fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 19:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 12 pro 2012 13:19 
Offline
Forďák

Registrován: 26 čer 2011 13:02
Příspěvky: 199
a jaky se vlastne pouziva standart pro escorty? fungovala by tam vubec nejaka takovahle obycejna diagnostika? http://aukro.cz/listing.php/search?cate ... ng=elm+327

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------
ford escort kombi 1.6 16V zetec r.v.: 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 12 pro 2012 17:51 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
S Escortem šlape pouze ForDiag a origo diag.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 13 pro 2012 10:00 
Offline
Forďák

Registrován: 26 čer 2011 13:02
Příspěvky: 199
muzu se zeptat jaky standart pouziva k diagnostice ford escort 1998 zetec fungovala by tam diagnostika s ODB2

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------
ford escort kombi 1.6 16V zetec r.v.: 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 13 pro 2012 12:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Zadny standard to neni. Je to proprietarni protokol firmy Ford.
Spousta vyrobcu v zacatcich komunikujicich ECU pouzivala proprietarni protokoly.
Bosch mel KW71 - silene pomaly a hnusny protokol.
IAW/Marelli melo svych cca 10 az 20 ruznych protokolu - jednoduchych a pomalych (co typ ECU, to jiny protokol) :-)
a Ford ma u EEC IVky DCL - slozity, hnusny ale velmi rychly.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 13 pro 2012 12:05 
Offline
Forďák

Registrován: 26 čer 2011 13:02
Příspěvky: 199
takze s nejvetsi pravdepodobnosti vetsina levnych univerzalnich diagnostik escorta asi umet nebude

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------
ford escort kombi 1.6 16V zetec r.v.: 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 13 pro 2012 12:17 
Offline
Forďák

Registrován: 26 čer 2011 13:02
Příspěvky: 199
a jak je to s temy motory, pokud nemaji ten 3 pinovy konektor v motoru, na vyblikavani kodu , je mozne tu ledku pripojit jinam nebo to nefunguje? diky

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------
ford escort kombi 1.6 16V zetec r.v.: 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 13 pro 2012 12:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ja na Escu '95 mel jak uz standard DLC konektor (16pin), tak jeste 3pin pod kapotou, ale v tomto vlakne se nekde pise ze mladsi Esca uz 3pin nemaji. Jen DLC. A pokud je to Zetec, tak v DLC uz draty na LEDku nejsou vyvedeny.

Neco jineho je RS2000 - tam jsou v DLC (na tech samych pinech co jsou na Zetecu data) vyvedeny ty draty z 3pin. - takze RS umi pres DLC blikat.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 14 pro 2012 00:07 
Offline
Forďák

Registrován: 26 čer 2011 13:02
Příspěvky: 199
jasne, ale kdyz ty diagnostiky do toho 16pinoveho konektrou komunikuji hlavne ODB2 , coz escort asi nema tak jsem asi v haji co ? v motoru urcite ten 3 pin nemam je to RV98

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------
ford escort kombi 1.6 16V zetec r.v.: 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 14 pro 2012 01:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
V haji nejses, ale tema srandama na OBD2 to opravdu nepripojis. Uz djDekl ti tu psal ze Escort se Zetecem lze pripojit Fordiagem ...

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 14 pro 2012 16:36 
Offline
Forďák

Registrován: 26 čer 2011 13:02
Příspěvky: 199
to je fkat ale je to na me docela drahe , myslim ze bych to tam moc nevyuzil aby se to vyplatilo

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------
ford escort kombi 1.6 16V zetec r.v.: 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 15 pro 2012 10:58 
Offline
Forďák

Registrován: 26 čer 2011 13:02
Příspěvky: 199
a pokud mam ECC IV kde byl drive vyveden 3-pin pod kapotu neni mozne napichnout konkretni piny na ECC?

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------
ford escort kombi 1.6 16V zetec r.v.: 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 15 pro 2012 13:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Vpravo dole na obrazovce (jak mas seznam stranek tohoto vlakna) si stiskni cislo 1 a pak si to precti. :smt006
Proc porad opakovat stejne info dokola jen kvuli tomu, ze je nekdo liny cist ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 15 pro 2012 16:21 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
Ahoj.Měl bych takový dotaz na nejspíš asi Tomina.Mám celkem velkou chuť na dodělání ESP do mého fofo I.Protože jednotka(společná s ABS) komunikuje s PCM po diag. kabelech, nevíš zda moje PCM bude taky komunikovat?Benzinová při aktivním prokluzu nebo při stabilizaci ubírá výkon motoru.Což o to, to bych i oželel (hold uberu já), ale spíš aby to šlo spárovat a nehlásilo to nefungující komunikaci.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 15 pro 2012 17:06 
Offline
Forďák

Registrován: 26 čer 2011 13:02
Příspěvky: 199
udelal jsem si dle navodu tu ten idikator lambdy, dokaze nekdo posoudit zdali se to chova spravne?
http://www.youtube.com/watch?v=mWHTT29dyvQ
jinak kde by se meli ty hladiny udrzovat aby clovek jezdil ekonomicky? diky

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------
ford escort kombi 1.6 16V zetec r.v.: 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 15 pro 2012 17:09 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Antony: detaily bohuzel neznam. Takze rada/nerada: pokud vis ze je ABS s PCM spojena na PWM sbernici, tak se bojim ze bys musel dostat do PCM jinou kalibraci, nebo ji zmenit as-build data. As-build data podle mne u Fofo MKI jeste nebyly, spise to bude neco jako "konfiguracni blok".

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 15 pro 2012 17:34 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
To už je na mě moc počítačové.ESP je spojeno s PCM a se senzorem natočení volantu spojeno s piny 15 a 16(18 a 19 podle množství pinů - 60 nebo 104) a zároveň s diag zásuvkou 2 a 10.Navíc má ještě ESP vývod samostatně na diag pin 7.
Ještě se mi podařilo sehnat info o ASR.To taky komunikuje s PCM a do dieslu se dávala varianta označená BTCS.Po montáži stačilo zapnout klíček, vydržet a spárovalo se to samo.
Asi do toho stejně půjdu.Buď budu spokojen nebo nasr... a o spoustu peněz lehčí.

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 15 pro 2012 19:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Piny 2/10 je prave SCP/PWM sbernice. (Ford ji pouzival stejne jako se dnes pouziva CAN sbernice.)
Co jsem ted koukal, tak asi nebude potreba menit kalibraci / software v PCM. Ale jestli se to sparuje samo ... nevim, ale pochybuji.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 15 pro 2012 19:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
oraf: lambda ti chodi normalne. Hladiny / napeti z lambdy nemuzes nijak ovlivnit.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 15 pro 2012 21:24 
Offline
Forďák

Registrován: 25 zář 2010 10:16
Příspěvky: 434
Bydliště: Plzeňsko
OK Tomin, díky za info.Určitě se do toho pustím, ale je toho dost, co má trošku přednost.Neschání se dobře díly, přestavba dílny, 1,5 roční synátor a hooooooooodně dalšího. :(
Průběžně budu informovat. :D

_________________
Ford Focus combi 99 1.8 TDDI Ten se mi fakt poved.
Ford Escort combi 96 1.8D 44KW.Sice nejede,ale drží. (bohužel už minulost)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: !!!!! DIAGNOSTIKA !!!!
PříspěvekNapsal: 15 pro 2012 22:00 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Antony píše:
To už je na mě moc počítačové.ESP je spojeno s PCM a se senzorem natočení volantu spojeno s piny 15 a 16(18 a 19 podle množství pinů - 60 nebo 104) a zároveň s diag zásuvkou 2 a 10.Navíc má ještě ESP vývod samostatně na diag pin 7.
Ještě se mi podařilo sehnat info o ASR.To taky komunikuje s PCM a do dieslu se dávala varianta označená BTCS.Po montáži stačilo zapnout klíček, vydržet a spárovalo se to samo.
Asi do toho stejně půjdu.Buď budu spokojen nebo nasr... a o spoustu peněz lehčí.

Také by se mi tenhle systém líbil, ale vzdal jsem to už z principu. Tenhle systém se do FFI montoval jen na přání, takže sehnat díly z dobře bouraného auta bude mimořádně obtížné. O nových věcech bych ani neuvažoval, cena se bude blížit k zůstatkové ceně auta. Nemám přesně zmapované, co všechno se musí měnit, ale je toho dost. Jednotka ABS by se musela zaměnit za kompletní modul ESP včetně ŘJ (nemá nic společného s ŘJ motoru). Dále je tam snímač polohy natočení volantu, snímač zrychlení vozidla v příčném směru, snímač rychlosti otáčení vozidla kolem svislé osy (oba jsou umístěny někde u prahu pravých dveří). Zřejmě se musí vyměnit i hlavní brzdový válec z důvodu absence snímače tlaku v jednotlivých okruzích brzdového systému u běžné produkce. Zatím netuším jestli jsou stejné i snímače v kolech, nepátral jsem po tom. Myslím, že také nutné mít vzadu kotoučové brzdy (u vozů pro německý trh se kotoučové brzdy montovaly sériově, u ostatních jen na přání).
Problém u jednotek ABS+TCS u vznětových motorů je to, že pro ně jsou určené jednotky BTCS. Rozdíl proti benzínovým verzím je ten, že tento systém funguje pouze do rychlosti 80 km/h a řízení trakce je řešeno pouze přibržďováním prokluzujícího kola bez možnosti řízení poklesu přenášeného výkonu. Tuto možnost mají jen zážehové motory.
Teď důležitá informace nakonec - právě z tohoto důvodu je ESP možné namontovat pouze do vozů s zážehovým motorem.
Naopak namontování, v tvém případě BTCS není až tak složité. U své 1.6 jsem to udělal a po vymazání chyb z paměti ŘJ, se celý systém spároval a funguje dobře. Měl jsem ale výhodu a tou byla příprava kabeláže z výroby.

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz