pav. píše:
Mám klasiku 1,8TD a nikdy jsem neměl se zimním startováním problém, na po druhé a to stojím jen venku. Před týdnem jsem dobíjel baterku, byla s auta venku ,teď točí jako hrom, ale od té doby to chytá velice obtížně. Skoro tak pětkrát dvacet sekund točení né-li déle . A dnes jsem již nenastartoval vůbec a i ta baterka to asi brzo odnese. Zkusím zítra teplou garáž. A uvidím. V zamrznutí a ve vodě to ale nevidím, naftu beru furt stejně, žhavení taky jede. Víte někdo v čem by mohl být další problém? Díky
Tak ten samý problém mám také, startovalo mi to dobře, pak trošku hůře, měl jsem ještě orig.žhaviče, následovala výměna (brisk) a bylo to dobré, ale během prvních velkých mrazů mi to začalo dělat to co Tobě. Má závada je tedy tím, že mi padá nafta, tzn. vždy ráno otevřu kapotu, napumpuju naftu, až je pumpa úplně tvrdá a nejde skoro zmáčknout (jo mám klíček v poslední poloze - svítí kontrolky), pak jedno žhavení, cvakne relé a na první otočení chytne. Zkus.
_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost
Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen
www.roomsterclub.com