ahoj,tak TPS vyměněný a stejně to nejede.
mám ale pár dalších zkušeností. TPS se podařilo až na druhý pokus. u toho prvního z vrakáče uprostřed dráhy vysazovalo.
jinak odpor se pohybuje od1,6 Kohmů do 7 Kohmů.
to vadné uprostřed najednou vyskočilo z 3kohmů na 6,5Kohmů
to druhé z vrakáče, už jde plynule od 1,6 do 7Kohmů.
I když je páčka plynu úplně uvolněná a TPS nadoraz, tak tam bude 1,6 K, protože to mají chytrolíni dobře vymyšlené, v tom potenciometru uvnitř je na té keramické destičce napařený předřadný odpor 1,6Kohmů. tudíž to nikdy nepůjde od nuly. až bude čas hodím sem ještě foto toho mýho rozebranýho TPS.
nastavil jsem to tedy podle rad, napěťově při zapnutém klíčku, od 0,7V do 3,7V větší rozsah než 3V tam dle možnosti vytočení páky plynu nejde.
odpojil jsem baterku a jel to projet. zvláštní je, že na neutrál se to chová normálně, jde to za plynem, ale jakmile zařadím, tak to nemá sílu. dokonce ve 2000ot to jakoby vynechá a pak už to zase jede, ale nic moc, musím to vytáčet a vůbec to nejde za plynem.noha na podlaze aaa...neežžž se to rozjede doba....
akorát se mi moc nezdá, že by proběhla nějaká změna s novým TPS
ještě Walkere ,prosím tě, dá se ještě nějak přesně ověřit, jestli řídící jednotka vidí signál z TPS správně ? a jak ho vidí ?
takže mi zbývá asi ten solenoid...
čidlo na klice bude tedy asi ok, když jde otáčkoměr
a čidlo na vstřiku je asi taky ok, když ho odpojím tak se to zhorší ..
solenoid zkusím sehnat originál..
mám na tom původním 967C07 P22aF
nemáte někdo spolehlivý kontakt na nákup nového solenoidu na nějakém eshopu? nebo někde za rozumnou cenu?
projížděl jsem odkazy na foru a ty už bohužel nefungují...
děkuji za pomocc