fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 13:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Čekám až vypne relé,protože dokud jsou sepnutý žhaviče,tak baterka nemá moc síly točit,táhne totiž dvě věci s dost velkým odběrem.Uvidíš sám,že když počkáš až cvakne relé,že to podstatně líp točí a žhavičky jsou ještě teplý.
To automatický přidávání jsem odpojil a do kabiny natáhl lanko s bovdenem a pod volant aby to nebylo vidět,ale šlo nahmátnout jsem na druhej konec lanka přidělal páčku s přehazovačky horskýho kola a přišrouboval na plast a tím to při startu ovládám.Stačí asi na minutu a pak stáhnout.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 14:23 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Bendy&Macíček píše:
Jestli jo tak opatrně ať si něco v autě nedomrvíš... já sem zapřel tyč v díře v kastli a baterku zapáčil, nebo to nahřát jemně aby to povolilo, ale to jsem neměl možnost :-(

Na páčená se blbě hledá nísto pro zapření.


Ještě jsem uvažoval, že bych, kdyby to nešlo, pod baterku nalil nemrznoucí kapalinu do ostřikovačů. Ale snad to potřebovat nebudu

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 17:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
mrJekill píše:
To automatický přidávání jsem odpojil a do kabiny natáhl lanko s bovdenem a pod volant aby to nebylo vidět,ale šlo nahmátnout jsem na druhej konec lanka přidělal páčku s přehazovačky horskýho kola a přišrouboval na plast a tím to při startu ovládám.Stačí asi na minutu a pak stáhnout.

Prostě sytič ála škoda 120 :lol:

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 20:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Myslim si ze je do blbost to lanko.Sorry mrJekill.Pokud je to dobre sestelovany ,tak je to parada a o nic se nestaras.Na co tam teda ta ridici jednotka je ze?Steluje se to tim sroubkem, co rozpira ty dve paky.Jsou asi 2-3cm od sebe a zajisteny matkou a na ni je vetsinou batva.Stelovani je jednoduchy,musi se ale na studenym motoru a vetsinou tak na podruhy se to povede.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 08:36 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Marpie píše:
Bendy&Macíček píše:
Jestli jo tak opatrně ať si něco v autě nedomrvíš... já sem zapřel tyč v díře v kastli a baterku zapáčil, nebo to nahřát jemně aby to povolilo, ale to jsem neměl možnost :-(

Na páčená se blbě hledá nísto pro zapření.


Ještě jsem uvažoval, že bych, kdyby to nešlo, pod baterku nalil nemrznoucí kapalinu do ostřikovačů. Ale snad to potřebovat nebudu


Tak včera jsem ty moje klíče našel ale stejně to nešlo tak jsem si půjčil od tchána golu s prodloužením na klíč. Tchán sice říkal, že ta ráčna je nanic a že mi prdne, ale vydržela to, baterka nebyla přimrzlá tak po chvíli zápasení jsem ji dostal ven a od 22 hodiny je ve vaně a putuje do ní 6A za hodinu. Dolil jsem do článků trochu destilky tak uvidíme. Podle hustoměru byly články na rozmezí bílé a červené, jen jeden článek byl výrazně v červené.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 23:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Sice to je sitič alá Š120,ale na druhou stranu mám jistotu,že se v tom nebudu muset každej tejden vrtat.Prostě to pořád nějak blbnulo a s tímhle mám svatej pokoj.Zapnu,nadrbnu,vypnu.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2006 00:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
Marpie píše:
Podle hustoměru byly články na rozmezí bílé a červené, jen jeden článek byl výrazně v červené.

No pokud je takto jeden článek slabší, bývá to známkou toho, že životnost akumulátoru je u konce. Být tebou bych začal uvažovat o koupi nové baterie.

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 led 2006 23:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005 00:52
Příspěvky: 1
Bydliště: Praha - Letňany
Myslim ze vic jak 2x zhavit ,je blbost.Moc to vycucne baterku(uz tak vycuclou mrazem).A potrebujete poradne protocit motor a ne dlouze a pomalu tocit.Takhle chytne benzinak,ale ne dieslak.Slysel jsem radu,ze je dobry napred protocit motor a pak zhavit a startovat.Zatim jsem to nezkousel tak nevim,ale logiku to ma.[/quote]

S tim protočenim... Je to tak, aspoň u mě. Protočim, pak nažhavim a chytne hned. Když žhavim před prvnim točenim 2x, je to stejný. Tak proč trápit baterku. A točí to pak i rychleji.

_________________
FORD Escort combi 1.8TD, 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2006 09:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jj, taky jsme zvazoval nejdrive protocit 1s motor aby se promaznul a pak zhavit, ja mam vyhodu ze si zhaveni muzu vypnout :o) a klidne i zapnout behem startovani - ale to samo ubere na otackach - i kdyz jestli jste poslouchali v jinem prizpevku (jak vam toci starter tusim) tak me to toci pekelne s novou baterkou :o)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2006 12:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
Tak včera jsem koupil nové žhavičky od Brisku, mimojiné díky Karle za info, bral jsem to od Koblihy v Přerově, sada 4 svíček 580,- Kč, známý mi to "nainstaluje" a pak jsem zvědav.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2006 21:36 
Ahoj všichni
Mám takový postřeh:
Před dvěma a půl roky jsem pořídil od taťky moje turbokamna.
V zimně i v létě jsem vždy před startováním 2krát žhavil, aby se zbytečně dlouho netočil startér.
Po celou tu dobu byla baterka v pohodě. Asi dva články něco kolem 80-90% a zbytek 100%.
Asi před měsícem jsem opět kontroloval. 2 články 75% a zbytek 100%.
Pak najednou za týden škrt prd a baterka v prdeli. Mrtvá.

Koupil jsem novou, myslím 66ku.
Dám ji tam a ......chvilka napětí...!!!!!!!!!!
Od té doby i v mrazech pod -10 žhavím jednou a na otočení běží.

Za těch 2 a půl roku jsem najel 80 000km+-.
Dohromady má najeto 250 000km.

Třeba tento postřeh někomu pomůže.

Jinak je potřeba proměřit žhavicí svíčky.To je jasný.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2006 22:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Nevim jak jsi promeroval baterku kolik a zdali jsi ji pak nezkousel nabit, ale vzivote jsem ani doma v teple nenabil baterku vice nez na 75%...

66Ah baterka je dost slava ba TDcko od forda, sam ford predepisuje do esca 71 nebo 72Ah ted nevim...

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 00:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2005 13:28
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
ACEMajky píše:
Nevim jak jsi promeroval baterku kolik a zdali jsi ji pak nezkousel nabit, ale vzivote jsem ani doma v teple nenabil baterku vice nez na 75%...

Nejspis to promeroval hustomerem :-).
To ze jsi na sve baterce nikdy nedosahl maximalniho nabiti je divne. Pri dlouhodobejsim nabijeni by alespon nektere clanky v akumulatoru mely dosahnout plneho nabiti - hustota elektrolytu = 1,28 kg/l. Mozna ti promeruje ten hustomer - zkus to treba overit na tom novem akumulatoru ?
Ja ted mam k dispozici na promereni stavu akumulatoru bezvadnou vec - Refraktometr. Hustota se s tim da urcit velice presne a navic to umi merit i dalsi naplne v aute. Jedinou nevyhodou tohoto udelatka je asi jen ta cena :-).

_________________
Ford Escort Combi MK VII 1.8TD (66kW) r.v. 1997
http://www.fordescorttd.wz.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 10:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Zkousel jsem i hustomer co ma otec, ani on nikdy baterku nedostal vice nez na 75% - a v akume mi rekli, ze ot ani nejde nabit na vic, ze tam musi zustat rezerva bay se baterka v aute neprebila, tak nevim,ja svoji nepromerim, je to brutal bezudrzbovka se spesl ventilama, takze z ni ani nejdou vypary :o)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 11:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, jestli to není automatikou nabíječky. Kdysi otec stavěl dvě nabíječky podle nějakého časopisu a mělo to automatické vypínání po nabití aku. A nakonec musel tu automatiku odpojit, protože v létě to vypínalo brzo a v zimě by to baterku rozvařilo. Byla to nabíječka typu I.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 11:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Otec ma jinou nabijecku, ja mam jinou nabijecku a jeste mame starou, ktera je jenom trafo, nikdy jsem nevidel na hustomeru 100%

asi budu muset kouknout na ocejchovani hustomeru, treba je delany do 150% :o)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 21:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No pokud si vzpominam tak ja tam mnel i vic jak 100%,ale asi byl spatnej pomer kys.-dest.Ale na 100% ta baterka prece musi jit nabit ne?
To Slow D:Takovouhle "hracku" delaj pres cestu v MEOPTE.Meri to i obsah alkoholu ve slivovici atd.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 22:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Nevim no, mozna ot je hustomerem, kdysi na srazu jsem ho mel s sebou a taky u nikoho nebylo 100%

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2006 11:51 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
ACEMajky píše:
Nevim jak jsi promeroval baterku kolik a zdali jsi ji pak nezkousel nabit, ale vzivote jsem ani doma v teple nenabil baterku vice nez na 75%...

66Ah baterka je dost slava ba TDcko od forda, sam ford predepisuje do esca 71 nebo 72Ah ted nevim...


No co vím tak jako základ Ford do dieslového esca předepisoval 60Ah a jako zvýšenou kapacitu 71 Ah. Když jsem volal do Dankaru v Ostravě a řekl co mám za auto tak mi nabídli právě 60 Ah a když jsem chtěl vyšší tak nabídli 70Ah. U 71 Ah si nebyli jisti jestli by tam vlezla. Takže myslím že 66 Ah baterka může klidně i pro TD posloužit dobře.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2006 12:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
ACEMajky píše:
Nevim no, mozna ot je hustomerem, kdysi na srazu jsem ho mel s sebou a taky u nikoho nebylo 100%


http://www.akuinfo.cz/index.php?id=3&subid=9

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz