fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 01:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ako zlepsit vykon rs 2000
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 14:49 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 11:21
Příspěvky: 32
chcem sa opitat da sa o nieco zlepsit vykon na mojom aute?ma to zmysel tam davat vacku lepsiu?myslim nieco financne v norme do 15tis.

_________________
Ford Escort RS 2000 rv: 1992 110 kw / 150PS 3dv,kolesa RONDEL,pneu 205/45/16 farba diamond white 73 +modre pasi RS 2000 interier na novo poflockovany komplet,momentalne sa doraba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 15:11 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
hledej smudlo

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ight=turbo

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 18:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
IMO tohle tema neni nutne stejny jako to co si nalinkoval Osliku.

Vykonove upravy si urcite zaslouzi samostatnej dred. Nevim jestli tu uz je, zbezne hledani nic poradneho neodhalilo. x

Do 15 000 Kc ? To koupis maximalne nakou vacku s poradnejma vecma okolo (napr. se doporucuje Piper RS2BP285H-EX) a tim bude limit vycerpan. Ocekavatelny narust okolo 10-15 BHP (koni).
Pripadne trosku srazit hlavu, predelat sani a hlavne svody, katak ven, jinej management, upravy ECU, superchip (NEMA smysl bez ostatnich uprav motoru), vyssi tlak paliva, zavodni civku, lepsi altik, vetsi kovany ventily atd atd.

Koukni se treba do Burtonu, najdes toho mraky.

Nejjednodussi uprava je vymena bloku 2.0 za 2.3 a neco malinko z vyse uvedeneho. Tim se dostavas na uroven 180 - 200 BHP.

Samozrejme s tim musis upravit brzdy - napr. kit od Taroxu, Willwoodu, AP, ci jinych firem primo na miru. Nejjednodusi je opet tam narvat dopredu i dozadu 280 mm ze Scorpia 95-98. Sedej perfektne, sam jsem zkousel.

Upravy podvozku jsou velmi individuelni, ale je snad jasne, ze jsou nezbytne, jestlize ta vykonova uprava ma mit nejaky smysl.

Co se turba tyce, nejbeznejsi je zastavba Garettu T34 z cosace, spolecne samozrejme s vymenou pistu a ostatnich veci jako vzdy pri oturbeni se muzes dostat klidne az na 300-340 BHP. Coz uz Ti samozrejme moc nadsene neunese standartni MTX75 a nastava shaneni jine skrine, nejlepe s diferakem s omezenou svornosti. Ale to uz se bavime o celkove castce cca 200 000 - 400 000 Kc.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 21:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Dawe píše:
IMO tohle tema neni nutne stejny jako to co si nalinkoval Osliku.

Vykonove upravy si urcite zaslouzi samostatnej dred. Nevim jestli tu uz je, zbezne hledani nic poradneho neodhalilo. x

Do 15 000 Kc ? To koupis maximalne nakou vacku s poradnejma vecma okolo (napr. se doporucuje Piper RS2BP285H-EX) a tim bude limit vycerpan. Ocekavatelny narust okolo 10-15 BHP (koni).
Pripadne trosku srazit hlavu, predelat sani a hlavne svody, katak ven, jinej management, upravy ECU, superchip (NEMA smysl bez ostatnich uprav motoru), vyssi tlak paliva, zavodni civku, lepsi altik, vetsi kovany ventily atd atd.

Koukni se treba do Burtonu, najdes toho mraky.

Nejjednodussi uprava je vymena bloku 2.0 za 2.3 a neco malinko z vyse uvedeneho. Tim se dostavas na uroven 180 - 200 BHP.

Samozrejme s tim musis upravit brzdy - napr. kit od Taroxu, Willwoodu, AP, ci jinych firem primo na miru. Nejjednodusi je opet tam narvat dopredu i dozadu 280 mm ze Scorpia 95-98. Sedej perfektne, sam jsem zkousel.

Upravy podvozku jsou velmi individuelni, ale je snad jasne, ze jsou nezbytne, jestlize ta vykonova uprava ma mit nejaky smysl.

Co se turba tyce, nejbeznejsi je zastavba Garettu T34 z cosace, spolecne samozrejme s vymenou pistu a ostatnich veci jako vzdy pri oturbeni se muzes dostat klidne az na 300-340 BHP. Coz uz Ti samozrejme moc nadsene neunese standartni MTX75 a nastava shaneni jine skrine, nejlepe s diferakem s omezenou svornosti. Ale to uz se bavime o celkove castce cca 200 000 - 400 000 Kc.


Vedel by si o nekom kdo by mohl udelat naky upravu bez turba - vylestit valce, zvetsit ventily, vacku, srazit hlavu atd.?

A jinak co si myslis o tomhle - zajimal by me tvuj nazor na narust vykonu:
http://www.cartechgroup.cz/?detail&did=2393&kid=331

dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 22:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
K tomu ventilátoru. 5000l/min je slušný. Problém je, že pruměrný motor z RS2000 si hrubym vypočtem při maximálním výkonu veme nějakejch 6000l/min

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 10:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Destroyer píše:
A jinak co si myslis o tomhle - zajimal by me tvuj nazor na narust vykonu:
http://www.cartechgroup.cz/?detail&did=2393&kid=331

dik


Ze to budou vyhozeny penize.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 11:05 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
to Des.... to se resilo na tuning foru v sekci jak draze snizit vykon motoru nebo ho znicit:)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 12:49 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
jukni sem:
http://www.rs2000-16v.co.uk/forum/topic ... IC_ID=7361

je to prestavba z 2,0 na 2,3

popripadne kdyby ti to neslo, tak:
http://www.rs2000-16v.co.uk
zaloguje se na forum a vyckej na zaslani potvrzeni registrace.

pak se jukni na forum a sekce modifications - je tam ta prestavba popsana.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 13:47 
Offline
Nováček

Registrován: 05 led 2006 11:21
Příspěvky: 32
m@rekR$ píše:
jukni sem:
http://www.rs2000-16v.co.uk/forum/topic ... IC_ID=7361

je to prestavba z 2,0 na 2,3

popripadne kdyby ti to neslo, tak:
http://www.rs2000-16v.co.uk
zaloguje se na forum a vyckej na zaslani potvrzeni registrace.

pak se jukni na forum a sekce modifications - je tam ta prestavba popsana.
Dakujem pokukam

_________________
Ford Escort RS 2000 rv: 1992 110 kw / 150PS 3dv,kolesa RONDEL,pneu 205/45/16 farba diamond white 73 +modre pasi RS 2000 interier na novo poflockovany komplet,momentalne sa doraba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 15:33 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
vubec je to super stranka - najdes tam i diagnostiku a navody na montaz a demontaz pomalu celyho auta. opravdu tu stranku projdi!

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 19:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Dik za rady ... takze to nejspis nema cenu kupovat :x
Neni to forum v anglictene doufam :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2006 21:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Destroyer píše:
Dik za rady ... takze to nejspis nema cenu kupovat :x
Neni to forum v anglictene doufam :wink:


Doufas spatne.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2006 17:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:48
Příspěvky: 109
Bydliště: Zábřeh n. Moravě
Mam vlastni nazor na toto... .. turbina T35 Garret. vykonejsi palivove cerpadlo.. pro pokus skusim napred distancni podlozku pod hlavu (motory mam 2) vstriky cossie nebo nissan ZX200, regulator tlaku paliva.. vetsi MAP senzor do 3,5baru... no a pak otazka co ukaze ECU jak se stim popere seriova .. nebo chipnuta.. popr budeme muset asi najit nekoho kdo ji dokaze nakrmit aby krmila ten motor jak ma..
no a prevodovka.. nez to tahat jendou napravou asi bude lepsi 4x4 :-D :roll: :twisted: :P

_________________
2 x Ford Escort RS Cosworth
Gr A 321 PS - 560 Nm grey Injectors, ALS, Water Injectors, Launch Control, Handbreake Rellease.
Open Cup 380 PS -460 Nm Green Injectors with ALU Intercoler RS 500


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2006 20:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
[quote="Con"]Mam vlastni nazor na toto... .. turbina T35 Garret. vykonejsi palivove cerpadlo.. pro pokus skusim napred distancni podlozku pod hlavu (motory mam 2) vstriky cossie nebo nissan ZX200, regulator tlaku paliva.. vetsi MAP senzor do 3,5baru... no a pak otazka co ukaze ECU jak se stim popere seriova .. nebo chipnuta.. popr budeme muset asi najit nekoho kdo ji dokaze nakrmit aby krmila ten motor jak ma..
no a prevodovka.. nez to tahat jendou napravou asi bude lepsi 4x4 :-D :roll: :twisted: :P[/quo

A jak dlouho ten motor vydrzi? A hlavne by to chtelo nekoho kdo to zrealizuje. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2006 20:37 
Online
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
no, kdo to zrealizuje? No, prece posuk CON :-D Sam jsem na to zvedavej

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 08:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:48
Příspěvky: 109
Bydliště: Zábřeh n. Moravě
Motory mam dva .. jeden ma 200PS uz po upravach.. ..skusim tu dekompresni podlozku.. a kdyz nic tak najdu jine pisty.. teoreticky bymohli jit z calibry.. no a pak co mi vrta hlavou jsou sodikove ventily.

_________________
2 x Ford Escort RS Cosworth
Gr A 321 PS - 560 Nm grey Injectors, ALS, Water Injectors, Launch Control, Handbreake Rellease.
Open Cup 380 PS -460 Nm Green Injectors with ALU Intercoler RS 500


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 17:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Con píše:
Motory mam dva .. jeden ma 200PS uz po upravach.. ..skusim tu dekompresni podlozku.. a kdyz nic tak najdu jine pisty.. teoreticky bymohli jit z calibry.. no a pak co mi vrta hlavou jsou sodikove ventily.


Nezavodil si nahodou na letisti v Chrastanech? Mam za to ze to tam driv bylo kazdej ctvrtek od peti hodin. Pac nekdo tam vsechny nadrbaval s Escortem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Cony
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 17:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
To 100% nebyl Cony, jeho autí je ještě ve stádiu přestavby...4x4 mu jezdí ještě v jiném autě...a motor odpočívá mimo vůz..jo, jo, ale až to dá dohromady, tak to bude peklo...doufám

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 19:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Tak to by me zajimalo kdo to mohl bejt. Vzdycky to tam odpichl div nestal na zadnich a hrozne mu tam neco piskalo - jestli turbo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2006 20:05 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
mame tady par blaznu pro ktere neni nic nemozne:) hlavne Con, Anglicak, Futura a Dawe :)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz