fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 20 úno 2012 09:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Mel bych dotaz na mistni guru ohledne kompletniho vyrazeni EGR systemu, ne jen zaslepeni vyfuove casti :)

Do sveho mondea jsem dal motor z escorta xr3i RQB (zetec 96kw) EGR na svodech jsem zaslepil a komplet vyhazel vsechny trubicky i ventil ze saci casti na spodku sani. To jsem tez zaslepil.

Mam jednu z prvnich verzi mondei takze je tam jeste starsi system.

Zbyl me na motorove pricce plech kde je : solenoid na regulaci vakua, ventil regulace vyf plynu a jeste nejake kovove cidlo z ktereho jde jedna hadicka od ventilu regulace vyf plynu a druha do EGR ventilu ktery tam samozrejme tez nemam. Jeslti to dobre chapu tak vsechny tyhle ventily,cidla jsou na regulace EGR systemu. Viz obrazky.

Obrázek Obrázek


Otazla zni, jak to spravne zapojit aby to fungovalo a nedelalo bordel jednotce? Vse tam nechat tak jak je a hadicku co vedla do EGR ventilu zapojit zpet to sani? Predpokladam ze cidla odpojit a vyhazet je asi hloupost ze?

Zkousel jsem i vsechny cidla odpojit a zaslepit podtlaky a zadny rozdil jsem nepoznal.

Diky za rady :)

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Naposledy upravil crazyape dne 20 úno 2012 10:33, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR - mondeo
PříspěvekNapsal: 20 úno 2012 10:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
mam úplně stejný problém :D akorát jak sem přehodil čip v jednotce do mojí tak mi to pořád hází chybu egr ale ničemu to asi nevadí se mí zdá... ale taky bych to chtěl asik nějak vymyslet aby se mi tam ta chyba nezobrazovala

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 20 úno 2012 12:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Zkusil bych to cidlo (DPFE http://www.kobisiteniz.com/image.php?re ... the%20DPFE)
a ten solenoid tam nechat a jen k nim nezapojovat podtlaky. Objevi se i pak nejaka chyba ?
Pokud tam bude zapsana chyba o EGR/DPFE, nebude jednotka davat tolik predstihu a tak se trochu zhorsi vykon/spotreba ve strednim vykonu
(coz je 99% casu u normalnich ridicu :-) ), ale bude to jen o jednotky procent.
Max. vykon asi nebude dotcen, protoze tam se stejne EGR zavira.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 20 úno 2012 12:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Takze DPFE pripojit na podlaky a solenoidy na prazdno jo? Takze by si jednotka mohla myslet ze tam jde krasne cistoucky vzduch :)


Chybu nevim, mam starou jednotku a nemam blikaci dia :)

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 20 úno 2012 13:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kazdopadne zaslepit hadicky, to je jasny, ale jestli bude mit vliv kdyz vstup toho DPFE cidla pripojis, nebo nepripojis na podtlak, to netusim.
Na co si muze ecu stezovat (= zapsat chybu) je, ze vyhodnoti ze prutok vzduchu pres to zuzeni bude nulovy. A to bude nulovy v obou pripadech, takze to jestli to bude na podtlaku, nebo na atmosferickem tlaku je celkem jedno.
Starou jednotkou myslis nejakou ktera puvodne nebyla pro Zetec ? Pokud je to Zetecova jednotka, tak urcite umi komunikovat.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 20 úno 2012 13:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Nene je to ECCV z mondea s edisem uvnitr. Spis jen ze namam jeste ODB konektor. To meli az 96+

Ted tomu trosku nerozumim, nahore pises nechat dychat ventily do atmosfery a ted ze zaslepit? Nebo myslis jen zaslepit podtlak ze sani, trosku si me zmatl :)

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 20 úno 2012 14:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jasne - myslel jsem zaslepit diry smerem do sani - aby se do motoru nedostaval nezmereny zduch.
To co nevim je o (ne)zaslepeni direk na CIDLE DPFE. Tam to asi bude jedno.
ECU bude spis EEC 4, ne ? Opravdu 5ka ?
Pokud je to 4ka, tak se da napojit takto: viewtopic.php?f=8&t=44&p=305446#p305446
viewtopic.php?p=313514#p313514

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 20 úno 2012 14:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Hehe, to by me taky zajimalo, jak to udelat, aby to nehazelo chybu, at ty zbytky hadic zapojim jak chci, zaslepim, nezaslepim, stejne mi to chybu hodi. Ale na druhou stranu jsem nepoznal zadnej rozdil ve vykonu nebo ve spotrebe pri ruznejch zapojenich.Zkousel jsem origo RJ s dosazenym cipem i origo 2l Mondi, oboji stejny, takze jsem rezignoval.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 20 úno 2012 19:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Futy, zkousel jsi to vsechno i odpojit od svazku? Me taky prijde ze je to porad stejny

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 20 úno 2012 21:47 
Offline
Forďák

Registrován: 11 srp 2011 11:48
Příspěvky: 167
Bydliště: "TATRA home"
Tak to mě zajímá taky chlopi..Já mám EGR zaslepený neprůchozím těsněním (to oválné s dírou) jak je na obrázku+zaslepenou hadičku od ovládání EGR..Ty 2 tenké od trubky vedoucí ke snímači tlaku,či podtlaku ve výfucku mám zapojené..

Ted dotaz....Budu měnit svody za svody z modelu 97 (ty prý nepraskají) a na nich je trubka k EGR uřezaná,samo nejde povolit šroubení,tak jsem uvažoval,že ten výstup zavařím a zruším celé vedení k EGR...Jen mám strach,aby mi to nepadalo do nouzáku..

A 2 dotaz..Pod volantem mám nějaký vícepinový konektor,jde se k němu dostat až po sundání obložení nad nohama řidiče...Je to nějaké OBD?? :shock:

_________________
Mondeo Turnier Mk1 2.0 16V GHIA,LPG STAG 4+FLASH LUBE -PRODÁNO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 21 úno 2012 10:03 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Crazy jojo, i od svazku jsem zkousel odpojit, tam jsem teda netestoval, jestli to hazi chyby, ale pocitove se na chodu motoru nic nezmenilo.Selskym rozumem jsem dosel k zaveru, ze pro tu chytrolinskou RJ by mohlo bejt prijatelnejsi, kdyz tam zustane vsechno, na co je zvykla, jen holt to finalni zakonceni bude v lufte a ne v nejakym bazmeku.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 21 úno 2012 13:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
tak to budu asi jediný kdo si do auta bude egr "dodělávat" jen aby tam nebyla ta chyba :D ale stejně nebude zapojené..

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 21 úno 2012 14:19 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kdyz nebude zapojene, tak tam na 90% bude jina chyba - "nizky prutok skrz EGR" :-)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 21 úno 2012 15:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
mám tam chybu příliž vysoký tlak spalin (336) v autě egr není, jednotka (chip) je z motoru kde bylo..

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 21 úno 2012 16:10 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Bylo by krasny dostat i z podobnejch bastlu bezchybnej vystup, ale jak to tak vypada, zatim to nejak nefunguje.Ale zda se, ze to nastesti nema vliv na funkci, nebo aspon rozpoznatelnej.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 21 úno 2012 16:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jak jsem psal, rozdil tam je, ale nelze postrehnout, protoze se projevuje jen ve strednim tahu.
A to nepoznas, jestli budes prumerne pridavat o 3% vic plynu nebo ne.
To, ze pri otevreni EGR lze dat vic predstihu bez rizika klepani, to je znamej fakt a vim pozitivne ze to Fordi delaj.
viz. http://eectuning.org/forums/viewtopic.php?p=80334

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 21 úno 2012 18:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 črc 2005 10:16
Příspěvky: 3568
Bydliště: Roztoky u Prahy
Dneska jsem zapojil jednu cast solenoidu do sani za klapku a jednu pred klapku. Vychazel jsem ze schematu co dodal Tomin, kde je horni vstup ventilu ve vakuu.
Vystup na EGR ventil jsem nechal do atmosfery a to same u DPFE, to jsem nechal tez odpojene.

Resetnul RJ a nejak to funguje :)

Jeste zkusim nechat oba ventily odpojene a zapojit jen DPFE do vakua.

_________________
->Shnilý eskort s uřezanejma pérama a řepkový mondeo f paketu<-


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 23 úno 2012 07:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Radek124 píše:
mám tam chybu příliž vysoký tlak spalin (336) v autě egr není, jednotka (chip) je z motoru kde bylo..


336 tam mám taky, ale opravdu necítím , že by něčemu vadila.
Našel sem, že by to mělo být:

336 - EGR sensor circuit voltage higher than expected

336 – EGR sensor voltáž obvodu vyšší než očekávaná

336 - (Trucks only) Exhaust pressure high

336 - ( pouze truck) příliš vysoký tlak spalin

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 08 bře 2012 12:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2008 09:25
Příspěvky: 739
Bydliště: Dlouhá Loučka
Stando, mě to píše stejné věci jak tobě a taky se mi nezdá, že by to dělalo nějaké pestvo.

Spíš než chybu s EGR, bych chtěl odstranit vstřikování paliva při deceleraci. To mi vadí docela dost..

_________________
PUZZLE
Ford Escort 06/97´,3-dv, 2.0 16V zetec
100kW+ + IB5 se svorem a stálým 4,27 + velké brzdy + cca 1100kg = :-D

OTROK
Ford Focus Combi 2007, 1.6 TDCi 66kw+, 500tis.km nájezd a stále kupodivu jezdí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uplne odstraneni EGR
PříspěvekNapsal: 08 bře 2012 13:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2007 19:39
Příspěvky: 1572
Bydliště: Orlová-Poruba u Karviné
no to asi nebude vůbec lehké ne-li nemožné... :(

_________________
Ford Escort 2.0 turbo 20L/ 100km
Mondeo combi ghia mk III 2.0 benzín !!!
Nabízím opravy: brzdy, rozvody, výměny náplní apod. Více přes SZ.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz