Miki, zkoušel jsem zpětný ventil z brzdového posilovače Favorita a ten se rozthnul a málem jsem zapálil auto
Jinak prodává se přímo zpěťák na benzín, je hliníkový takže nehrozí roztržení. Ale Nechápu, proč to cca týden startovalo normálně a už to zase blázní...
Pořád nevím, kterým směrem se ubrat, není to totiž pravidlo a dost to závisí na okolní teplotě - v zimě mi to startovalo jak víno, teď po výměně filtru, když bylo venku po ránu 20´C tak taky na první drc a tak chci prověřit ještě jednou TMAP, připadá mi to, že nedokáže ukazovat mezi cca 20´C a nulou. A taky je dost divný, že na volnoběh při ohřátém motoru mi ukazuje 60´C v sání, kdežto třeba na videu co má vojbarz na youtube, tak mu při ohřátém motoru ukazuje tak 25´. Potřeboval bych, kdyby někdo udělal třeba jen printscreen budíků, když přijede s rozhicovaným motorem na 90´C a výš, kolik mu bude ukazovat budík teploty vzduchu. Vojbarz tam sice nemá 90 ale 70, nicméně tou dobou mě už to leze dost nahoru...
EDIT: problém jsem s tím měl už dříve, tady pár printscreenů od Deklíka, když jsme řešili prasklou hadici odvětrání klikovky
http://imageshack.us/g/39/jesterka3.jpg/EDIT2: Kolega mi půjčil měřící přístroj s tenkou sondou pro měření teploty. Ohřál jsem motor na 100'C a zasunul sondu do sání, střídavě na dvou místech. Přístroj ukazoval 30-31'C. Tou dobou už fordiag přes 50...
Tmap je vyčištěný, zřejmě mu to nepomohlo, na volnoběh je stále chudá směs. Je možné, že se při ježdění vytvoří adaptace na volnoběh kdy si řj kvůli "vysoké" teplotě nasávaného vzduchu stahuje bohatost směsi do chuda a pak to studené nechce chytnout? Jede to podle adaptací než se ohřeje lambda nebo to jede nějak naslepo ?