Hodnoty a adaptace vyčtené diagnostikou ForDiag.Toto vlákno zakládám k porovnávání hodnot mezi jednotlivými Pumami
1,7 (Vím moc jich asi nebude
)
Podobné motory jsou ve Focusu
1,6 a 1,4 a ve Fiestě
1,25.
Adaptace po cca. 600 Km kombinovaného provozu:
Uploaded with
ImageShack.us MAF (váha vzduchu)- při volnoběhu se zahřátým motorem 0,6 V při prudkém prošlápnutí na podlahu 4,05 V to by mělo být v pořádku
Lambda sonda- „létá“ krásně v rozsahu cca. 100-700 mV (byla nedávno měněná)
TPS (senzor klapky)- jednotlivé režimy jsou přesně indikovány (zavřená, pootevřená, plně otevřená)
Palivo šířka pulzu- při volnoběhu se zahřátým motorem cca. 400 ?? to zatím nejsem schopen posoudit
…
Chyby žádné.
V předchozích cca. 2000-12000 Km byly měněné tyto komponenty motorového příslušenství: vzduchový filtr, palivový filtr, zapalovací svíčky (Ford), zapalovací kabely, lambda sonda, olej a olejový filtr, čištěný MAF a škrtící klapka.
Kombinovaná spotřeba cca. 7,2 l na 100 Km
Pocitově jede auto velmi dobře, jen bych ještě chtěl snížit adaptace. Mohlo by pomoct vyčištění vstřikovačů