fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2005 21:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
V odlehčení setrvačníku bych neviděl žádný problém. Na frezu a vybrat co se dá a nebo koupit přímo setrvák odlehčený. Dá se dostat až na polovinu jeho původní hmotnosti bez rizika že to nevydrží. Vývážení je na místě a to vždy s klikou a řemenicí co je na klice. Co to udělá ? Jde to hrozně rychle za plynem ,snadno a lehčeji do otáček. Následky ? Přetočení a ojnice z bloku bokem ven. Je to poslední uprava na motoru co bych dělal. Je toho třeba více aby to motor vydřžel a pak to není na normální provoz.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: 26 pro 2005 22:53 
Konecne nazor poradnyho tunera kterej se s nicim ne.. a nebo ji se niceho no a kdyz uz vim ze to mam vyvazit tak kde? ale to je jedno stejne uz do toho asi nepudu no uvidime :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2005 21:38 
Výborný téma - hodím svou trošku do mlýna ...

První motor na mý Fiestě kouřil a tak jsem sháněl nový - ten jsem sehnal, jak říkal, ten co prodával - KOMPLETní motor - ale komplet očesaný.
To jsem viděl motor prvně a tak uvěřil. Pak jsem sháněl setrvačník - ze starýho motoru nešel použít - a tak jsem na vrakáči sehnal ten typ, co by tam měl jít, ale nešel - střed byl prostě o něco menší a tak nešel na motor nasadit. Potřeboval jsem to rychle dát do kupy a na cca 10ti vrakáčích setrvačník na mou Fiestu neměli a tak jsem ho jel "vysoustružit" na dílnu.
Borec mi ho stáhl cca o 3cm v průměru (ubral možná nějaké to půlkilo) a bylo hotovo. Nebyl sice vzorově vysoustružen - byl to spíše trochu elipsoid, ale účel splnil a šel na motor dát. Najezdil jsem s tím cca 20 tisíc, než se mi začalo srát těsnění kolem onoho setrvačníku a auto pak doslova krvácelo.
Když srovnám motor s broušeným setrvačníkem a motor co mám ted s "originálem" (aspon doufám :-) ) tak můžu říct, že žádný velký rozdíl jsem nezaznamenal. Do otáček jsem to nikdy nehnal, znatelně líp to nejelo, jen se pak protrhlo těsnění a byly jen další starosti navíc. :-(

Moje rada v tomto směru by bylo raději do takových věcí nesahat, pokud nemáš opravdu nějaký důkaz o bezchybné funkčnosti a zvýšení výkonu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 pro 2005 00:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
na setrvačníku záleží na gramech a při jakémkoli byť sebepřesnějším odebrání materiálu jej díky vyvažovacím odvrtaným dírám z fabriky rozvážíte. A jak psal Mikes odsere to první ložisko a nebo za ním může prasknout klika. O polovinu hmotnosti to nevim no to si snad sehnat duralový a nebo ocel a loukotě. Já jsem odlehčil kliku skoro o 7kg a nějaký drastický rozdíl v chodu do otáček (na volnoběh) tam není rozhodně ne takový aby vyletěla ojnice.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: 05 led 2006 20:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 19 led 2005 12:11
Příspěvky: 30
Bydliště: Okres Trutnov (Královehradecký kraj)
tagy01 píše:
no tak jak tu energii vyuziju???? zavodni jizda kasle na spotrebu kdyz brzdim motorem jedu 90 a dam tam za 3 tak musim dlouho poustet spojku aby mi motor neskocil na klin a takhle by se roztocil rychleji.....
Co takhle trošku meziplynu na vyrovnání otáček motoru? ať nedomrvíš spojku jako já, tímhle pseudo závoděnim nebo spíš na rovinu blbnutim :roll: To víš chudák moje 1.4ka toho už ode mne vytrpěla, čas od času si prostě potřebuju zablbnout :twisted:, ale časem se dozvídám drobné rozdíly mezi pojmy zablbnout si a mrvit si auto 8)

_________________
Bílý escort 5dv. 1.4i PTE - 55kW (model 96, vyrobeno 12.95, do provozu 96) Na léto 195/50x15 Dunlop sp 9000 + filtr, rezonátor místo katu, laďák, svíčky NGK (prej sportovní :-)). Pružiny enzo [-3,-3], tlumiče sachs, rozpěry, vrtané kotouče Zimmerman a desky Brembo, snad brzo přední stabilizátor. ; v podstatě všechno utopený prachy... je to prostě jen zdechlá 1.4


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz