fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17 úno 2011 03:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Při pročítání fóra jsem často narazil na případ, kdy autor příspěvku barvitě popsal nějakou závadu, ale už se nenamáhal napsat, zda se ji nakonec podařilo vyřešit (a jak).
Abych neopakoval stejnou chybu, ke svým "cukacím" příspěvkům po čase dodávám:
Závady se během dní začaly stupňovat (hlavně za studena), až jsem nakonec auto předal k opravě (nebudu psát komu, protože by Angličák možná nechtěl, abych mu dělal reklamu ;-) ).
Diagnostika sice odhalila pár vadných čidel (teplota nasávaného vzduchu, čidlo polohy klapky), ale to nebylo hlavní příčinou. Tou byl nízký tlak benzínu na vstřikovací liště (100 kPa místo správných 300 kPa). Po vyloučení snadno dostupných možností (palivové hadičky, palivový filtr, relé a dráty k čerpadlu) bylo nakonec nutné demontovat nádrž a zkontrolovat samotné čerpadlo. Bylo vadné. Po výměně auto jede jako drak, má švunk ještě lepší, než když jsem ho před 6 lety kupoval, i za mrazu chytá na první otočení klíčkem a při rozjezdu trhá asfalt.
Kdosi tu jednou trefně poznamenal, že když auto netáhne, je to nejčastěji proto, že buď nemá co, anebo nemá čím pálit. Tedy že buď chybí palivo, nebo správná jiskra. Mě se týkala ta první možnost.
Strávil jsem spoustu jalového času oblézáním hadiček a utratil spoustu zbytečných peněz za opakované výměny svíček, kabelů, ventilu odvětrání klikovky a vůbec mě nenapadlo, že jako laik bych mohl pomocí manometru na pneumatiky zkusit také změřit tlak na liště. Jste-li ve stejné fázi bezradnosti, v jaké jsem byl já před měsícem, možná vám bude můj příspěvek nějak užitečný.

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2011 10:34 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Dik za info. Rozhodne uzitecne.
S tema 100kPa to teple nejak jezdilo, nebo se s tim vubec nedalo pohybovat ?
Nevycetli jste nahodou adaptace ?

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 úno 2011 13:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2006 19:24
Příspěvky: 94
Bydliště: Praha
Za tepla jsem z toho za optimálních podmínek (dlouhá rovná silnice dálničního typu) a při dlouhé akceleraci vytáhl tak nanejvýš stovku. Někdy ovšem také jen šedesátku. Že by to nejelo vůbec, to se nestalo nikdy. Ovšem jaký byl v takových podmínkách reálný tlak, nevím. Těch naměřených 100 kPa (1 bar) bylo zřejmě bez spuštěného motoru, ovšem to jen odhaduji. U měření tlaku ani u diagnostiky jsem nebyl, tak snad Mistr sám že by...

_________________
Dříve: Escort kombi MkVII 1996, Zetec 1,6 16V, Ghia (padl hrdinskou smrtí Jana Husa v červenci 2013)
Nyní: Focus kombi MkI 2004, Zetec 1.6 EFI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Po zahřátí netáhne
PříspěvekNapsal: 16 led 2012 16:38 
Offline
Nováček

Registrován: 16 led 2012 16:06
Příspěvky: 1
Zdravím, mám escorta 1,4, jede uplně normálně než se trochu zahřeje, po asi 2 minutách jízdy přestane táhnou a otáčky nejdou přes 2,5tis. Prosím neví někdo co s tím?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2012 19:02 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2008 15:00
Příspěvky: 1169
Bydliště: Liberecko
no vidíš, já se sice snažím vždycky poradit a vyjmenuju všechny řešení a co mi nakonec pomohlo, ale tohle nikdy neříkám, na to sem úplně zapomněl, že sem dělal.

_________________
Ford Focus 1999, zetec 1.8


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Escort 97 - 7 1.4 stráca úplne ťah
PříspěvekNapsal: 12 bře 2013 21:52 
Offline
Nováček

Registrován: 16 úno 2010 18:50
Příspěvky: 23
Dobrý, poprosil by som rady ohľadne mojho problému.
Začalo to miernou stratou výkonu nad 80km/h. No potom uz to bolo markantné, z krizovatky som sa pohíňal zaradil 1., 2. a ako siel do vyšších otáčiek prestal zrýchlovať. Pridaním plynu sa to len zhoršilo a nedalo sa dostat cez 30km/h. Po chvíli to prestalo a potom s som mu vypalil na 130 a šiel v pohode. No dalšia križovatka a ledva som sa rozbehol. Vžy pri zvýšení otáčok alebo silnejšiom stlačení plynu. No povedal som si že je asi upchatý filter buď vzduch alebo palivo. Spaľovanie bolo dobré, nevynechávalo, voľnobeh dobrý a nedymí. Spotreba tiež v norme. Filter vzduchu ma 10 000km a bol dobrý. Palivovy filer som rovno včera vymenil a šiel sa na tom previesť. Išiel výborne no dnes zase na druhej križovatke ledva sa rozbehol. Skusil som poobede ešte bez viečka nádrže, či tam nieje moc velký podtlak a ajtak to išlo nariť. Dokonca do kopca som si musel dať 1 stupen a modliť sa aby to vyšlo kopec. No po chvili sa to rozbehlo ako dive a zase šiel dobre. Po 500m zase otupeny vykon.
Čo mi prosím poradíte? Za každú dobrú radu som vďačný.

_________________
ESC 97, 1.4 55kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 bře 2013 20:29 
Offline
Nováček

Registrován: 16 úno 2010 18:50
Příspěvky: 23
Skúsil som reset a aj váhu vytiahnúť. Bez váhy to začalo dymit a nízky voľnobeh cca 200ot. Ale robilo to tiež. Po zapojeni voľnobeh skočil namiesto a prestal dymiť. Takže váha asi bude dobrá. Káble hmmm, asi všetky naraz nebuduú zlé zrazu, tuším sú tam ešte originály a doteraz žiaden problém (230 000km). Ked to ide, ide to dobre, nevynecháva. No ked sa začne "dusiť" vobec netahá a po pár sekundách sa zase rozbehne. Sa mi to vidí stále na nedostatok paliva - asi upchaté čerpadlo v nádrži.
Konektory som pozeral ako prvé, aj som prestriekal Kontoxom.

_________________
ESC 97, 1.4 55kw


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz