fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 dub 2025 18:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Po výměně motoru
PříspěvekNapsal: 29 lis 2005 16:26 
Offline
Nováček

Registrován: 27 dub 2005 20:04
Příspěvky: 9
Bydliště: Liberec
Mám dotaz ohledně výměny motoru. Na jaře se mi rozbil motor (příčinu uvádět nebudu). Sehnal jsem jiný, jenže místo 1.6 16V jsem koupil 1.8 16V. Doma v garáži jsem motory vyměnil. Vše proběhlo bez sebemenšího problému a od té doby jezdím jako vítr. Ujel jsem cca 8000km.

Teď k mému dotazu. Končí mi technická a mám trochu strach z toho, že mi to na emisích neprojde. Neprovedl jsem přepis v technickém průkazu. Nevíte někdo, jak to teď s výměnou motoru vlastně je? Zda stačí starý odhlásit nebo budu muset zažádat u forda o přepis a schválení výměny? Díky za jakoukoliv pomoc.

_________________
Ford Escort 1.6i 16V 66kW Zetec / 1996 nově s motorem 1.8 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2005 21:03 
Já to mám stejmě 1,6 v TP a 1,8 v autě a v techničáku jsem nic nepřepisoval. Na technickou jsem zajel do malého města kde mají mouzi o lidi a prošlo to bez problému jen se zeptal jestli to nechci prodávat že pak by byl problém. Mám taky vykuchanej katik takže jsem měl z emisí obavy ale stačily dvě stovky do kapsi a emise mi změřil na nějaké toyotě yaris :-D co tam stála po opravě.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2005 21:14 
Offline
Nováček

Registrován: 27 dub 2005 20:04
Příspěvky: 9
Bydliště: Liberec
Tak to doufám, že mi to taky projde....:-/

_________________
Ford Escort 1.6i 16V 66kW Zetec / 1996 nově s motorem 1.8 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2005 21:21 
No fajn pánové, že jste to ještě nenepsali do novin či televize. Takhle "veřejně" to pěkně těm STKářům a potažmo dalším pěkně poserete - časem si možná pak už nikde ani neprdnem, když budeme mít s autama různý problémy.Tak se to nedělá!!

Díky za pochopení


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2005 21:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2005 16:49
Příspěvky: 309
Bydliště: kousek od Jaroměře
U nás v HK jedné firmě byla odebrána licence na emise, benzín.Říká se že za podvody při měření.

_________________
Ford escort 1.8 TD kombi 66KW rv.98
Toyota corola 1.6 GTI rv.90
Ford Fiesta 1,1 5DV rv.92
Hyundai matrix 1.6 rv.09
citroen C3 picaso 1,6 rv.12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2005 11:46 
nenapsal jsem žádnou konkrétní firmu a něco takovýho je spíš veřejným tajemstvím. pochybuju že zítra vezmou licenci polovině STK


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2005 18:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Já si myslím, že po vyražení původního kódu motoru z 1,6 na 1,8 by na STK ani rozdíl nepoznali. Na sání nalepit původní nálepku 1,6 90K a nevidím problém.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2005 07:42 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Pokud máš ten motor v pořádku, na emisích nic nepoznají. Ty hodnoty se liší jenom minimálně a na dobrém motoru se většinou naměří hluboce pod limity. Je tady ale ještě jiná věc; v jedné příručce, jak projít STK, jsem se dočetl, že při měření emisí by měli i vyčítat chybové kódy z ŘJ. Jestli si měnil i ŘJ, pak by na to mohli přijít i takhle. Mě při emisích nic nevyčítali, nevím ale, jak je to jinde...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Odhlášení motoru
PříspěvekNapsal: 01 pro 2005 12:05 
Offline
Nováček

Registrován: 27 dub 2005 20:04
Příspěvky: 9
Bydliště: Liberec
Děkuji všem za rady:-) Teď už jen doufat...

Ještě jeden dotaz: Kdosi mi říkal, že dnes je motor brán jako ND. Tudíž stačí starý motor odhlásit z evidence a o nový se nestarat. Je to tak?

_________________
Ford Escort 1.6i 16V 66kW Zetec / 1996 nově s motorem 1.8 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2005 12:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5743
Bydliště: Praha
Ale musí být stejný typ motoru (kód)

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 pro 2005 23:46 
Byl jsem nedávno na STK s jiným než původním motorem zapsaným v TP.
Čekal jsem, že si toho všimnou, ale tak trochu doufal, že by nemuseli... ale přišli na to, tak jsem musel na dopravní inspektorát zažádat o výmaz čísla motoru - za 50Kč jsem měl za 1 min hotovo - jen mi přeškrtli v TP čislo motoru a dali razítko.
Typ motoru jsem měl stejný, takže bez problému. V tvém případě to možná až tak jednoduché nebude - zkus si zavolat na dopravák pro info.
Good luck


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2006 16:07 
m4144-
prosimte,kdyz si menil motor z 1.6 na 1.8,jaky si tam delal upravy?menil si eletriku,ridici jednotku,uprava uchyceni motoru nebo tak neco?dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2006 03:18 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 29 bře 2006 17:14
Příspěvky: 28
Bydliště: Zlín
V každém případě bych si alespoň nechal udělat ten výmaz č. motoru, skutečně to stojí jen 50,- Kč dělal jsem to loni na žigulu. Taky jsem tam měl místo 1,2 - 1,5 na technické jsem dělal blbého, že jsem nevěděl co je to za motor, řekl mi, že pokud to nebudu prodávat tak je mu to jedno. Na emisích to neřešil vůbec.

_________________
Beruška - FORD Escort 1,6 ZETEC, rv 97, výbava CLX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2006 06:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
U Fordu jen výmaz čísla motoru nepomůže. Jde hlavně o kód motoru. V něm je totiž zakódován obsah a typ vstřikování. Nemluvě o tom, že zezadu máte na bloku přímo odlitý obsah motoru.
Co se týká výměny za větší obsah, je potřeba vyměnit vše co k motoru náleží. Tzn., že tam musí být i příslušná elektrika, řídící jednotka, váha vzduchu, popř. i příslušná převodovka. A samozřejmně je dobré při změně na silnější motor vyměnit i odpovídající brzdy. To ale není podmínkou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 19:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
mě dali známku jen na měsíc.
majitel přede mnou měnil hlavu a dal tam z typu RVA.
našli, že je to 51kW a já mám 66.
musel jsem to honit na evidenci, tam mě řekli, že je to hovadina, že to přepisovat nebudou - že je to hlava.
tak jsem vypiloval to RVA - nemám tam nic. a mám to už OK...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 19:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Já bych nedělal vůbec nic. Ty motry jsou opticky k nerozeznání, tak si toho třeba ani nevšimnou. Když jsem dělal STK na starém Escu MKVI - tak mi technik řekl, že číslo motoru nemůže najít. Zkoušel očistit bordel všude okolo místa, kde má být, ale nic nenašel. Do protokolu pak napsal, že číslo motoru nebylo nalezeno - STK jsem dostal a auto jezdí. To nemluvím o tom, že mi ještě řekl že jsou utržené všechny silembloky. A žádný úplatek ani známý to nebyl.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 19:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
když bych neudělal nic, měl bych technickou jen na měsíc.
závada: nesouhlasí typ motoru s údaji v TP.

V TP mám RFK
na štítku RF
na hlavě motoru bylo RVA

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 19:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Teď to NATe nebylo mířeno na Tebe, ale na "m4144"

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2007 21:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
a jo, aha, OK

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 říj 2007 10:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
nat píše:
když bych neudělal nic, měl bych technickou jen na měsíc.
závada: nesouhlasí typ motoru s údaji v TP.

V TP mám RFK
na štítku RF
na hlavě motoru bylo RVA

Jo tžo je přesně to co by jim mohlo vadit. Jakmile si všimnou jinýho typu, tak seš v prdeli. Přehlašovat to ofiko je raketa jak sviňa a pochybuju, že ti to vůbec udělaj. Už třeba proto, že výměnu neprovedl autorizovaný servis. Kdysi jsem něco podobnýho sháněl a skončil jsem na jinejch papírech a byl klid :wink:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz