Večer mrknu k machrům, dík za tip
Pro začátek jsem to překryl kusem hliníkového plechu. Po obědě to půjdu vyzkoušet. Třeba je to blbost, ale tonoucí se stébla chytá
Edit: takže plech byl funkční do té doby, než sahara opakovaným točením prohřála motorový prostor. Z počátku to i při 90ti stupních fungovalo jako štít a dokonce klesla adaptace volnoběhu z 7,8 na 5,4 ale po cca 20min. běhu se od sahary roztopilo sání a ohřálo tmap. Protože měřák teploty, jehož sondu jsem narychlo strčil do sání víc jak 31' neukázal.
Večer mrknu k machrům, dík za tip
Pro začátek jsem to překryl kusem hliníkového plechu. Po obědě to půjdu vyzkoušet. Třeba je to blbost, ale tonoucí se stébla chytá
Edit: takže plech byl funkční do té doby, než sahara opakovaným točením prohřála motorový prostor. Z počátku to i při 90ti stupních fungovalo jako štít a dokonce klesla adaptace volnoběhu z 7,8 na 5,4 ale po cca 20min. běhu se od sahary roztopilo sání a ohřálo tmap. Protože měřák teploty, jehož sondu jsem narychlo strčil do sání víc jak 31' neukázal.
Edit2: Doufám, že jsem to vyřešil. Poslední co zbývalo, byla souvislost s provozem na LPG. Vzhledem k tomu, že tyto potíže začaly až za nějaký čas po montáži plynu, začal jsem mít podezření na benzínové vstřiky. Za 13000km od instalace jsem na benzín pouze startoval
a benzínové vstřiky neprohnal. Plyn jsem tedy vypnul a jel z chaty domů na benzín. Zezačátku to vůbec nechtělo do 3000ot tahat, bylo to strašně líné, auto mělo při akceleraci turboefekt, no hrůza. Po ujetí cca 10km motor při cca 2500ot. zachrchlal a vystřelil, jak se na dvoulitr sluší a patří. Teď už tahá od spodu zasešč jako ďábel a na křižovatkách koukám pořád na otáčkoměr, jestli mi to nechcíplo, jak to má kultivovaný volnoběh
Na pumpě jsem nalil čistič vstřiků do nádrže a dotankoval do plna. Tak uvidíme co dál, zatím ok a první studený start v pohodě.