fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2005 10:47 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Mě se to stalo občas, když sem spustil opravdu všechno vyhřívání skel, světla mlhovky dálka rádio a stahování oken, ale auto běželo na volnoběh, ale na "plnej" plyn by to mělo běhat OK. Bude tam něco špatně souhlasím s MV :-)

To Štěpán: když sem ti to říkal si mi nevěřil...., ale je fajn, že to není nic většího :-) a že tě nebudu muset táhnout z práce domů :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2005 17:05 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2005 20:44
Příspěvky: 42
Bydliště: Netolice
Utáhni si řemen. Proto to asi taky píská při odběru.

_________________
Esco 1,8TD (51 kW) combi 1998 2x air, ABS, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2005 17:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Ten jsem v létě měnil a je dobrej a dobře napnutej. Mě to spíš připadá, jako by pískali ložiska

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2005 18:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Nepíská alternátor při zatížení podle otáček motoru? Podobně jako turbo(ne tak vysoký tón)? To nemusí být ložiska, jen vinutí altíku vydávají zvuk při větší zátěži.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2005 19:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
To ani ne. Do asi 1100 atáček to vrže jak blbě namazaný kolečko a pak to přestane při vyšších otáčkách nebo když vypnu světla.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2006 02:40 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2005 20:44
Příspěvky: 42
Bydliště: Netolice
Hrozně to klame. Já jsem si myslel , že mám špatnou baterku a stačilo dotáhnout řemen. Ale hodně silně. Taky to vypadalo že je napnutej hodně, ale zdání klame.

_________________
Esco 1,8TD (51 kW) combi 1998 2x air, ABS, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak závada snad odhalena. Byly to asi diody. V místech kde jde vodič z vinutí statoru k těm diodám je vodič izolovanej takovou bužírkou. Ta byla nějak prodřená a spojená s jednou nožičkou jedné z diod. Další dioda byla propálená a byl na ní studeňák. Jeden autoelektrikář mi poradil, abych to zkontroloval a s největší pravděpodobností, i jdyž uhlíky taky nebyly nic moc, to bude ono. Sice jsem to ještě nedal do auta, ale snad to bude normálně dobíjet.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:34 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
hele s tim ze sviti kontrolka dobijeni mne taky, pustim radio tak na 75 %, svetla, dalkovy, mlhovky, vyhrivani, vetrak, a sviti:)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Máš nějakej elektrikářskej werkzeug? Jestli jo, tak si zjisti kolik ti berou všechny spotřebiče a taky auto bez spotřebiču. Sečti a když to bude víc než má dávat alternátor, tak se není čemu divit. Jinak to mužou být uhlíky , klíňák, diody :D a ... konec koncu se tu vše psalo.
To platí jestli máš něco vylepšené, takže to má větší odběr. Jestli je vše origo, tak je někde něco špatně.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 21:03 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
precti popis u meho auta:)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 21:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Hmm, tak to ledacos vysvětluje :-)
Co takhle kondenzátor (kapacitátor :shock: )

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 21:36 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
to by spise svetla blikali :)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 21:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Co na to říká baterka?

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 23:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Tak jsem to znovu kontroloval a už jsem zjistil v čem byl problém. To napětí jsem měřil hned po startu, takže bylo ještě zapnuté žhavení a tím pádem bylo to napětí nižší. Po vypnutí žhavení jsem naměřil podobné hodnoty jako Majky, takže mu dodatečně děkuji za spolupráci při ověření :-).

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2006 09:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jeste dodam, ze jsem to ted znova meril, po nastartovani to na baterce ukazuje 14,15 se zapnutym radiem a svetly

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Jaký máte alternátor ?
PříspěvekNapsal: 28 bře 2006 09:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Mám TD r.v.3/99. A řeším na altíku problém s kontaktem na kontrolku (dostal ránu). Je to Magneto-Morelli s 5-ti drážkovou řemenicí. Řemen se nenapíná altíkem,ten je napevno,ale extra napínací kladkou nad servem.
Zatím jsem na netu nenašel náhradu,nebo jen diodovou desku.Vše je do 2/99.
Taky by mě docela zajímalo co tam máty Vy,když už se tu rozkodovával VIN.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 bře 2006 13:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Já mám BOSCH 70A, popis jak jsem ho rozebíral je tady:
http://www.fordfans.cz/technics/oprava_alternatoru.doc

Altík je také napevno a řemen je napínaný kladkou.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 bře 2006 14:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Dík za reakci. Já jsem zatím narazil na altíky které napínají řemen,maj jen 3 nohy na upevnění. Soused má Esco 97 1,3 benz. a tam je klínový řemen.
Kamarád co mi auto dovezl na přihlášení slíbyl,že mi jej sežene. Již přivezl 4 nastrojené TD motory a ani jeden altík neměl stejné uchycení.
Takže mám zásek a nemůžu to přihlásit a tak se na to těším.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2006 17:33 
Offline
Forďák

Registrován: 04 kvě 2006 20:32
Příspěvky: 150
Mne nedavo pri otoceni klicku dio polohy dve se kontrokla dobijeni nekdy rozsvitila a nekdy ne.Ted uz nesviti vubec.Pri nastartovanem motoru mi nesvitila nuikdy.
Dneska rano se mi stalo pri ceste do prace ze po cca35Km se mi vyplo radio,ktere mam napojeneprimo na bateterku a po asi 5min chcipl motor a pri pokusu nastartovat se uz starter ani neotocil a knontrolky svitily slabe vsechny jako kdyby bylo slabe napeti v siti.Neresil sem to a sel pesky do prace asi po dvou hodinach jsem se k autu vratil a bez problemu na poprve nastaertoval a dojel dalsi 2km do prace.Odpoledne jsem taky nastartoval v pohode a bez problemu dojel 40Km l domu tak jsem to zmeril a vysledky:
Vypnuty motor baterka ma 12.5V
Nastartovano ,volnobezne otacky baterka12.5V
Kdyz zapnu dalkove svetla,ventilator topeni naplno,
vystrazne blinkry baterka 11.7V
kdyz pridavam plyn tak se tyto hodnoty vubec nehnou.
pokud ma nekdo zkusenosti budu rad za rady.dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2006 20:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Při těhle hodnotách to prostě nedobíjí, už při volnoběhu by se hodnota napětí na baterce měla pohybovat kolem 14 V. Při puštěných světlech by se měla ustálit na 13,5 V. Pokud nedostal altík nějakej náraz (dlouhé startování druhého auta přes kabely, nebo jinou zátěž, kde by mohlo dojít k poškození diod) tak to vypadá na uhlíky, obzvláště pokud to někdy dobíjí a někdy ne. Bývají ubroušený a i kroužky na kotvě mají vyjeté drážky, pak to nebudí a nedobíjí. Stačí vyndat regulátor s uhlíky, a pokud jsou kratší jak 5 mm je to ono. Náhodou nevíš co tam je za altík (Bosch, Motorola, Lenco)? Pokud je to Bosch dá se snadno opravit za pár korun( uhlíky 20,- atd.), pasujou tam do Fáva a jenom se přeletují v regulaci. Origo uhlíky jsou komplet s regulací a stojej kolem litru. :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz