Problém se studeným startem je na 90% ve vadném zpětném ventilu palivového čerpadla. Takže to bych měl z krku. Popisuji to zde
viewtopic.php?f=5&t=37524&p=446021#p446021Co mě ale zaráží víc, je razantní změna adaptací v oblasti volnoběhu. Obzvlášť mi přijde divné, že se po výměně prasklé hadice odvětrání klikovky směs na volnoběh ještě ochudí...mělo by to přeci být opačně?! Pokud dřív byl netěsností v sání malý podtlak, tak i kdyby se nezavíraly při volnoběhu podtlakem výřivé klapky, tak teď by muselo dojít k razantnímu zlepšení (nyní zavírají, před opravou nevím). Obě níže přiložené adaptační tabulky jsou po jízdě na LPG, první je před opravou prasklé hadice (rozsvícená kontrolka motoru, chudá směs bank1) a druhá po opravě. Jediný rozdíl je, že první adaptace byly tahány deklíkovým kabelem (tuším, že verze 2.0) a druhá mým (nejspíš verze 3.0). A přes jinou verzi ForDiagu, což by ale od 1.21.10 neměl už být, dle Tomina, ve vyčítání adaptací rozdíl.
Zajel jsem k plynařům, poněvadš jsem si myslel, že je ta chudá směs špatně nastaveným lpg. Oni mi to tedy seřídili blíže té celkově chudé směsi. Toto jsou adaptace krátce po výměně hadice:
Špatné stary (které jsou nakonec způsobeny něčím jiným) mě donutily vytáhnout adaptační tabulku před garančkou LPG a už to vypadalo takto:
Před garančkou LPG po prvních 10ti tis. km jsem se s plynaři dohodl, že vymažu adaptace a najedu jim cca 100km na benzín:
Oni říkali, že přizpůsobí plynové adaptace blíže benzínovým v celém spektru, ale na volnoběh se to stále nedaří. Se zbytkem tabulky si ale poradili celkem dobře, jen to hrozivé číslo u volnoběhu
:
EDIT: Koukám, že v tom balastu nakonec nevyznívá pořádně moje otázka: Co může po utěsnění sání takto ochudit volnoběh?