Zdravím Vialle podtlakáče
Střílení mě taky zlobilo (hooodně, viz. mé příspěvky).
Pokud jsou kabely i svíčky nové (kupuju také Motorcraft i když už nejsou platinové jako dříve (cena je třetinová) a odtrh neupravuju, kabely Tesla),
vzduchový filtr je ok a lambda také!, šel bych po krokovém motorku LPG, pokud tam ještě je
. Motorek zatuhne a nereguluje v závislosti na lambdě.
Také může zlobit reduktor, kde drhne jehla u membrány a výsledkem je opět špatná bohatost.
No AMS mám dlouho a minulý týden jsem byl u mistra opraváře
.
Také bych potřeboval poradit, mám problém se signálem z lambda sondy. U plynové řídící jednotky je relé, které při přepnutí na LPG přehodí lambda signál z benzínové jednotky na plynovou. Což je fajn, plynová řídí bohatost podle lambdy, ale benzínová se nehezky přepne do loop nouzového režimu a vymaže adaptace
.
Můžete mi nafotit detail zapojení elektriky u plynové ŘJ včetně přepínacího relé? Předpokládám, že je to závada a není to tak myšleno při přestavbě. Očekávám nějaký simulovaný lambda signál z plynové ŘJ.
Schémata zapojení mám, diagnostiku fordiag také. Řešil bych problém asi nákupem externího emulátoru lambda sondy, nebo jeho stavbou, ale podud to má Vialle ošetřené, rád to zprovozním.
Díky, CzT.
_________________
Kód:
Ford Escort Combi 1.6 16V ANL Ford Galaxy 2.3 16V WGR Renault Scenic I RX4 2.0 16V
LPG Vialle AMS F-Type LPG STAG 300-4 / Tomasetto LPG LandiRenzo
1997/06 1999/05 2000/06
Zetec 1.6 EFI (90ps) L1H DOHC 2.3 (145ps) Y5B 2.0L L4 DOHC 16V FWD
STATE BLUE, RAVEN Červená základní Zelená metalíza
Dovezeno z NL Dovezeno z DE Dovezeno z IT