fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 23:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 30 dub 2012 11:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
VIN: jedine co me napada ze je jednotka menena, nebo je auto prerazene :-)
ostatni moduly: je mozne ze je zbytek vybavy "VW", pak bys to mel byt schopen pripojit
s free VagComem a KL-kabelem.
Jakou verzi Fordiag kabelu mas ? Verze 3 se da do modu KL prepnout.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 30 dub 2012 11:59 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
"Trojku" kabel nemám, takže nic... :wink:

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 30 dub 2012 19:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
tomin píše:
Verze 3 se da do modu KL prepnout.


:?: Jak, nebo stačí spustit nějaký VW soft ?

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2012 20:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Musi se do kabelu poslat jeden prikaz. Doplnim to primo do Fordiagu.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2012 09:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2012 10:16
Příspěvky: 10
Ahoj všem, mám dotaz. Dá se s tímto kabelem zjistit špatný vstřik nebo vstřik. čerpadlo? A pokud ano, jak to zjistim? Mám FoFo 1,8 TDCi rv. 08

_________________
FoFo II 1,8 TDCi 85kw r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2012 10:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Mel bys tam mit PIDy "F_INJ_A", "F_INJ_B",... pro jednotlive valce. Jsou videt i na budikach na zalozce Gauges TDxI vpravo dole. To je Fuel offset pro kazdy vstrik. Do systemu jak presne to funguje nevidim, jen co vim: mela by to byt davka
paliva nutna k vyvazovani behu motoru pomoci zmeny davky jednotliv.valcu.
Nejake info o tom najdes v 2.prispevku tohoto vlakna, hledej "CMNRL.pdf". Je to primo popis systemu od Delphi.
Pokud je nektery vstrik znatelne horsi nez ostatni, melo by to byt videt znatelnym vyklanenim teto hodnoty na danem valci.
Horsi to ale bude kdyz by byly KO vsechny 4. Pak se to muze zadaptovat v jine hodnote a F_INJ_x budou vsechny tak nejak nastejno. :-)
ad spatne vstrik. cerpadlo: najit v oscilu pidy pro pozadovany tlak v liste a skutecny tlak v liste a pak to projet.
Hodnoty se nesmi od sebe moc a na moc dlouho vzdalovat.
Rizeni tlaku je pomerne dost rychle a ECU ho hodne hlida, takze si myslim ze pokud by tlak haproval, mel bys to zapsane v chybach.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2012 11:29 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2012 10:16
Příspěvky: 10
No mám problém se startováním. Hlavně je to znát, když je předek auta víc nahoře než zadek. Pak nastartuju, tak 1-2 sec zůstane nastartovaný a chcípne.. pak musím tak 5x dlouho natáčet aby to znovu chytlo a pak jedu. Za chodu to zatím nikdy nechciplo. Tak si myslim, že buď vstřiky nebo čerpadlo... :/ a chybu to hodí P0087

_________________
FoFo II 1,8 TDCi 85kw r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2012 11:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
P0087 - to je celkem podstatna informace. Fuel pressure too low. :-)
Tak to pak jo. Filtr, cerpadlo (pripadne podavaci, pokud je), IMV ventil, vstriky ...
Teoreticky jeste samotne cidlo tlaku na railu, ale jak ho zkontrolovat ?
(prosim necituj predchozi pr. pokud to nema vyznam)

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2012 12:07 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2012 10:16
Příspěvky: 10
Filtr je nový, ale teď si hlavně dělám starosti s tím, že ten kabel s mým autem komunikuje tak na 20 %... nic mě ve ForDiag nejde.. jen pár budíků a čtení a mazání chyb. Už jsi nějak pokročil s PIDama, co jsem ti posílal?
PS: sry za citaci. Zapoměl jsem ji vymáznout.

_________________
FoFo II 1,8 TDCi 85kw r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2012 12:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Prave na tom delam. Vsechny dostupne PIDy ale muzes cist v Oscilu.
Nekdy je to i uzitecnejsi nez na budikach.
PIDy od tebe jsou uzitecne, nemel jsem z tak mladeho 1.8TDCI. Jeste jednou diky.
Dneska bude verze 1.22, kde nejake PIDy pribudou. Pak poslu link.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 08 kvě 2012 13:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2012 10:16
Příspěvky: 10
OK.. výborný díky.. ještě ji dnes zkusím otestovat ;)

_________________
FoFo II 1,8 TDCi 85kw r.v. 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2012 13:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Nahrana nova verze.
Odkaz v prvnim prispevku.


Co je nového v verzi 1.22
+ doplnena funkce pro prepnuti kabelu do KL-modu (umi kabely od verze 3)
+ doplneny nektere OBDII pidy
+ seznam PIDu je serazen abecedne
+ rozchozeno vycitani adaptaci na motorech DOHC_SFI_8V a DOHC_SFI_16V
(Model = Scorpio klaun "DE_1" a "Galaxy")
+ v nastaveni je moznost nastavit rychlost zivych dat (vyhodne pro zaznam napr. vypalovani DPF filtru)
+ v prubehu zivych dat je zakazane vypnuti monitoru a prechod do usporneho rezimu
: Gauges TDCI prejmenovany na Gauges ICU
: Gauges ICU - merak pro MAP - max. hodnota zvetsena na 260kPa
: Gauges ICU - merak pro "Fuel reail temperature" jednotky zmeneny z A/D counts na Celsius, upraveno rozliseni
: pri spojovani na ECU motoru doplneno zjistovani o jaky system TDxx se jedna
TD / TDDI / DELPHI TDCI / DV6 / DW10/DW12
+ Gauges: pridana kontrolka BRAKE PEDAL
+ Gauges: doplnena podpora kontrolky CLUTCH/SPOJKY i pro benzinove motory

Na rozchazeni budiku jsem se bohuzel jeste nedostal. :-(

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2012 22:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2009 22:25
Příspěvky: 9
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Čest tvé dobře odvedené práci ;-)

Jak se dá použít přepnutí kabelu do KL módu?

_________________
Ford Mondeo, r.2006, 2.5l V6, liftback, Trend SE, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2012 22:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Kabel si prepnuti nepamatuje po vypnuti napajeni.
Takze je treba prepnout kabel ve Fordiag do KL-modu a pak ho NEodpojovat z USB, nebo z auta (z obou stran je napajen, takze staci napajeni z jakekoliv strany).
Pak lze spustit napr. VagCom, nebo OpCom, ... a dany program uz by mel s kabelem fungovat.

Po skonceni prace staci kabel bud vytahnout z obou konektoru a pri pristim zapojeni uz bude zase jako "Fordiag", nebo spustit v programu Fordiag pripojeni ke kabelu a sw si zjisti ze je kabel v KL-modu a nabidne jeho prepnuti zpet.

V jeden okamzik lze kabel pouzivat vzdy jen v jednom sw ! Pokud bude kabel napr. otevren/pripojen ve Fordiagu, bude OpCom hlasit ze se nemuze na COMx dostat. Proto se hned po prepnuti na KL-mode sw Fordiag od kabelu odpoji, aby slo kabel/COM otevrit v jinem sw.
Nemam kolem sebe zadny VW, takze VagCom jsem nezkousel. Zkousen s OpComem a chodi v pohode.
Pro presnejsi casovani signalu (coz je u KL kabelu kriticke) je jeste vhodne nastavit jeden parametr na COMu na kterem je kabel nainstalovany. Viz. toto:
Parametr "Latency timer" nastavit na 1ms. Normalne je tam po instalaci tusim 16ms.

Obrázek

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2012 21:23 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2009 22:25
Příspěvky: 9
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Už je mi to jasné, díky :!:

_________________
Ford Mondeo, r.2006, 2.5l V6, liftback, Trend SE, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2012 15:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Nahrana nova verze. 1.22.02
Odkaz v prvnim prispevku.
- opravena chyba pri cteni chyb z nekterych (mladsich CAN) jednotek (Smax ABS, ...)
- opraveno par drobnosti v detekci diesel systemu, ...

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2012 20:07 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2011 12:12
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno venkov
Zdravim. Dneska sem po delsi dobe sel ozkouset novou verzi softu a narazil sem na problem, na volnobeh ale hlavne v male zatezi to saje malo vzduchu (teoreticky),blbec sem ty adaptace neulozil sory,ale k veci, ted uz mam na LOAD12.5 a RPM700 adaptace -14 a volnobeh cca -6 a neco. Vycital sem to pred nekolika mesici a zhorsuje se to.
Timto bych se chtel zeptat jestli nemuze byt pricina otevreny filtr vzduchu KN,zni to mozna blbe ale je tam trochu natesnanej a pokud by prisaval hodne ohratyho vzduchu od motoru nemohlo by to takhle zlobit?premyslel sem proc je to jeste ted horsi a napadlo me ze sem nedavno filtr vlozit do poloviny originalniho airboxu (viz. foto)
Obrázek
privedl sem 2x hadici na naporove sani ale jestli to neni malo,navic na volnobeh a kdyz jedu pomale tak to moc nepomuze.Hadice nemiri primo na filtr z duvodu mensiho mista,ale aspon bliz k motoru kvuli ochlazeni.
Obrázek
hadice k mrizce v narazniku
Obrázek
original napor do airboxu
Obrázek
Pokud s timto mate nekdo zkusenosti prosim poradte,mozna jen placam a nakonec to bude v necem uplne jinym protoze nevim jestli by to na takovou zmenu adaptaci melo az takovej vliv.Mozna nekdo reknete ze je filtr uz dost zacpanej,mam ho tam 40tis. a brzo ho budu cistit tak pak vyzkousim zmeny a dam vedet(mozna taky ta pricina :-D).Jen mi kdyztak poradte jestli to ma fakt takovej vliv popr. jak jste vyresili lepsi privod vzduchu.Dekuju

_________________
Ford Focus 2.0l 16V Zetec, 3dv. aquamarine frost, r.v. 1999, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit, zadní náprava Powerflex


Naposledy upravil Predator dne 11 kvě 2012 20:51, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2012 21:09 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 kvě 2011 12:12
Příspěvky: 36
Bydliště: Brno venkov
jo a ještě se musim blbě zeptat,možna se to řešilo a jen sem to přehlidl - když si uložim nějakej oscil. proč nejde zpětně otevřít pokud nemam připojený auto?jde to vůbec?já jen že sem něco odměřil a chtěl sem na to doma ještě mrknout ale když dám v osc. načíst a vyberu co sem uložil tak to zahrabe ale nic se nenačte,dík

_________________
Ford Focus 2.0l 16V Zetec, 3dv. aquamarine frost, r.v. 1999, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit, zadní náprava Powerflex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2012 22:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 30 pro 2009 22:25
Příspěvky: 9
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Ani se nedivím, že ti tam jde málo vzduchu :-D Ten filtr je zabetonovaný a ne jen zacpaný :wink: Ještě pokud ho máš otevřený, tak by jsi ho měl čistit co takových pět tisíc kilometrů a neee po 40ti tisících se na to teprv chystat. A samo, že teplý vzduch taky není nic extra, zkus si vymyslet trochu lepší přívod vzduchu k filtru nebo si sežeň K&N vložku do origo airboxu :wink: Na postupně se zhoršující adaptace to bude mít určitě vliv takhle ucpaný filtr.

_________________
Ford Mondeo, r.2006, 2.5l V6, liftback, Trend SE, LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2012 12:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Predator píše:
jo a ještě se musim blbě zeptat,možna se to řešilo a jen sem to přehlidl - když si uložim nějakej oscil. proč nejde zpětně otevřít pokud nemam připojený auto?jde to vůbec?já jen že sem něco odměřil a chtěl sem na to doma ještě mrknout ale když dám v osc. načíst a vyberu co sem uložil tak to zahrabe ale nic se nenačte,dík


Je to zatim udelane neohrabane. Musis si nejdriv (pred otevrenim oscilo) vybrat ty PIDy ktere si chces prohlizet.
Pak uz otevrit oscik a dat natahnout data z logu.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz