fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 02:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: palivové čerpadlo
PříspěvekNapsal: 24 zář 2013 22:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2013 22:08
Příspěvky: 194
Bydliště: Hranice
zdravím, nefunguje mi benzínové čerpadlo, čerpadlo funguje napojil jsem ho přímo na baterku, ale po otočení klíčkem nedělá nic..tak jsem ho proměřil a nejde tam elektrika ani v tom bezpečnostním na vypnutí při havarii jak je u řidičových noh..tudíž usuzuju že bude studený spoj v pojistkovce, ale potřeboval bych to nějak nouzově vyřešit tak aby to fungovalo? díky

_________________
Ford Escort 1.6 66kw Zetec r.v. 1998 LPG COMBI GHIA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivové čerpadlo
PříspěvekNapsal: 24 zář 2013 22:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 črc 2009 00:31
Příspěvky: 501
Bydliště: Rokycansko <-> Praha
Nouzové řešení je natáhnout dvoulinkou okínkem natvrdo k baterce. Ujel jsem s tím pár km po Praze abych dostal auto ke koleji, kde jsem vyndal a přeletoval pojistkovku.

_________________
Ford Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.8 16v 85kW
Ex: Escort MK VII, r.v. 97, 3 dv., 1.6 16v, Escort MK VII, r.v. 96, sedan, 1.6 16v, Escort MK VI, r.v. 94, 5 dv., 1.6 16v-> Spoustu ND ->> Galerie dílů
Nefordí povozy: Škoda 1000 MB de Luxe, r.v. 69, 1.0 + Škoda Octavia combi r.v. 69, 1.2 + nějaká ta kejva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivové čerpadlo
PříspěvekNapsal: 24 zář 2013 22:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2013 22:08
Příspěvky: 194
Bydliště: Hranice
jo tak přímo na baterku mě to taky napadlo, ale myslel jsem tak na měsíc..teď není vubec čas :) mám právě auto na lpg a na benzin jenom startuju :)

_________________
Ford Escort 1.6 66kw Zetec r.v. 1998 LPG COMBI GHIA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: palivové čerpadlo
PříspěvekNapsal: 25 zář 2013 08:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2013 22:08
Příspěvky: 194
Bydliště: Hranice
tak jsem nad tím přemýšlel a co kdybych to napojil přímmo na pojistku č. 33 a pak bych a vlasně bych na to jenom takhlenc nastartoval..jako že by tlačilo čerpadlo furt..nespálenej benzín by se teoreticky vrátil do nádrže a stejně hned přepínám na lpg jakmile překročím 2500 otáček a to se vlastně odpojí vstřiky i čerpadlo :) , takže by to takhlenc beželo asi tak 15 vteřin :) co vy na to?

_________________
Ford Escort 1.6 66kw Zetec r.v. 1998 LPG COMBI GHIA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz