fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 28 pro 2009 20:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 pro 2009 15:11
Příspěvky: 77
Bydliště: Nové Strašecí
Zdravim všechny, 14 dní zpátky jsem koupil escorta, včera se mi po cestě rozsvítily abs pozhasla palubka a když jsem dojel, tak už jsem nenastartoval. Dobil jsem baterku, ale když jsem jí změřil při nenastartovaném autě, tak měla cca 12.5V, když při nastartovaném, tak napětí padalo z 12 až asi na 7.5, ale to už zas svítly abs a motor pak chcípnul. Vrtal jsem se v tom a zjistil jsem ,že je v háji altík. Potřeboval bych ale vědět, jak se dostanu k altíku abych ho vyměnil a nemusel sundavat 152 jinejch věcí... jestli jsem to dobře někde tady vyčet, tak se tam leze zespoda, je to tak? +jak přesně? předem dík za odpovědi....

_________________
Henry 1 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - klima, posilovač, abs
Henry 2 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač :D
Henry 3 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač, abs
Henry 4 - Ford Escort r.v. 1998 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač, abs, centrál, ppc
Mrtvola - 1978 2.3, 3dv. - nic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 28 pro 2009 20:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
napiš si do popisu CO to je za escorta(motor atd.) :smt006
EDIT:opraveno dřív než jsem dopsal :oops:

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 28 pro 2009 20:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
zespoda-nepleteš si to se startérem?

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 28 pro 2009 20:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 pro 2009 15:11
Příspěvky: 77
Bydliště: Nové Strašecí
tyjo nevim, sem ještě lama :D ale přísahal bych, že zespoda...

tak doplnim, našel jsem to tady.

_________________
Henry 1 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - klima, posilovač, abs
Henry 2 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač :D
Henry 3 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač, abs
Henry 4 - Ford Escort r.v. 1998 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač, abs, centrál, ppc
Mrtvola - 1978 2.3, 3dv. - nic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 01 led 2010 23:45 
Offline
Forďák

Registrován: 05 led 2009 17:42
Příspěvky: 93
Bydliště: Žihle
no já si myslím, že zespoda to pude daleko líp, jako altík je vidět shora, ale pochybuju, že by šel vyndat horem, podle mě stačí povolit klíňák a sundat ho, odpojit kabely od altíku a odšroubovat ho, ale teď teda nevím, jestli tam tomu něco nepřekáží, ale nemělo by :-)

_________________
Ford Escort VII 1.8 16V ZETEC RKC AAL, 85 kW (115 hP), EEC V, rok výroby 1998,převodovka manual 5ti stupeň, benzín, tmavě zelená metalíza, 2x airbag, elektrické ztahování předních oken, klimatizace, CD autorádio, 2 repráky v předu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 01 led 2010 23:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 pro 2009 15:11
Příspěvky: 77
Bydliště: Nové Strašecí
Já co jsem ještě pátral, tak jsem viděl, že to někdo u esca měnil tak, že sundal nárazník, asi to taky udělam. Pak bych měl povolit napínací kladku, ta by měla bejt někde u altru. Zatim čekam než dorazí novej altr poštou...uvidim

_________________
Henry 1 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - klima, posilovač, abs
Henry 2 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač :D
Henry 3 - Ford Escort r.v. 1996 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač, abs
Henry 4 - Ford Escort r.v. 1998 1,6 16V Zetec, 3dv. - posilovač, abs, centrál, ppc
Mrtvola - 1978 2.3, 3dv. - nic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 02 led 2010 03:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
na nárazník se vyser. jde to zespoda a nic tam zásadně nevadí, ale je tam kurevskej přísput stejně jako všade.. Jestli si to dobře pamatuji, tak altík drží na jednom šroubu, tan povolíš a altík ti klesne, takže ho povolíš plně a vyndáš, nejdříve e odpoj ty dráty aby ti je to neutrhlo(to nevim jestli hrozí jak jsou dlouhý jen mě to tak napadlo.) já jsem to ale musel dělat tak že otec ráčnou zeshora držel ten šrouba a já jsem povoloval matku. nebo on matku a já šroub už nevim páč na obě strany se zespoda nedostaneš. Když tu matku vyšroubuješ je malinko prekérka ten šroub vysunout, (alespoň u mě tam něco vadilo) ale pokud se ti to podaří tak na tom nic neni. jak řikám je to na jednom šroubu. a dá se to udělat bez sundavání nárazníku.

Jeslti se pletu opravte mě přecejenom jsem to dělal když jsem menil vodnici a ddělal rozvody tak je možné že si to s něčim pletu. Ale mělo by to tak bejt jeden šroub, povolit, on klesně v takové "kolejnici" povolí se tak řemen, vyšroubuješ matku, vysuneš šroub a altík je venku.

P.S. bacha ať se ti při šroubování a dotahovní těch kabelů nestane to co mě a sice že urveš ty šroubky :-D

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 02 led 2010 13:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 led 2007 17:57
Příspěvky: 1610
Bydliště: Ostrava/Přerov
Rekl bych ze nejlepsi je si zvednout pravou stranu, sundat kolo, plastovy podbeh a pak bys mel mit relativne volny pristup na altik..

_________________
Escort RS 2000 (1992) - http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=362


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 02 led 2010 15:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
ty voe vy to děláte složitě. a nebo jen já si to dělám složité? musim to někdy zkusit jen tak z prdele tak i tak abych zjistil co se dělá lépe a rychleji:D

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 21 led 2012 22:40 
Offline
Nováček

Registrován: 28 lis 2009 22:07
Příspěvky: 22
tak mi odešel alternátor rozsvítila se kontrolka dobíjení tak byla jasná výměna.
nejdřív jsem oddělal kryt na klínovém řemenu 3 šroubky, potom napružil kladku a sundal klínový řemen
a pak jsem rozdělal všechny šrouby na alternátoru. Ze spodu co drží chladič jsem povolil jednu stranu bohatě to stačí odehnul a vyjmul alternátor položil na zem a v rozdělal kabely a montáž jsem provedl přesně obráceně přístupu tam moc není a dobrý je když vám někdo pomáhá hlavně u toho vyndávání aby někdo podržel chladič samozřejmě to jde vypodložit ale lepší je když vám to někdo podrží.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 22 led 2012 21:51 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Vždycky je lepší, když ti někdo podrží.. :-)
(sorry za ot, ale tonešlo ;-) )

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna alternátoru
PříspěvekNapsal: 22 led 2012 22:04 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
:D :D :D

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz