Nu co jsem na netu vyčetl, tak není co nastavovat. Nicméně popsal jsem problém 3 firmám zastupujícím Vialle a cituji:
1) Dobrý den, tato jednotka se nenastavuje. Je řízená pouze lambda sondou.
2) Vážený pane,
řídící jednotka má přímo program na daný vůz.
Pouze se adaptuje a přispůsobuje pomocí diagnostiky LPG.
Nevím jestli jde sehnat nová jednotka ale bude to finančně náročné
výměna jednotky za jinou je taky problém, musel by se vyměnit i reduktor
a nebo můžete přijet na diagnostiku.
3)Dobrý den.
Řídící jednotky AMS nejsou žádným způsobem spojeny s originálními jednotkami. Používají pouze stejné senzory.
Pokud jde o váš problém musel bych to proměřit diagnostikou, abych zjistil jaký je problém.
S pozdravem
Myslím, že tlak na výstupu jen tak nezvednu, nicméně zkusím.
Přímo na reduktoru asi není čím ho zvednout, předpokládám, že má pořád stejný - max. výkon. Množství plynu do sání je regulováno
krokovým motorkem na spojovací hadici. Nevím jak si ŘJ ověřuje pozici motorku / přiškrcení plynu. Nu zkusím co půjde.
Včera jsem připojil diagnostiku a toto načetl.:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/Ko3gKX3sUuEN1GVvr1MpLi1-xnzewHfPr2rDfvR2NsIJe to průběh při smazaných adaptacích na benzín, přepnutí na LPG a do otevřené smyčky.
_________________
Kód:
Ford Escort Combi 1.6 16V ANL Ford Galaxy 2.3 16V WGR Renault Scenic I RX4 2.0 16V
LPG Vialle AMS F-Type LPG STAG 300-4 / Tomasetto LPG LandiRenzo
1997/06 1999/05 2000/06
Zetec 1.6 EFI (90ps) L1H DOHC 2.3 (145ps) Y5B 2.0L L4 DOHC 16V FWD
STATE BLUE, RAVEN Červená základní Zelená metalíza
Dovezeno z NL Dovezeno z DE Dovezeno z IT