Tak mám ďalšie výsledky.
1) na tom konektore (N76) nie je kostra. Keď tie dva kábliky prepojím, tak sa nič nedeje, ale ak jeden prepojím na kostru, tak sa ventilátory rozbehnú. Takže snímač tlaku je pravdepodobne dobrý, ale chýba kostra (ak je schéma správna). Pritom ukostrené by to podla schémy malo byť na šróbe pri pravom svetle. Tam som to očistil, premeral a malo by to byť ok. Lenže ten káblik od čidla ide do zväzku a kto vie kde sa má napojiť na kostru
2) ten "spomalovač" s bimetalom (R27) sa mi javí ako zlý. Keď odpojím konektor, tak sa javí ako prerušený, no podľa schémy by tam mal byť nejaký odpor, ale nie prerušený. Myslím si správne? Je možné, že ho mám zlý už dlho a klíma mi fungovala len vďaka tomu, že sa z toho čidla, ktoré mi teraz prestalo fungovať, spúšťali ventilátory naplno. Lebo som si nikdy nevšimol, že by sa mi pri spustení klímy spustili aj ventilátory. Ale je pravda, že som tomu nikdy nevenoval pozornosť. Podľa toho programu, čo mám na schémy, tak by mal byť dole pod ľavou vrtuľou.
Mám teda otázky:
1) máte nejaký tip, kde hľadať tú stratenú kostru? Alebo myslíte, že ju tam môžem skúsiť priviezť novým káblikom?
2) Myslím si správne, že ten odpor s bimetalom (R27) je vadný? Vymieňa sa ťažko? .. vyzeralo to tam, že treba odmontovať celý plast nad ventilátormi a potom by sa k nemu malo dať dostať. Možno je upevnený na tom plastne z opačnej strany.
3) Aby som mal istotu, či nie som úplne mimo, tak som odfotil obe súčiastky a prosím, potvrďte mi, či to, čo som meral, je to, o čom sa bavíme
N76 (so zaizolovanými káblikmi):
R27 (s odpojeným konektorom):
Antony, ešte raz Ti chcem poďakovať za ochotu a otázka .. nebolo by vhodnejšie, keby som Ti písal mailom, aby sme to tu zbytočne nezahlcovali? Máš u mňa večeru aj s nejakým občerstvením. Rád by som Ti poďakoval osobne
Lebo toto by mi v žiadnom servise na okolí určite neopravili a bol by som bez auta minimálne mesiac.