nojo, já jsem si to taky zapojil přes rozpínací relé, které mi to rozepne přívod k benz. pumpě, +jsem dal na cívku od přívodního ventilu od LPG jak tu bylo zmíněno.
Jenže já mám to LPG nastavené tak že tam mam tzv ,,překrývání" - to znamená že v tom momentě jak to dosáhne teplotu tak se to přepíná, ale aby ten přechod byl co nejplynulejší, tak mi tam v tu chvíly (cca 5 vteřin, nevím přesně) jde zároveň LPG ale ještě i benz. - ten se v tom okamžiku pomalu snižuje až přestane jít.. Je to užitečná věc - díky tomuto se mi to nepřepíná v závislosti na teplotě a otáčkách ale jen na teplotě.
Nevýhoda na otáčkách byla ta, že když jsem měl motor ohřátý, tak při každym opětovnym startu když jsem třeba chtěl někde jen tak pomalinku popojet, tak jsem jel furt na benz.. než jsem mohl vyvynout cca 1800-2000otáček (na míň to prý nastavit nejde).. teď prostě když tam mam už tu správnou teplotu, tak když chcípnu, znovu nastartuju, tak se to okamžitě přepne - což pro mě třeba osobně je dost užitečná věc.. Když má člověk LPG tak ať taky jezdí co nejvíc na LPG
ale proto musim tam mít tohle překrývání..
Jenže když jsem si zapojil takhle to rozepnutí tý benz. pumpy. Tak jakmile to nastartuju, beží to na benz. jak se ohřeje- tak mi to hned chcípne, protože v tu danou chvíly ( cca 5 vteřin )při tom přepínání potřebuju mít ještě i benz. ale už jde proud na tu cívku od LPG takže mi to tu benz. pumpu hned rozepne.
Takže v mym případě to takhle mít zapojený nemůžu... jedině bych to musel mít ještě přes nějaký časový spínač, aby v tom momentě přepínání tam ještě do benz. pumpy nějakou chvilku ten benz. šel a až pak se po chvíli vypnul (ale ne hned)..
Napsal jsem to možná dost složitě, ale jen jsem chtěl naspat to, že ve všech případech to rozepínání benz.pumpy takhle zapojené být nemůže.
Zatím jsem to udělal zase tak že mi jde pumpa furt, ale časem si to chci přes ten nějaký časový spínač vymyslet.
Další možnost by byla tu pumpu neodpojovat automaticky ale ručně- jednoduše si udělat na vypínač a vždy si jí sám vypnout, jenže při mý skleroze to je na nic, protože to bych furt věčně zapomínal vyplý, takže bych pak každou chvíli startoval jak blbec a pořád nic