Mě se kdysi na stejném motoru (Zetec 1.6 16V 66kW) uklepal na altíku ten silový vodič. Prostě očko napůl uhnilo a napůl se utřáslo. Jel jsem tenkrát po dálnici a najednou se mi rozsvítila kontrolka ABS, následně Airbagů a pak to začalo jet na tři válce. Vzhledem k tomu, že altík stále vyráběl el. energii a vodič pro signalizaci dobíjení přerušený nebyl, tak se mi ani nerozsvítila kotrolka dobíjení. Na akumulátor se napětí z altíku přes přerušený vodič logicky nedostalo. Stačilo vlézt pod auto a bylo to hned jasné
.
Máš možnost změřit, jaké je napětí na akumulátoru PŘED startováním a PO startování až do doby, než to zdechne?
EDIT: Trochu mi ale nesedí to, že to můžeš znovu nastartovat - to bys při vymláceným akumulátoru (pokud by to nedobíjelo) po chvíli už nenatočil. Kdy byl měněný palivový filtr? Pokud je v pohodě, musí čerpadlo za pár vteřin tou přívodní hadičkou co vede do lišty natlačit třeba do PETky litr benzínu jako prd. Pokud to bude cmrndat jako prostatik, je to blbé
Když bys to chtěl vyzkoušet, tak než odpojíš hadici od lišty, zruš tlak v paliv. systému tak, že vyndáš pojistku od čerpadla a necháš to běžet, dokud nezdechne. Což u Tebe není problém
. A PETku bych volil určitě velkou, klíček otočit tak na 5 sec., víc raději ne! Fakt je to fofr...