fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 28 srp 2012 13:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Asi jo. U MAPu je teplota vzduchu dulezita pro spravne spocitani vahy vzduchu.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 srp 2012 14:13 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Uvidíme, už aby součástka dorazila z Rožnova :)
Ad to mazání adaptací - nevím za jak dlouho najedu zase všechny možné kombinace otáček a zátěží, proto jsem původně myslel nechat je upravovat novou váhou a dřív poznat rozdíly. Ale když říkáte smáznout, smáznu je :wink:

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 zář 2012 08:34 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Takže výměna váhy nepomohla. Ale vypozoroval jsem, že nejvíce se zvedne teplota v sání poté, co do chladiče pustí termostat horkou vodu a roztočí se sahara. Strčil jsem ruku mezi saharu a Tmap, jede na něj všechen žhavý vzduch z chladiče...chybí mi tam nějaká clonka a nebo je to jen blbě konstrukčně vyřešené?

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 zář 2012 10:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
rekl bych ze za Be :-)
Ona je otazka jak hodne ten odklon teploty vzduchu zpusobi posun vypoctu davky.
Vzorce bys lehce nasel na netu kdyz si das do googlu "speed density".
Tak se rika systemu kde se davka pocita z MAPu.
Napr. forum http://eectuning.org/forums/
Tam jsou machři.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 zář 2012 11:26 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Večer mrknu k machrům, dík za tip ;) Pro začátek jsem to překryl kusem hliníkového plechu. Po obědě to půjdu vyzkoušet. Třeba je to blbost, ale tonoucí se stébla chytá :)

Edit: takže plech byl funkční do té doby, než sahara opakovaným točením prohřála motorový prostor. Z počátku to i při 90ti stupních fungovalo jako štít a dokonce klesla adaptace volnoběhu z 7,8 na 5,4 ale po cca 20min. běhu se od sahary roztopilo sání a ohřálo tmap. Protože měřák teploty, jehož sondu jsem narychlo strčil do sání víc jak 31' neukázal.

Večer mrknu k machrům, dík za tip ;) Pro začátek jsem to překryl kusem hliníkového plechu. Po obědě to půjdu vyzkoušet. Třeba je to blbost, ale tonoucí se stébla chytá :)

Edit: takže plech byl funkční do té doby, než sahara opakovaným točením prohřála motorový prostor. Z počátku to i při 90ti stupních fungovalo jako štít a dokonce klesla adaptace volnoběhu z 7,8 na 5,4 ale po cca 20min. běhu se od sahary roztopilo sání a ohřálo tmap. Protože měřák teploty, jehož sondu jsem narychlo strčil do sání víc jak 31' neukázal.

Edit2: Doufám, že jsem to vyřešil. Poslední co zbývalo, byla souvislost s provozem na LPG. Vzhledem k tomu, že tyto potíže začaly až za nějaký čas po montáži plynu, začal jsem mít podezření na benzínové vstřiky. Za 13000km od instalace jsem na benzín pouze startoval :oops: a benzínové vstřiky neprohnal. Plyn jsem tedy vypnul a jel z chaty domů na benzín. Zezačátku to vůbec nechtělo do 3000ot tahat, bylo to strašně líné, auto mělo při akceleraci turboefekt, no hrůza. Po ujetí cca 10km motor při cca 2500ot. zachrchlal a vystřelil, jak se na dvoulitr sluší a patří. Teď už tahá od spodu zasešč jako ďábel a na křižovatkách koukám pořád na otáčkoměr, jestli mi to nechcíplo, jak to má kultivovaný volnoběh :)
Na pumpě jsem nalil čistič vstřiků do nádrže a dotankoval do plna. Tak uvidíme co dál, zatím ok a první studený start v pohodě.

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 zář 2012 12:17 
Offline
Forďák

Registrován: 04 led 2012 14:34
Příspěvky: 122
Bydliště: Praha
Benzín nakonec nepomohl. Tak jsem demontoval vstřiky, vyčistil je a...nic :lol: . Nakonec jsem dle ForDiagu zjistil, že lambda je nejspíš na dovolené, poněvadš se líně plácala ručička budíku zleva doprava v intervalu cca 1 vteřiny. Takže jsem prostříknul konektor kontaktolem, rozhýbal ho a najednou to šlape, už několikátý studený start po ránu bez zaškobrtnutí a spotřeba dle PP šla ihned dolů...už jen, aby to vydrželo ;-)

_________________
Ford MONDEO MKIII combi, r.v. 05, Ghia, Duratec HE 2.0 107kW, LPG AC-Stag 300-4Plus
Ford MONDEO MKII combi, r.v. 00, Ghia, Zetec 2.0 96kW - víkendový pojezd na chatě


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 lis 2012 23:03 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
u mě problém přetrvává :/ po výměne jiného motoru běží stále při studeném startu na 3 válce po ohřátí pak bez problému.. ted jsem měnil svíčky motorcraft a bezezměny, několikrát vyzkoušeny jiné kabely, jina zapal. cívka a nic.. už nevím co by to mohlo způsobovat.. jinak svíčky byli bílé což naznačuje chudou směs a auto mi žere 12-13l na 100.. tak už fakt nevím.. jestli se mi auto zbláznilo.. měl jsem napíchnuto na forddiag a nic zadna chyba.. tak já už fakt nevím. jinak ten palivový filtr jsem psal že jsem zkoušel vyměnit. Nemohli by to být vstřiky bo špatný tlak paliva ? ale proč by to tak žralo ? lambda by nezpůsobovala chod 3 válců ? čidlo teploty pro řj ? fakt nevím prosím poradte :)

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motor ide na 3 valce ked je studeny
PříspěvekNapsal: 30 lis 2012 23:28 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
vyřešil si to mišo nějak ? dělá mi to už delší dobu a furt nevím čím by to mohlo být.. vyměnil jsem toho už dost a fakt nevím :(

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2013 15:45 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
výměna vstřiků, svíček, kabelů, cívky, čidla teploty řj, čidlo vzduchu, čidlo sezonu polohy klapky, odvětrávací ventil, lambdy nic nepomohlo. vždy po startu se natočí v pohodě běží tak 10 sec pak zacně jít chvíly na 3 válce a pak zase bezproblému.. má escort nějaký zpětný ventil bo nenapadá někoho čím by to mohlo být ? děkuji

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2013 20:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 kvě 2012 19:31
Příspěvky: 216
Bydliště: U Kolína
Měřils tlaky?

_________________
Ford Escort cabrio XR3i, 1.8 96Kw, pro radost
Rover 414, 74Kw, pro rodinu
Seat Bibiza 1.9D, 47kw, dělník
Ford Escort XR3i r.v.88, minulost


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 úno 2013 21:05 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
taky mě to dnes napadlo.. bohužel ale nemám jak

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 úno 2013 08:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Když běží studený na 3 válce a občas vynechává, tak to můžou být podpálené ventily, změření tlaků by to odhalilo.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 úno 2013 11:41 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
velmi divné je že tento samí problém dělal i před výměnou motoru. Motor co jsem dával do vozidla byl odzkoušený a nebyl s ním žádný problém.. jakorád byl hliníkač sání coz jsem přehodil.. Nenaskočí hned na 3 válce.. po startu beží pár sekund na všechny 4 az po pár sekundách po spadnutí z 1800 otáček na 1500 běží na 3.. pak po 2 minutkách se zas chytí na 4 :D

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 úno 2013 08:45 
Offline
Forďák

Registrován: 07 lis 2011 21:42
Příspěvky: 241
Bydliště: Trutnov
tak tento problém nejspíš vyřešen výměnou řj jednotky..

_________________
Ford Escort 1,6 66kw r.v 1999


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz