fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 19:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 25 zář 2012 10:29 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2011 23:30
Příspěvky: 44
Bydliště: Moravec, Vysočina
Ahoj, tři měsíce jsem měl odstaveného escorta, teď když jsem s ním zase začal jezdit tak začal střílet do sání a to při jakékoli větší akceleraci nebo menším podtočení, navíc začal houpat volnoběh a občas se zhoupnul tak nízko že auto schíplo, nevíte kde může být chyba?

_________________
Ford Escort Zetec 1.6 16V 66Kw rv. 1996 LPG L1E


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 09:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
volnoběh houpe jen na plyn předpokládám ? Myslím že se ti přidírá takové to elektronické přiškrcovadlo na té trubce :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 10:30 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2011 23:30
Příspěvky: 44
Bydliště: Moravec, Vysočina
nejspíš tím myslím regulátor volnoběhu, ten jsem čistil a funguje ok
byl špatně seřízený plyn a prý je vůbec špatně udělaný, protože dává chudou směs

_________________
Ford Escort Zetec 1.6 16V 66Kw rv. 1996 LPG L1E


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 17:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
:-/ aha a jen tak ze zajímavosti co je tam za plynový systém ?

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 bře 2013 17:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2011 23:30
Příspěvky: 44
Bydliště: Moravec, Vysočina
podtlakový

_________________
Ford Escort Zetec 1.6 16V 66Kw rv. 1996 LPG L1E


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2013 18:20 
Offline
Forďák

Registrován: 29 bře 2011 13:47
Příspěvky: 67
Pokud ti to střílí do sání tak to jsou podlě mě svíčky. Měl jsem podobný problém když jsem měnil svíčky za neoriginální. Pokud máš podtlak ( já mám taky Vialle) tak jedině original svíčky motorcraft, ostatní zázraky dělají paseku. :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 bře 2013 18:21 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2011 23:30
Příspěvky: 44
Bydliště: Moravec, Vysočina
svíčko nový origo motorcraft (chtějí zmenšit odtrh), kabely též nový bosch

_________________
Ford Escort Zetec 1.6 16V 66Kw rv. 1996 LPG L1E


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 bře 2013 11:57 
Offline
Nováček

Registrován: 08 dub 2005 21:16
Příspěvky: 44
Bydliště: Vimpersko
Zdravím Vialle podtlakáče :-)

Střílení mě taky zlobilo (hooodně, viz. mé příspěvky).

Pokud jsou kabely i svíčky nové (kupuju také Motorcraft i když už nejsou platinové jako dříve (cena je třetinová) a odtrh neupravuju, kabely Tesla),
vzduchový filtr je ok a lambda také!, šel bych po krokovém motorku LPG, pokud tam ještě je :-). Motorek zatuhne a nereguluje v závislosti na lambdě.
Také může zlobit reduktor, kde drhne jehla u membrány a výsledkem je opět špatná bohatost.

No AMS mám dlouho a minulý týden jsem byl u mistra opraváře ;-).

Také bych potřeboval poradit, mám problém se signálem z lambda sondy. U plynové řídící jednotky je relé, které při přepnutí na LPG přehodí lambda signál z benzínové jednotky na plynovou. Což je fajn, plynová řídí bohatost podle lambdy, ale benzínová se nehezky přepne do loop nouzového režimu a vymaže adaptace :-(.
Můžete mi nafotit detail zapojení elektriky u plynové ŘJ včetně přepínacího relé? Předpokládám, že je to závada a není to tak myšleno při přestavbě. Očekávám nějaký simulovaný lambda signál z plynové ŘJ.

Schémata zapojení mám, diagnostiku fordiag také. Řešil bych problém asi nákupem externího emulátoru lambda sondy, nebo jeho stavbou, ale podud to má Vialle ošetřené, rád to zprovozním.

Díky, CzT.

_________________
Kód:
Ford Escort Combi 1.6 16V ANL           Ford Galaxy 2.3 16V WGR         Renault Scenic I RX4 2.0 16V
LPG Vialle AMS F-Type                   LPG STAG 300-4 / Tomasetto      LPG LandiRenzo
1997/06                                 1999/05                         2000/06
Zetec 1.6 EFI (90ps) L1H                DOHC 2.3 (145ps) Y5B            2.0L L4 DOHC 16V FWD
STATE BLUE, RAVEN                       Červená základní                Zelená metalíza
Dovezeno z NL                           Dovezeno z DE                   Dovezeno z IT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2015 17:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Tak mne dnes potkalo taky stříleví do výfuku. V čera ještě fajn absolutně žádný problém a dnes ... :-D zlobí to jak divé :-D No a měl jsem to na diagnostice krokáč fajn lambda taky kabely vypadají cajk :-D tak asi ty svíčky. Jenže jsem v Rychnově a co jsem tu potkal autodíly tak nemají klíč na svíčky tomu říkám pech :-D Hiii :-D Tak jsem tu do středy tak uvidím.. :-) Nutí mne to jezdit opatrně :-D

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2015 22:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
Tak a tedy vyřešení problému.... Nakonec problém jako takový byl v zapalování. A to konkrétně netěsnost mezi fajkou a svíčkou... Opravil jsem to přimotáním dvou otáček izolepy. Faktem ovšem je že auto dost krutě předtím střílelo do sání a v podstatě se s ním nehodilo jezdit.... Problém se začal projevovat pozvolna. Nejprve se zdál jakoby dole byl slabší tah poté lehké cukání a pak tedy střílení do sání :-D lol to mne fakt zaskočilo.....

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz