fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 06:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 10:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Bendy&Macíček píše:
mrJekill píše:
Rumcajs píše:
kamioňáci tam lijou ten benzín :lol:


Když on ten benál má oproti aditivům tu výhodu,že za stejný prachy co dáš za aditiva máš ještě navíc palivo který vyjedeš.
V aditivu ti v nádrži přibyde decka,v benálu tři litry a cenově to vyjde nastejno ( u osobáku)


Já osobně bych raději to aditivum...... než tam lejt benzín :-)


Samozřejmě,že nejlepší je dobrý aditivum,vyvinutý přímo na ošetření motoru a proti zamrzámí,jenže jsou lidi pro který je šetření sportem a pak taky ti co ještě nepochopili,že nejsme v socialismu a tudíž lze téměř cokoli sehnat,než vymýšlet různý náhražky,jako to bylo dřív (nic jinýho taky nikomu nezbylo)

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 11:13 
Offline
Nováček

Registrován: 25 led 2006 15:19
Příspěvky: 23
Bydliště: Č.Budějovice
Já mam 1.8D a celej tenhle tejden startuju v pohodě ikdyž třeba až na potřetí ale vždy to naskočí. (nejvíc -19). Jinak do zhruba půlky nádrže sem dal tři litry naturálu a neni problem. :D A stim eterovim sprejem bych taky moc neriskoval je to pro motor fakt celkem rána. Startovali sme stim Tatry a Avie, ale tam ten motor snese něco jinýho, do modernějších motorů si myslim že je to nahouby.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 12:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
rocco píše:
Já mam 1.8D a celej tenhle tejden startuju v pohodě ikdyž třeba až na potřetí ale vždy to naskočí. (nejvíc -19). Jinak do zhruba půlky nádrže sem dal tři litry naturálu a neni problem. :D A stim eterovim sprejem bych taky moc neriskoval je to pro motor fakt celkem rána. Startovali sme stim Tatry a Avie, ale tam ten motor snese něco jinýho, do modernějších motorů si myslim že je to nahouby.


Máš recht,pokud je motor udržovanej a perfekt seštelovanej a jezdí na kloudnou naftu,není problém nastartovat i v -27st napoprvé jako u mě.
Hlavně to chce na tyhle věci myslet už před zimou a nelítat pak kolem mrtvýho auta už v -10 :D

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 12:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
Nejlepší aditivum je petrolej, je lepší než benzín, protože je mastný a maže tak čerpadlo.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 13:18 
Offline
Nováček

Registrován: 25 led 2006 15:19
Příspěvky: 23
Bydliště: Č.Budějovice
jo to že nato musíš myslet už před zimou je fakt, já sem se vybod na palivovej filtr a už se mi vymstil ve středu sem ho musel vyměnit po tom co to nechtělo vůbec jet.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 13:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Lancelote píše:
Nejlepší aditivum je petrolej, je lepší než benzín, protože je mastný a maže tak čerpadlo.


Akorát zjistit dávkování.Myslím,že by stačilo tak půl litru na nádrž.
Ten petrolej se mi taky zamlouvá,klidně i celoročně.
Je fakt,že mazat bude asi dobře a čerpadlo to potřebuje.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 18:27 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
mrJekill píše:
Lancelote píše:
Nejlepší aditivum je petrolej, je lepší než benzín, protože je mastný a maže tak čerpadlo.


Akorát zjistit dávkování.Myslím,že by stačilo tak půl litru na nádrž.
Ten petrolej se mi taky zamlouvá,klidně i celoročně.
Je fakt,že mazat bude asi dobře a čerpadlo to potřebuje.


On tady ve fóru je jeden borec co na petrolej nebo směs petroleje s friťákem nebo směs friťáku s naftou nebo směs petroleje s naftou jezdí úplně v poho a jeho Esco si prý nestěžuje. Takže předpokládám že opravdu petrolej je OK.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 21:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 pro 2005 18:47
Příspěvky: 65
Bydliště: Červený Kostelec
mrJekill píše:
TomOzzy píše:
Jo, jo! V neděli jdu k autu, žhavím, protočím ... a nic. Tak ještě párkrát a furt nic. A ejhle .. z nafty je smrdutej rosol :cry: . Tak jsem až dneska vyšoupl tatíkova medvěda z garáže a začal zahřívat i dobíjet. Po 5ti hoďkách jsem to ihned nastartil a mazal k benzině. Aditiva, aditiva jak tady chlapy doporučujete bych bral, ale když ty pitomci je nemaj ani u jedný benzinky z 6 tak už vás to opravdu donutí zředit si tu naftu s benzínem :evil: . Je to smutný v týhle době!!! Mějte se! TomOzzy



S tím se bohužel muselo počítat,že jak začne mrznout,tak nic nebude.
Jako správnej Čech - vše na poslední chvíli.
Kamioňáci to kupujou po litrech :?


No jo ... je to moje prvni zima s naftakem. Příště už budu chytřejší. Jenže nejhorší je, že mě to zase nejede a to už tolik nemrzne. Mám tam 3/4 nádrže a v tom 4 litry benzínu a zas nic ... nafta je opět zrosolovatělá :lol: .
Hééééélp!!!! Už jsem vyslal otěcka pro aditiva a zas to můžu zatlačit do garáže.

_________________
Ford Mondeo Combi TDDI 85kW 01'
Ford Escort Combi 1,8TD 66kW 96' .......... R.I.P.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2006 22:40 
Mam starou lízu a eter používam jen krajně. Vyndam filtr rozdělam pod sáním ohínek a to to panečku startuje. Beňo sem do nafty nikdy nedal leju adetivum a to je stará líza.Do osobáku vždy adetivum a než eter tak to radši pojedu taxikem.Jinak mi to chytá perfekt 3x žavim a bez plinu hned lapne a to tu bylo -23.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 08:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Asi mam teda štěstí do nafty sem nic nelil a tankuji u Tesca nafta za 26,90. Parkuji venku v Liberci nastartoval jsem i při -20 sice na potřetí ale nastartoval při těch -10 startuji v poho na poprvé.
Dával sem do nafty aditivum jen v létě ale to bylo něco na pročištění pal. soustavy.
Že by Tesco mnělo kvalitní naftu s aditivama ????
Eter bych se bál použít vim co to dělalo s motorem v OT64 a ve V3S na vojně

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 08:48 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Kde je u Tesca benzinka?

TO Jirka69: mě to taky chytá bez plinu, ale občas přidám malinko plyn, když to chytně abych tomu pomohl, ale jen tak jemně.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 09:00 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Já používám VIF super diesel aditiv zimní celý rok (od letošního léta) a s naftou nemám sebemenší problém. A zrovna náhodou jsem před těmi mrazi sehnal v akci STP aditivum s antigelem proti zamrzání tak jsem ho tam do téhle nádrže těsně před těmi mrazi nalil. Jenže už mám slabou baterku a ta v těch mrazech zlobí. Včera jsem ji dobil a auto při -11 večer chytlo na první otočení do vteřiny. Já taky startuji bez plynu a jen přesně jako Bendy trošku plyn polechtám. Kupodivu ale v manuálu je že se dieselový motor má startovat s úplně sešlápnutou spojkou a plynem. Ráno jsem to nezkoušel protože se hned po práci účastním oslavy narozenin a nechci sedět u minerálky.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 10:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Bendy&Macíček píše:
Kde je u Tesca benzinka?

TO Jirka69: mě to taky chytá bez plinu, ale občas přidám malinko plyn, když to chytně abych tomu pomohl, ale jen tak jemně.


V Děčíně

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 10:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2005 17:52
Příspěvky: 99
Bydliště: Most
jsem z Mostu a naftu u tesca jsem natankoval jednou a naposleddokud ji bylo v nadrzi hodne problem nebyl jakmile bylo malo byla ztoho bíla sra*ka.Muj nazor v tescu na ty pumpe to snad redej s olejem co mu propadne trvanlivost a nemuzou ho prodat::))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 10:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Nevim co máte za naftu v Mostě ale já tankuji v DC v Tescu už dva měsíce a zatim žádnej problém

http://www.decinskydenik.cz/zpravodajst ... 00002.html

http://www.decinskydenik.cz/zpravodajst ... 00007.html

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 20:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
Tak mám nové žhaviče od Brisku, start do -15 na jedno žhavení a chytá bez plynu, ale pod -15 2x žhavím, start po cvaknutí relé a vcelku dlouho točím a chytá postupně jeden válec za druhým jako liazka. aditivum v naftě mám, ale nevím jaká kvalita je nafta z makra (jinak cena 25,4 po slevě). Dosti dlouho točím a to mě hrozně štve.Mělo by to chytit lépe.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2006 20:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
A ještě bych se rád někoho z odborníků zeptal, jak vlastně pracuje ten ventil na zvýšené otáčky volnoběhu, kde se kazí, jestli se dá spravit, či kolik stojí nový a co je to ten solenoid? díky moc za info

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 10:11 
Offline
Nováček

Registrován: 25 led 2006 15:19
Příspěvky: 23
Bydliště: Č.Budějovice
Tak sem si udělal takovej malej test nafty, dal sem dodvou skleniček cca 3dc nafty jedna od shelu a druhá od OMV a nechal sem je půl dne za oknem. Ještě nikdy sem neviděl takový svinstvo v obouch skleničkách je u dna asi tři centáky úplných sraček, vypadá to jako scukernatělej med když leží dýl ve sklenici. Je to totální ztuhlá sračka a když si představim že mam tohle v nádrži tak se divim že ty naftáci vůbec jezdí. A o tich sajrajtech proti tuhnutí nafty si myslim taky svoje, táty si koupil kanistřík (bohužel nevim co to bylo za značku, ale žádnej levnej sráč) vozil ho asi tři dny v kufru a když se rozhoupal že to tam naleje tak to s tý zimy bylo tak ztuhlý že to tam radši ani nelil. Takže zlatej benzin kterej tam přidávám já a bez problému jezdim a startuju.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2006 13:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ono to asi bude tim,ze to pusobi po naliti do nafty.Ja zkousel jako ty ,ale po naliti toho aditivu a protrepani v kanystru a druhej jsem nechal jako ty bez aditiva a na spodu toho kan. byl samej parafin(jak pises med).Druhej osetrenej byl OK.Ale staci to dat do tepla a nafta je normalni.Ten aditiv je Super diesel aditiv zimni http://www.vif.cz/produkty.htm Jak uz jsem nekolikrat psal, pouzivam ho snad 10let a za tu dobu me nikdy nezklamal.Doporucuju mit v poradku predehrev,opravu tu nekdo perfektne proved a TOPI mu to na 70C a to na zkapalneni vseho bordelu staci.A benzin ti zrovna neprospiva cerpadlu a tryskam!

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2006 16:31 
no odpověd je jednoduchá,takové sračky jako jsou fordi jsem dlouho nežral,,spousty značkových servisů nedoporučují fordy pod rok 97 (zvlášt když tam máte známé) a mimo chodem ten fám co se už léta šíří o italech a značkách jako jsou FIAT ALFA jsou pravdivé,,pochopitelně protože dělají výkonné motory které natočí a otočí daleko více otáček a ruzné díly jsou daleko více opotřebené,,,když byste dali stejnej výkon fordu a porovnaly kvalitu materiálu s nějakým "italem" ford by daleko nedojel :wink:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 474 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz