fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 19:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2013 17:11 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
palmik píše:
Ty muzes jet 50 km/h, ale kdyz do tebe neboura zfetovane prase celne ve 100km/h, tak to treba s airbagem i prezijes.


:-D

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2013 17:56 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Tak jsem hledal něco o zádržném systému Mondea, aby bylo vidět, že je ten systém zcela nekompatibilní s o generaci starším Escortem. Celý systém komunikuje s GEMem, což je systém, o kterém se Escortu v této podobě ani nemohlo zdát. Komunikace po CAN sběrnici a podle mého názoru, aby systém fungoval, musí mít i veškeré periferní součásti. Jelikož je bag řidiče (i spolujezdce) dvoustupňový, musela by se změnit i spirálová pružina pod volantem. Že ta z Mondea nebude do Escortu pasovat je víc než jisté.
Tady je možnost si o systému něco přečíst a než se bezhlavě pouštět do něčeho co je složité a vyžaduje trochu jiný přístup než jiné součásti auta. Airbag je choulostivý i na statický náboj a pokud vím, jednotka ho aktivuje kvůli zvýšení bezpečnosti jen střídavým napětím a nikoliv stejnosměrným, které je v běžné palubní síti.
Takže abych nebyl obviněn jen z pustého plácání proč to nejde, našel jsem tento popis a jako člověk pohybující se na silnicích tohoto státu, bych byl pro to, abys tenhle plán pustila z hlavy nebo alespoň měj ten volant jako atrapu bez aktivního bagu. Pokud se chceš zabít sama, je to tvůj problém, ale prosím neohrožuj ty, kteří si svého života cení více než ty......
Díky :wink:

Přídavný zádržný systém - Přídavný zádržný bezpečnostní systém s airbagy a předepínači bezpečnostních pásů (SRS)—Vozidla vyráběná do: 06/2003 Mondeo 2001 (10/2000-02/2007)

Přídavný zádržný bezpečnostní systém (SRS) byl zkonstruován především proto, aby chránil řidiče a spolujezdce na předním sedadle, aby v případě silného nárazu neutrpěli těžká zranění obličeje a horní části těla. Optimální ochrany je možno dosáhnout pouze tehdy, když je systém používán společně s konvenčními tříbodovými pásy. Bezpečnostní pásy tvoří nedílnou součást přídavného zádržného bezpečnostního systému.

Řidič, používající bezpečnostní pás, by měl posunout své sedadlo co nejvíce dozadu tak, aby na volant dosáhl mírně pokrčenýma rukama a aby mezi ním a volantem zůstala mezera.
Spolujezdec, používající bezpečnostní pás, nesmí sedět tak, aby se kryt airbagu přímo dotýkal jeho těla.
Přední airbagy a předepínače bezpečnostních pásů jsou aktivovány v případě přímého čelního nárazu nebo nárazu pod úhlem do 30 stupňů vlevo nebo vpravo od podélné osy vozidla.
Airbagy a předepínače bezpečnostních pásů mohou být použity jen jednou. V případě, že došlo při kolizi k aktivaci airbagů a předepínačů bezpečnostních pásů, nebudou tyto při následné kolizi snižovat riziko poranění.
V případě, že při nárazu dojde k aktivaci bočních airbagů, přední airbagy budou při následném čelním nárazu aktivovány, pokud bude dosaženo spouštěcí úrovně.
Za určitých okolností, ačkoliv poškození vozidla může vypadat jako značné, může síla nárazu zůstat pod hranicí potřebnou pro odpálení SRS a airbagy se neodpálí. Za těchto okolností poskytnou cestujícím dostatečnou ochranu bezpečnostní pásy.
Na okraji přístrojové desky u předního skla je připevněn štítek s identifikačním číslem vozidla (VIN), na kterém je zobrazen symbol airbagu a X1 nebo X2, podle počtu namontovaných airbagů.
Vozidla vybavená bočními airbagy mohou být identifikována podle vytlačeného loga AIRBAG v blízkosti konstrukce sedadla u modulu airbagu. Označení je na sloupku B v sousedství sedadla.

Systém SRS se skládá z následujících dílů:
Řídicí modul systému airbagů s integrovaným snímačem nárazu
Přední dvoustupňové moduly airbagů
Boční airbagy
Stropní airbagy
Přezky a předepínače předních bezpečnostních pásů (včetně spínače přezky bezpečnostního pásu)
Spirálová pružina
Snímač nárazu
Snímače bočního nárazu (u vozidel s bočními airbagy)
Snímač obsazení sedadla spolujezdce
Snímač polohy sedadla řidiče
Výstražná kontrolka airbagu
Kontrolka deaktivace airbagu spolujezdce

Řídicí modul systému airbagů

Řídící modul systému airbagů, umístěný pod podlahovou konzolou, řídí provoz celého systému a provádí průběžnou diagnostiku systému. Informace o síle nárazu je přijímána ze snímače nárazu a, v případě bočního nárazu, příslušného snímače bočního nárazu.
V případě čelního nárazu, při překročení přednastavené meze, řídicí modul systému airbagů porovná signál přijatý z předního snímače nárazu s uloženými údaji a odpálí přední airbagy a předepínače přezek bezpečnostních pásů. Přezky bezpečnostních pásů se však odpálí pouze v případě, že je přezka bezpečnostního pásu zapnutá. Změny při odpalování předních airbagů závisí na poloze sedadla řidiče, stavu snímače obsazení sedadla spolujezdce a přezky předních bezpečnostních pásů.
V případě bočního nárazu, při překročení přednastavené meze, řídicí modul systému airbagů porovná signál přijatý od kteréhokoliv ze snímačů bočního nárazu s uloženými údaji a odpálí příslušný boční airbag a, je-li ve výbavě, stropní airbag.
Vozidla vybavená systémem telematiky mají rozhraní s modulem řídicího modulu telematiky. V případě aktivace airbagu vysílá řídicí modul telematiky automaticky signál SOS.
V případě poškození napájení vozidla při nehodě řídicí modul systému airbagů poskytne na minimálně 150 ms náhradní zdroj napájení, který je dostatečný pro odpálení airbagů. Akumulátor vozidla udržuje náhradní napájení řídicího modulu systému airbagů a podporuje všechny další funkce SRS, když je zapalování v poloze 'RUN'. Pokud řídicí modul systému airbagů odhalí závadu, rozsvítí se výstražná kontrolka airbagů. Chování výstražné kontrolky závisí na typu objevené závady.
Řídicí modul systému airbagů je možno pomocí WDS resetovat a použít maximálně při pěti nehodách, při nichž se odpálí airbagy.

Přední dvoustupňové moduly airbagů

1 - Elektrické připojení prvního stupně airbagu řidiče (černý elektrický konektor)
2 - Elektrické připojení druhého stupně airbagu řidiče (hnědý elektrický konektor)

Modul airbagu řidiče je zamontován do volantu, kryt je zformován jako vnější povrch středu volantu. Kryt má neviditelná `zeslabená místa' vyprofilovaná v povrchu, dovolující airbagu snadno protrhnout kryt, když se systém odpálí. Airbag řidiče má objem 55 litrů.
Po odpálení airbagu musí být namontován nový airbag řidiče a kabelový svazek s elektrickými konektory airbagu.
Modul airbagu spolujezdce je umístěn nad odkládací schránkou a je připevněn k ochrannému bezpečnostnímu rámu vozidla a k přístrojové desce. Kryt airbagu spolujezdce je nedílnou součástí přístrojové desky, která má neviditelná `zeslabená místa' vyprofilovaná v povrchu, dovolující airbagu spolujezdce snadno protrhnout kryt, když se systém odpálí. Airbag spolujezdce má objem 110 litrů.
Po odpálení airbagu musí být namontován nový airbag spolujezdce a kabelový svazek s elektrickými konektory airbagu.
Jak airbag spolujezdce, tak i airbag řidiče obsahuje dva vyvíječe plynu. V případě čelního nárazu, při překročení přednastavené meze, řídicí modul systému airbagů odpálí vyvíječ plynu prvního stupně airbagu řidiče, pak následuje odpálení vyvíječe plynu druhého stupně. Čas, který uplyne mezi odpálením vyvíječe plynu prvního stupně a vyvíječe plynu druhého stupně přímo závisí na intenzitě nehody a informacích obdržených řídicím modulem systému airbagů ze snímače polohy sedadla řidiče.
Řídicí modul systému airbagů také odpálí vyvíječ plynu prvního stupně airbagu spolujezdce, a to za předpokladu, že snímač obsazení sedadla spolujezdce zaznamenal, že sedadlo je obsazeno. Potom se odpálí i vyvíječ plynu druhého stupně airbagu spolujezdce, a čas, který uplyne mezi odpálením vyvíječe plynu prvního stupně a vyvíječe plynu druhého stupně, přímo závisí na intenzitě nehody.
Bez ohledu na polohu sedadla řidiče nebo snímač obsazení sedadla spolujezdce (pokud však snímač obsazení sedadla neoznamuje, že sedadlo spolujezdce není obsazeno) oba vyvíječe plynu druhého stupně jsou odpáleny 100 ms po odpálení prvního stupně. Toto 'likvidační' odpálení nemá žádný efekt na tlak v airbagu, ale je ochranným prostředkem pro odtahovou službu.

Boční airbagy

Boční airbag se odpálí na té straně, ze které řídicí modul systému airbagů obdržel signál od snímače bočního nárazu. Moduly bočních airbagů, jsou-li ve výbavě, jsou nenápadně integrovány v opěradlech předních sedadel. Aby bylo možné odpálení airbagů, byly zkonstruovány speciální potahy sedadel. Jakmile je boční airbag odpálen, sešitý šev v potahu sedadla, přilehlého k modulu bočního airbagu, se rozpárá, což umožní, aby airbag bez zábran vystoupil z opěradla sedadla. Každý boční airbag má objem 11 litrů.

Modul stropního airbagu

Stropní airbagy jsou umístěny pod stropním panelem mezi sloupky A a C a jsou odpáleny ve stejné chvíli jako příslušný boční airbag. Je-li airbag spolujezdce deaktivován, příslušný boční airbag je také deaktivován, avšak stropní airbag může být stále odpálen, aby zajistil ochranu kterémukoliv příslušnému zadnímu spolujezdci. Jakmile je odpálen, stropní airbag se rozvine dolů asi do výšky ramen, aby ochránil hlavy předních i zadních spolujezdců. Přední i zadní část stropního airbagu je uvázána ke sloupkům A a C.
Vyvíječ plynu stropního airbagu generuje plyn potřebný pro naplnění stropního airbagu. Skládá se z ocelového pouzdra vysoké pevnosti, vyplněného tuhou výmětnou náplní, z elektricky aktivované roznětky a lahvičky s chladným stlačeným plynem. Signál vyslaný řídicím modulem systému airbagů zaktivuje roznětku a ta pak dále zapálí výmětnou nálož. Hořící výmětná nálož otevře membránu lahvičky s chladným plynem a zahřeje stlačený plyn. Rozpínající se plyn je těsněním nasměrován do plynové trubice a proudí otvory v trubici do komor předního a zadního stropního airbagu. Síla nárazu hlavy spolujezdce do stropního airbagu vytlačí plyn z přední a zadní komory do přepouštěcí komory, čímž se vytvoří tlumicí efekt. Každý stropní airbag má objem přibližně 24 litrů.
Po aktivaci stropního airbagu musí být namontován nový modul stropního airbagu a kabelový svazek s konektory stropního airbagu.

Přezky a předepínače předních bezpečnostních pásů

Přezky a předepínače předních bezpečnostních pásů jsou přimontovány k sedadlům a zahrnují spínač přezky bezpečnostního pásu. V případě předního nebo bočního nárazu řídicí modul systému airbagů odpálí předepínače, to však za předpokladu, že jsou přezky bezpečnostních pásů zapnuty. Přezky předepínače bezpečnostních pásů mají nižší úroveň spouštění, než je požadována k aktivaci airbagů. Proto je možné, že u menšího počtu nehod pod prahem spouštění dojde pouze k aktivaci předepínačů bezpečnostních pásů. Řídicí modul airbagu získává informaci o stavu přezky bezpečnostního pásu prostřednictvím spínače zabudovaného v přezce.

Airbagy řidiče a spolujezdce mají rozdílný práh aktivace v závislosti na zapnutí/nezapnutí přezky bezpečnostního pásu. V případě, že je přezka bezpečnostního pásu nezapnuta, je práh aktivace nižší než při zapnuté přezce bepečnostního pásu.
V závislosti na tom, které přezky bezpečnostních pásů vpředu jsou zapnuty/nezapnuty, mohou nastat různé scénáře, které ze dvou předních airbagů budou aktivovány. Například: Přezka bezpečnostního pásu řidiče nezapnuta, spolujezdce zapnuta a náraz dosáhl úrovně prahu pro nezapnutou přezku. Airbag řidiče bude aktivován, ale předepínač bezpečnostního pásu řidiče nikoli, předepínač bezpečnostního pásu spolujezdce ano.

Spirálová pružina

Spirálová pružina je určena k přenášení signálů mezi řídicím modulem systému airbagů a airbagem řidiče. Spirálová pružina je namontována do sloupku řízení a skládá se z pevné a kluzné části, které jsou pomocí vinuté mylarové pásky spojeny s integrovanými vodivými drážkami. Mylarová páska je schopna se "smotat" a "rozmotat" podle toho, jak se otáčí volantem (ke kterému je připojena pohyblivá část), a udržuje neustále elektrický kontakt mezi řídicím modulem airbagu a modulem airbagu řidiče.
Po aktivaci airbagu řidiče je vhodné namontovat novou spirálovou pružinu.

Snímač nárazu

Snímač čelního nárazu je umístěn pod maskou chladiče a zaznamenává náraz působící v podélné ose vozidla. Řídicí modul systému airbagů zpracovává údaje o nárazu zaslané snímačem čelního nárazu, porovnává je s uloženými údaji, a potom odpálí přední airbagy.
Snímač nárazu je možno znovu použít po provedení externí prohlídky a autotestu systému.

Snímač bočního nárazu

Snímače bočního nárazu jsou namontovány u paty sloupků B, aby mohly snímat příčné nárazy. V případě bočního nárazu řídicí modul systému airbagů zpracovává údaje o nárazu zaslané snímačem bočního nárazu, a porovnává je s uloženými údaji. Řídicí modul systému airbagů odpálí boční airbag, oba předepínače přezek bezpečnostních pásů a, je-li ve výbavě, stropní airbag na té straně, ze které obdržel požadavek na odpálení.
Snímače bočního nárazu mohou být znovu použity po provedení externí prohlídky a autotestu systému.

Snímač obsazení sedadla

POZNÁMKA: Snímač obsazení sedadla je nedílnou součástí sedáku sedadla spolujezdce a není možno jej samostatně vyměnit.
Snímač obsazení sedadla spolujezdce se skládá z následujících součástí:

Snímací rohož s integrovanými tlakovými snímači
Elektronický řídicí modul
Kabelový svazek

Snímač obsazení sedadla zjišťuje pomocí integrovaných tlakových snímačů přítomnost spolujezdce nebo předmětu na sedáku sedadla. Snímač obsazení sedadla není schopen rozeznat rozdíl mezi spolujezdcem a předmětem. Elektronický řídicí modul zpracovává tlakové informace, a pokud tlak překračuje stanovenou hranici, řídicímu modulu systému airbagů je prostřednictvím kabelového svazku sdělen stav 'Obsazené sedadlo'. Pokud je sedadlo prázdné nebo obsazené velice lehkým předmětem, do řídicího modulu systému airbagů je odeslána informace 'Prázdné sedadlo' a airbag spolujezdce je deaktivován, aby se předešlo zbytečným nákladům na opravu. Pokud je sedadlo prázdné a přezka bezpečnostního pásu je zapnuta, rozsvítí se kontrolka deaktivace airbagu spolujezdce.

Systém snímače obsazení sedadla není nijak ovlivněn polohou sedadla spolujezdce.

Elektronický řídicí modul monitoruje snímač obsazení sedadla, a pokud je zjištěna závada, sdělí informaci o této závadě do řídicího modulu systému airbagů prostřednictvím sítě CAN a rozsvítí výstražnou kontrolku systému airbagů.

Snímač polohy sedadla

Snímač polohy sedadla je umístěn pod vodicí lištou sedadla řidiče. Snímač polohy sedadla sleduje polohu sedadla řidiče, kterou potom sděluje řídicímu modulu systému airbagů. Pokud je sedadlo řidiče v přední poloze, druhý stupeň odpálení airbagu řidiče je odpojen.

Výstražná kontrolka airbagu

Výstražná kontrolka airbagu se nachází na přístrojové desce. V případě, že řídicí modul systému airbagů zjistí nějakou závadu, výstražná kontrolka zabliká pětkrát příslušný kód blikajícího signálu a potom zůstane rozsvícena.

Kontrolka deaktivace airbagu spolujezdce (PAD)

Kontrolka PAD se nachází na přístrojové desce. Kontrolka PAD má následující funkce:
Kontrolka PAD při zapnutí zapalování do polohy RUN provádí šestisekundové ověřování, což je stejně dlouhá doba ověřování jako u výstražné kontrolky airbagu.
V průběhu cyklu zapalování se kontrolka PAD rozsvítí pouze tehdy, když je sedadlo spolujezdce prázdné a přezka předního bezpečnostního pásu spolujezdce je zapnutá.

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2013 08:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2012 11:44
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha 10 - Vinohrady/Vršovice
palmik píše:
Koukal jsem jeste na tema o tech zasuvkach, co jsi mela ve dverich.
Ja si myslim, ze ty zasuvky byla dobra vec. Vyborne provedeni, ani jsem nepoznal, ze to neni original Ghia.
A ucel ? Slecna to ma treba na dobijeni vibratoru, pro sebe i spolujezdkyni, pripadne i pro kamaradky vzadu.


Tak tohle sis mohl odpustit :evil: Takovou prasárnu vymyslí zase jen chlap! A mimochodem,těžko si něco můžu strkat doprostřed když jsem těhotná, ty pako!

_________________
Ford Escort 1.4
09.04.1996,Escort 1995-2001,5 Dveřový Sedan,CLX,CVH 1.4 EFI, 5rychl. manuální - B5/IB5, LHD FWD, 4.27, EEC 96 Car (EEC 1),Bez Klimatizace +)"D",Červená Radiant,Interiér Raven,Triangles (B-C)
Mám změněné jméno, i křestní , Provdala jsem se ale už se opět rozvádim :-D Nedá se to tu změnit proto píši sem... Jmenuji se Šárka Jakšlová :-)


Naposledy upravil Andrea Viltová dne 03 kvě 2013 08:37, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2013 08:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2012 11:44
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha 10 - Vinohrady/Vršovice
To jemar: Díky za rozsáhlé řečnění, myslím si že to nebudu potřebovat....

_________________
Ford Escort 1.4
09.04.1996,Escort 1995-2001,5 Dveřový Sedan,CLX,CVH 1.4 EFI, 5rychl. manuální - B5/IB5, LHD FWD, 4.27, EEC 96 Car (EEC 1),Bez Klimatizace +)"D",Červená Radiant,Interiér Raven,Triangles (B-C)
Mám změněné jméno, i křestní , Provdala jsem se ale už se opět rozvádim :-D Nedá se to tu změnit proto píši sem... Jmenuji se Šárka Jakšlová :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2013 08:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2012 11:44
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha 10 - Vinohrady/Vršovice
Prosím adminy o uzamčení tématu.... VYŘEŠENO: Můj mechanik co se specializuje na Fordy celkově, mi to zapojí, prý je ještě potřeba tam něco dodat.. nevim co.. Každopádně je to vyřešený... Díky..

_________________
Ford Escort 1.4
09.04.1996,Escort 1995-2001,5 Dveřový Sedan,CLX,CVH 1.4 EFI, 5rychl. manuální - B5/IB5, LHD FWD, 4.27, EEC 96 Car (EEC 1),Bez Klimatizace +)"D",Červená Radiant,Interiér Raven,Triangles (B-C)
Mám změněné jméno, i křestní , Provdala jsem se ale už se opět rozvádim :-D Nedá se to tu změnit proto píši sem... Jmenuji se Šárka Jakšlová :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2013 09:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Tebe bych chtěl mít doma - když někdo napíše něco delšího , tak "rozsáhle řeční", a nakonec to dáš stejně mechanikovi co dělá Fordy a hned prosíš o uzamčení tématu - NIC NENÍ VYŘEŠENO ...já bych ho nechal odemčený a ty nám pak hezky napíšeš, co ti tam ten mechanik dal a jak to zapojil, aby se prohloubila zdejší studnice moudrostí.
Na airgabách je stejně nejlepší, že kdyby ti to ten mechanik nezapojil nijak nebo blbě, houby poznáš. Nechal bych si od něho dát doklad o montáži.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2013 09:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2012 11:44
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha 10 - Vinohrady/Vršovice
Když je to tu pro každýho blbost, nevím proč bych to sem měla psát... Pochybuji že po zdejších kritikách si tam ten volant někdo bude montovat.... Vůbec, jdu pryč... nesmim se stresovat.... Poděkovala jsem a poprosila o uzamčení, je na tom něco špatně?

Mechanikovi jsem to dala,protože mi nebyl nikdo schopný a na jisto říct do jakého konektoru to zapojit... chtěla jsem ušetřit za práci toho mechanika. Bohužel... nikdo najisto nevěděl a jen samé kritiky a urážení sem tam nějaká kloudná odpověd....

Vzdala jsem to... už sem pokud možno nepolezu.... Díky všem, co se mě zastali a snažili se skutečně pomoct, t.j. konkrétní rada.... Díky...¨

A těm kterým šlo o to jen mě zlomit, prosím.... můžete si potřást rukou.... Zlomili jste ženu...

Teď do mě, klidně mě urážejte, já už na to nemám sílu..... :cry:

_________________
Ford Escort 1.4
09.04.1996,Escort 1995-2001,5 Dveřový Sedan,CLX,CVH 1.4 EFI, 5rychl. manuální - B5/IB5, LHD FWD, 4.27, EEC 96 Car (EEC 1),Bez Klimatizace +)"D",Červená Radiant,Interiér Raven,Triangles (B-C)
Mám změněné jméno, i křestní , Provdala jsem se ale už se opět rozvádim :-D Nedá se to tu změnit proto píši sem... Jmenuji se Šárka Jakšlová :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2013 10:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2009 00:31
Příspěvky: 501
Bydliště: Rokycansko <-> Praha
Muj nazor, a myslim, ze ho tu sdili vetsina komentujicich, je, ze ten upgrade neni blbost.
Blbost, na kterou tu vsichni upozornuji, je poustet se sama do realizace bez jakekoliv zakladni znalosti problematiky. Hlavne u takto zasadni veci.

Obratit se na mechanika, ktery se v tom orientuje, je asi ta nejlepsi varianta. Airbagy nejsou zrovna ta vec na ktere je dobre chtit usetrit.

PS: Na zahranicnich webech bude tento problem urcite x-krat vyresenej. Jen si dat tu praci a hledat a hledat a hledat!!

_________________
Ford Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.8 16v 85kW
Ex: Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.6 16v, Escort MK VII, r.v. 96, sedan, 1.6 16v, Escort MK VI, r.v. 94, 5 dv., 1.6 16v-> Spoustu ND ->> Galerie dílů
Nefordí povozy: Škoda 1000 MB de Luxe, r.v. 69, 1.0 + Škoda Octavia combi r.v. 69, 1.2 + nějaká ta kejva


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2013 15:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2010 15:11
Příspěvky: 121
Bydliště: Český Krumlov
Nevěřím :roll:

_________________
Fun Cars:
Ford Escort MKIV RS Turbo S2 1986 1.6 (97kW/130PS) ===> ZVH 2.1 (snad 300 koní)
Chevrolet Beretta GT 1988 2.8 MPFi V6 (98kW/131PS)

Dailycar:
Renault Megané 1.6 16V (84kW/115PS) => Pracant

EX:
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1988 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Escort MKIV XR3i Cabrio 1986 1.6 (66kW/90PS) ===> 1.6 EFi (75kW/102PS)
Ford Sierra MKII DOHC Sedan 1989 2.0 (88kW/120PS)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2013 19:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2012 11:44
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha 10 - Vinohrady/Vršovice
Bag dopojen... hotovo... pro ty co to zajímá.... byla jen prohozená vrchní plastová krytka a kovová kostra co drží bag ve volantu....jinak je tam escortí pytel.....

_________________
Ford Escort 1.4
09.04.1996,Escort 1995-2001,5 Dveřový Sedan,CLX,CVH 1.4 EFI, 5rychl. manuální - B5/IB5, LHD FWD, 4.27, EEC 96 Car (EEC 1),Bez Klimatizace +)"D",Červená Radiant,Interiér Raven,Triangles (B-C)
Mám změněné jméno, i křestní , Provdala jsem se ale už se opět rozvádim :-D Nedá se to tu změnit proto píši sem... Jmenuji se Šárka Jakšlová :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2013 20:58 
Offline
Forďák

Registrován: 22 kvě 2010 17:51
Příspěvky: 159
Jak to vypadá? Fotka by byla?

_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback; Red Peper
GALERIE

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2013 10:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2012 11:44
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha 10 - Vinohrady/Vršovice
Čeho fotka? Vypadá to úplně stejně jako předtím... Jen to funguje... chceš li vidět vnitřek, klidně to sem dám, jen nechci zase číst ty přitroublý komentáře,které fakt pomohou typu "hoď to do šrotu" :?

_________________
Ford Escort 1.4
09.04.1996,Escort 1995-2001,5 Dveřový Sedan,CLX,CVH 1.4 EFI, 5rychl. manuální - B5/IB5, LHD FWD, 4.27, EEC 96 Car (EEC 1),Bez Klimatizace +)"D",Červená Radiant,Interiér Raven,Triangles (B-C)
Mám změněné jméno, i křestní , Provdala jsem se ale už se opět rozvádim :-D Nedá se to tu změnit proto píši sem... Jmenuji se Šárka Jakšlová :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2013 00:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 2011 23:38
Příspěvky: 250
Bydliště: Praha 9
Jen to sem dej, ať je vidět, že se to povedlo. ;-)

_________________
Ford Escort 1,8 D SEDAN 1996 43kW!
Ford Escort 1,6 kombi 1996 KONEC - musel jsem ho prodat... :-(
Ford Escort 1,8 kombi 1995 prakticky konec klima okna


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2013 03:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2012 11:44
Příspěvky: 168
Bydliště: Praha 10 - Vinohrady/Vršovice
Dobře... odpojím tedy baterii (opět), nafotím a vložím... Ale prosím,komentáře si nechte....dík..

_________________
Ford Escort 1.4
09.04.1996,Escort 1995-2001,5 Dveřový Sedan,CLX,CVH 1.4 EFI, 5rychl. manuální - B5/IB5, LHD FWD, 4.27, EEC 96 Car (EEC 1),Bez Klimatizace +)"D",Červená Radiant,Interiér Raven,Triangles (B-C)
Mám změněné jméno, i křestní , Provdala jsem se ale už se opět rozvádim :-D Nedá se to tu změnit proto píši sem... Jmenuji se Šárka Jakšlová :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz