fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 05 črc 2012 00:27 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Aha, jsem trouba, to mě nenapadlo že ty sólo buňky jsou nejspíš u duratecu hluché. Teď mám několik tis. km na plyn adaptace nevymazané a nízké zatížení při 700ot./min. je dost do červena, pokud to vyčítá poloviční hodnoty tak už jsem skoro na těch 25%. Tudíž jestli to dobře chápu, plyn je v tomto spektru dost chudý a tak tabulka přikazuje "obohacuj!". No a na benzín se to při startu nejspíš uchlastává...?
Teď nemám u sebe ForDiag, ale až se vrátím z dovči, zkusím ten postup, jak mi radíte. Jinak motorizaci a plyn mám v podpisu ;)

EDIT: toto bude asi ten problém, že?
Obrázek

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 črc 2012 11:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Tak bych to videl ja.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 črc 2012 08:11 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Tomine prosímtě, jak je to s vyčítáním hodnot z adaptační tabulky u Duratecu ve verzi ForDiagu 1.21.22?
Budu s výše uvedeným printscreenem pravděpodobně pracovat u plynařů, aby dotáhli složení směsi plynu ve spektru volnoběhu blíže k benzínu, tak jestli u této verze stále platí poloviční hodnoty? Díky :wink:

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 črc 2012 20:33 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Takže adaptační tabulka vymazána, nové adaptace najety čistě na benzín (cca 80km městský provoz) a...nic. Stále to studené špatně startuje. Vzduchová váha byla zanesená, tak jsem jí včera vyčistil a dnes ráno opět špatný start. Dnes po cca hodinovém parkování start také nebyl na první cvrnknutí, poté jsem přejel cca 1km, pak opět hodinu pauza a pak na první cvrnknutí. Jsem z toho zmatený. Stačí při startu trochu otevřít plynem škrtící klapku a motor hned běží jak má. Volnoběžný ventil po odpojení konektoru chcípne motor, tudíž funguje. Svíčky čisté, motor má jinak velmi kultivovaný chod bez jediného škubnutí. Škrtící klapka dle posledního připojení ForDiagem ví, v jaké poloze se nalézá. Motor poslední dobou začal žrát olej, může to mít nějakou souvislost? Jak ale píšu, svíčky mají středovou elektrodu čistou a byly preventivně vyčištěny. A pokud by byly špatné, tak se přeci hned po prvním polechtání plynu chod motoru hned tak krásně nesrovná, ne? Co ještě vyzkoušet?

EDIT: napadlo mě, jestli to nemůže dělat znečištěná lambda tím olejem?

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2012 10:49 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Takže špatné starty vyřešeny, no, vyřešeny...odhaleny. Jsou to zanášející se svíčky celkem divným povlakem bílošedé barvy (jako by měly chudou směs), kterýžto je způsoben spalováním oleje ve válci, jak jsem psal výše. Okraje svíček zaneřáděné černými sazemi z oleje, jež je dalším ukazatelem, že jde olej do válců. Po vyčištění to chytá na drc. Tudíž Duratec jde v půlce října na repasi, tím by se tyto doprovodné poruchy měly odstranit. Spotřeba oleje 0,5l na 700km je už moc...

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2012 12:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Vis jestli to tam jde krouzkama, nebo jen kolem ventilu ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 črc 2012 12:18 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
No, to zatím úplně na stopro tvrdit nemůžu, ale vzhledem k tomu, že při konstantních vyšších otáčkách při jízdě na dálnici (130km/h=cca 4tis. ot/min) to žere olej jako blázen, tak se přikláním i ke kroužkům. Pravděpodobně už neplní svou funkci, nestíhají stírat a olej se dostává ke kompresním, jež ho tahají do válce. To se ale potvrdí až po rozborce motoru :cry:

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 črc 2012 07:51 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Kluci, tak to je nejspíš jen zanesenými kroužky karbonem. Buhví, jak se o to starali bývalýmu majiteli v autorizáku...určitě nic moc, takže jsem se před GO rozhodl mu dát ještě jednu šanci a zkusil dvouflaštičkovou recepturu od pana Bishopa. A ejhle, jak jsou mi tyhle zázračný sajrajty proti srsti, tak to začalo nejspíš po ujetí 1000km fungovat! Spotřeba oleje mi klesla z 0,5-0,7l/1000km na cca 0,2l/1000km. Mělo by to klesat ještě další 4tis. km, potom už to s motorem nic nedělá, neboť co přípravek nezvládnul za 5tis. km tak to prý už nezvládne. Tak jen trochu OT, ale tady jsem poprvé začal rozebírat svůj špatný volnoběh (který je mimochodem po vyčištění svíček dobrý do té doby, než se opět zablafou olejem), proto jsem se s Vámi chtěl podělit o svou radost, že se mi u motoru začínají zlepšovat 2 mouchy jednou flaškou :-D

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 črc 2012 16:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Yeshterr - dobre vedet. Jenom pro zajimavost, muzes rict kolik ten motor ma nalitano a pridat odkaz na vlakno kde jsi toto resil, kdyby nahodou nekdo potreboval.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 črc 2012 17:14 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Jasně, nalítáno mám nyní 150tis. přesně, auto jsem kupoval ve 130tis. už s lehce zvýšenou spotřebou oleje (což jsem si samozřejmě při prodeji nemohl všimnout) a od 140tis. km se to začalo zhoršovat. Po celou dobu jsem bedlivě doplňoval olej a dbal na včasnou výměnu, leč marně. Výsledek sem samozřejmě dám, jinak pokud to nevadí, tak dám odkaz na fórum ford-mondeo.cz, kde to řeším ve své galérce, ale spíše ve vlákně GO motoru Duratec HE. Tohle téma jsem tam založil kvůli informacím, které jsem chtěl shromáždit abych věděl, co mne bude čekat. Vzhledem k tomu, že lidí co nechávali děla jen třeba částečnou GO motoru je ukrutně málo, tak se tam nyní spíše teoretizuje o těchto podpůrných přípravcích, které jsem do motoru použil. Je to zde: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 68&t=32423

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 črc 2012 20:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Koukam, ze jsi to koupil s podobnym najezdem km jako ja:) Akorat ja nemam tu 100% jistotu, ze to bylo opravdu tech 127.000 km :-(. Koukl jsem i na ten odkaz a docela me vystrasilo to, ze prevazne mestsky provoz dava motoru pokourit. Ja krome dovolene prave jezdim pouze kolem komina. A kolikrat i trasy do 10km. Tak snad mi to vydrzi. Necham se prekvapit.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 črc 2012 23:52 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
No, já tak dedukoval podle toho, když jsem s autem popojížděl trasy tak do 5ti km a měl jsem dost studených a polostudených startů (třeba hoďku, dvě motor chladnul a pak jsem jel dál), tak byla spotřeba oleje rapidně větší, než když jsem ujel na dovče stejný počet kilometrů, jako ty posčítané pojížďky po městě. A vzhledem k tomu, že vím o tom, že Mondeo u předchozího majitele jezdilo město povětšinou, tak se to jen potvrzuje. Nevím to nastopro, ono těch příčin bude víc. Třeba výměny oleje v autorizáku...víme, jak to tam funguje :evil: .
Hlavně si ten olej hlídej a včas s tím kdyžtak něco dělej, pak to jde valem. Během cca 5 tis se to zvedlo z půl decky na deci a během druhých 5tis. km z decky skoro na litr. Ale zase na druhou stranu, většina kluků je s Duratecem spokojená, takže to nebude pravidlo. Něco se holt u mého motoru zanedbávalo a časem snad přijdu na co :wink:

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2012 09:19 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Problém se studeným startem je na 90% ve vadném zpětném ventilu palivového čerpadla. Takže to bych měl z krku. Popisuji to zde :arrow: viewtopic.php?f=5&t=37524&p=446021#p446021

Co mě ale zaráží víc, je razantní změna adaptací v oblasti volnoběhu. Obzvlášť mi přijde divné, že se po výměně prasklé hadice odvětrání klikovky směs na volnoběh ještě ochudí...mělo by to přeci být opačně?! Pokud dřív byl netěsností v sání malý podtlak, tak i kdyby se nezavíraly při volnoběhu podtlakem výřivé klapky, tak teď by muselo dojít k razantnímu zlepšení (nyní zavírají, před opravou nevím). Obě níže přiložené adaptační tabulky jsou po jízdě na LPG, první je před opravou prasklé hadice (rozsvícená kontrolka motoru, chudá směs bank1) a druhá po opravě. Jediný rozdíl je, že první adaptace byly tahány deklíkovým kabelem (tuším, že verze 2.0) a druhá mým (nejspíš verze 3.0). A přes jinou verzi ForDiagu, což by ale od 1.21.10 neměl už být, dle Tomina, ve vyčítání adaptací rozdíl.

Obrázek

Zajel jsem k plynařům, poněvadš jsem si myslel, že je ta chudá směs špatně nastaveným lpg. Oni mi to tedy seřídili blíže té celkově chudé směsi. Toto jsou adaptace krátce po výměně hadice:
Obrázek

Špatné stary (které jsou nakonec způsobeny něčím jiným) mě donutily vytáhnout adaptační tabulku před garančkou LPG a už to vypadalo takto:

Obrázek

Před garančkou LPG po prvních 10ti tis. km jsem se s plynaři dohodl, že vymažu adaptace a najedu jim cca 100km na benzín:

Obrázek

Oni říkali, že přizpůsobí plynové adaptace blíže benzínovým v celém spektru, ale na volnoběh se to stále nedaří. Se zbytkem tabulky si ale poradili celkem dobře, jen to hrozivé číslo u volnoběhu :lol: :
Obrázek

EDIT: Koukám, že v tom balastu nakonec nevyznívá pořádně moje otázka: Co může po utěsnění sání takto ochudit volnoběh?

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 srp 2012 13:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Možná je to jen plácnutí do vody, ale na focus fóru jsem zachytil, žes měl problém i s čtením teploty vzduchu v sání. Na duratecu HE 2.0 je čidlo teploty vzduchu v sání integrované do MAPu (tedy jde o tzv. tMAP) a jestli nemáš zakopaného psa tady.. Co si pamatuju, tak já tohle čidlo měl neuvěřitelně zasrané (kombinace EGR a odvětrání ventilů do sání...ať žije zelená pakáž) a koukal jsem, co z něj teklo za hnus, když jsem ho prolil sajrajtem (ve spreji) na čištění karburátorů. Jestli to čidlo taky nemáš nějaký nemocný a přeci jen tou opravou hadice odvětrání klikovky se změnily tlakové podmínky v sání a de facto nejvíc na volnoběh, kdy je škrtící klapka zavřená, to pak jsou veškeré netěsnosti nejvíc znát..

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2012 10:21 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Tmap jsem čistil, byl taky pěkně zasajrajtěnej. Pocitově se běh motoru nezměnil, kultivovaný byl i předtím. zmátla mě akorát teplota v sání, když jsem v celkem horkém dni po příjezdu naměřil v sání přes 60' C. Nevím, jestli je to normální teplota za těchto podmínek, pravděpodobně to přisává hodně z klikovky, když je klapka zavřená a jede jen voln. ventil. Potřeboval bych vědět, kolik je u jiného ohřátého duratecu v sání. Jinak to vždy +- sedí s okolní teplotou.

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 srp 2012 12:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Verze kabelu nemuze mit vliv.
Jestli tomu dobre rozumim, tak budem uvazovat prvni dva obrazky jako PRED a PO vymene hadice.
Prvni obr. ukazuje ze jednotka musela zvedat bohatost (protoze by byla jinak smes chuda).
U systemu s MAPem by male prisavani melo byt teoreticky jedno, protoze prisavani do sani by mel MAP rozpoznat jako jakykoliv jiny nasaty vzduch (stejne jako nasaty pres skrtici klapku), ale zrejme ma na system vliv i misto prisavani.
Kde presne je vyusteni hadice odsavani do saciho traktu ? Nemas nejaky obrazek z TISu, nebo podobne ?

Info trochu bokem (ale pro prisavani uzitecne): Duratecy maji v PIDech special hodnoty pro adaptace volnobezneho ventilu.
Nejedna se ovsem o adapt. bohatosti, ale o adaptace volnobezneho ventilu, tedy mnozstvi vzduchu propusteneho skrz volobeh.ventil.
Tim by se melo dat dobre rozpoznat jakekoliv prisavani. (Tedy za predpokladu ze je volnobeh.ventil ok.)
Viz PIDy IACTRIMx = IAC airflow trim/adaptation 0 in KAM (In drive, A/C off)
IACSTRIM Short term IAC airflow trim, prior to KAM learning

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 srp 2012 09:02 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Přívod toho odvětrávání (zelená šipka) je v sání naproti tmapu (červená šipka), resp. o kousek níž (dál za tmapem). Tudíž toto přisávání podle mě nemusel zaznamenat, neboť proud vzduchu asi neletěl úplně přes něj.
Obrázek

Tmap tedy vyhodnocoval stále malý přísun vzduchu přes klapku? to by ale ř.j. úměrně ochuzovala směs na základě hlášeného "teoreticky" malého množství nasátého vzduchu, ne? Jinak volnoběžný ventil byl skoro čistý, preventivně jsem ho vypucoval a otvírá i zavírá, tak ještě zkusím zkontrolovat to množství vzduchu, propouštěné přes něj.

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 srp 2012 11:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Yeshterr píše:
Tmap tedy vyhodnocoval stále malý přísun vzduchu přes klapku? to by ale ř.j. úměrně ochuzovala ........

To bych nerekl. Musis si uvedomit ze MAP nemeri mnozstvi vzduchu. On meri jen tlak v sani. Na zaklade tlaku pak ecu (ktera zna v tabulce plnici ucinnost daneho motoru) spocita mnozstvi nasateho vzduchu. Tedy pokud se do sani dostane nekudy vzduch (a je jedno jestli klapkou, nebo dirou), tak MAP zaznamena zvyseni tlaku v sani (mensi podtlak) a tim se ECU o tom vzduchu dozvi. Kdyz o vzduchu vi, namicha smes podle daneho mnozstvi vzduchu a nemelo by byt potreba menit adaptace. Tedy podle mne by se u MAP systemu nemely nijak vyrazne posouvat adaptace pri jakemkoliv prisavani.
U MAFu o vzduchu nevi a tak se kvuli tomu zacnou menit adaptace. Adaptace jsou vlastne cislo vyjadrujici "oprava vypoctu davky paliva".

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 srp 2012 12:18 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Pak už mě tedy napadá jen problém v tlaku paliva na volnoběhu. Řeším problém, že po delším stání musím několikrát otočit klíčkem, než se natlakuje rail a pak to teprve startuje na první cvrnknutí. Mohl by v tomhle případě špatný zpětný ventil v čerpadle mít za následek nízkého tlaku na railu při volnoběhu? Protože po opravě hadice se vrátil podtlak v sání na volnoběhu do normálu (zvětšil se) a dle něj, jak jsem se tu dočetl, se řídí i tlak paliva. Jinak ani v nejvyšším zatížení si motor necukne.

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 srp 2012 12:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Netusim cim je zpusobeno to "prvni startovani", ale jak jsem psal - u Fordu o tomhle chovani Duratecu vedi, nejsi jediny komu to dela.
Uz si to presne nepamatuju, ale mam dojem ze se tady doslo k tomu, ze prave u Duratecu se tlak v railu nemeni - ze tam neni ten podtlakove rizeny regulator tlaku. Ze je regulator tlaku v nadrzi. (nebo ne ?)
U MAP systemu je v principu mozne fungovat i bez zmeny tlaku na vstrikach, protoze ECU zna tlak v sani a zna/predpoklada spravny tlak v railu (konstantni). Takze podle rozdilu tlaku muze vzdy znova spocitat spravnou sirku pulzu.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 184 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz