fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: opět startování
PříspěvekNapsal: 05 úno 2006 22:03 
Mám klasiku 1,8TD a nikdy jsem neměl se zimním startováním problém, na po druhé a to stojím jen venku. Před týdnem jsem dobíjel baterku, byla s auta venku ,teď točí jako hrom, ale od té doby to chytá velice obtížně. Skoro tak pětkrát dvacet sekund točení né-li déle . A dnes jsem již nenastartoval vůbec a i ta baterka to asi brzo odnese. Zkusím zítra teplou garáž. A uvidím. V zamrznutí a ve vodě to ale nevidím, naftu beru furt stejně, žhavení taky jede. Víte někdo v čem by mohl být další problém? Díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: startování
PříspěvekNapsal: 05 úno 2006 22:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 27 bře 2005 19:01
Příspěvky: 34
V posledním měsíci jsem si užil se zamrzáním nafty. Od ACM jsem se dozvěděl, že pod sedačkou je víčko nádrže, vypáral jsem tam kus kastle rozbrusem, víčko našel , nádrž jsem vyčistil - lihem a natankoval jsem Articku u Shellu. Jezdil jsem v pohodě ( Natáhl jsem i nové potrubí vnitřkem auta), ale dnes, z ničehonic, bez varování - za jízdy přestal běžet motor. Za autem plnej vozík, v kopci, v idiotským místě a na ledu, no jak jinak. Po nějaké době se mi podařilo znova nastartovat, pak to za pár kiláků opět chcíplo, to se opakovalo třikrát, teď už to nedělá nic. Nafta teče, žhaví to, nevím si rady. Po poradě s Etzoldem si říkám, jestli to nejsou vstřiky. Nevím si rady, tak Ti přeju hodně úspěchů.

_________________
Carminsky, Escort Combi 1,8TD,66kw, 1994/ ABS,/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 10:58 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Měl jsem obdobný problém, když jsem měnil palivový filtr a kontroloval topení ohřevu nafty. Následovao odvzdušnění (nejsem si jistý, zda bylo dostatečné - malé bublinky šly pořád.) Přitom jsem také měl mimo jiné krátce odpojenou baterku - měřil jsem klidový proud (bez zátěže), a po nastartování trhavý běh motoru, při jízdě do 2000ot kolísavé otáčky (bylo slyšet přidávání krokovým motorkem), během něsledujících 15-ti km jsem 5x stál - nejčastěji do kopce. Vždy stačilo dopumpovat naftu čerpad. nad filtrem a jel jsem dál. Z počátku jsem měl podezření, že mi vymazalo nastavení v paměti - ale do dnes nevím... Po cca 2 dnech jezdím zdálo-by se normálně. Jen mám pocit, že slyším během jízdy v otáčkách do 2000 nastavování krokovým motorkem ARG (nevím, zda je zkratka správně). Dřív jsem to neregistroval. Je to normální?

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: opět startování
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 11:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
pav. píše:
Mám klasiku 1,8TD a nikdy jsem neměl se zimním startováním problém, na po druhé a to stojím jen venku. Před týdnem jsem dobíjel baterku, byla s auta venku ,teď točí jako hrom, ale od té doby to chytá velice obtížně. Skoro tak pětkrát dvacet sekund točení né-li déle . A dnes jsem již nenastartoval vůbec a i ta baterka to asi brzo odnese. Zkusím zítra teplou garáž. A uvidím. V zamrznutí a ve vodě to ale nevidím, naftu beru furt stejně, žhavení taky jede. Víte někdo v čem by mohl být další problém? Díky


Tak ten samý problém mám také, startovalo mi to dobře, pak trošku hůře, měl jsem ještě orig.žhaviče, následovala výměna (brisk) a bylo to dobré, ale během prvních velkých mrazů mi to začalo dělat to co Tobě. Má závada je tedy tím, že mi padá nafta, tzn. vždy ráno otevřu kapotu, napumpuju naftu, až je pumpa úplně tvrdá a nejde skoro zmáčknout (jo mám klíček v poslední poloze - svítí kontrolky), pak jedno žhavení, cvakne relé a na první otočení chytne. Zkus.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: opět startování
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 17:10 
Jo, díky za radu. Já si totiž taky myslím, že je to tím, že se tam nafta nedostává, jak má. Nechal jsem dnes auto rozmrznout v teplé garáži na pět hodin a pak na podruhý chytlo. Ale jelikož tam být nemůže, tek jsem zase vyjel ven. Tak uvidíme. Zkusim co radíš, když to nepomůže, mrknu se na palivový filtr. Jinak za jízdy žádný problém nemám.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 21:06 
Offline
Nováček

Registrován: 15 zář 2005 20:44
Příspěvky: 42
Bydliště: Netolice
Vypadá to na zanesený filtr.

_________________
Esco 1,8TD (51 kW) combi 1998 2x air, ABS, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 21:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Uvazuju ze do okruhu vzradim sklinku.Mel jsem ji tam uz na starym ropaku.Tam bude hned videt jaka nafta tece do filtru.Po zanesenï palivoveho filtru uz mu nic nepomuze,ikdys rozmrzne.Porad bude mit malou pruchodnost.Staci vyradit filtr a dojet jen tak.Ale lepsi je vozit sebou takovej malej pruchozi filtrik(asi 40Kc) a ten tam na dojezd vrazit.A doma tam dat funglovku.A panove vite jak to delaj rusaci?Vrazi do nadrze retaz a na ten se nachyta led,pak ho vydelaj,omlati a vrazi zpatky. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 23:21 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2005 21:46
Příspěvky: 228
Bydliště: Bílovec
Pav. : A když tak dlouho startuješ.... Jde ti z výfuku rozprášená nafta?

_________________
dříve Favorit, Fiesta, Escort,Mondeo

Mitsubishi Pajero 2,8TD Wagon
Focus 1,8 TDDI Ghia (model for Argentina)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2006 07:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
Martin 1,6 píše:
Pav. : A když tak dlouho startuješ.... Jde ti z výfuku rozprášená nafta?


Mě to právě z výfuku kouřilo, takže nafta mi tam šla, teď záleží co to dělá Pavlíkovi.

To Karel: s tím řetazem v nádrži se to dělá i tady, na něm se vlastně vymrazí ta voda, ale parafin ti ztuhne kdekoli dále v pal. soustavě.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2006 18:14 
Lancelote píše:
Martin 1,6 píše:
Pav. : A když tak dlouho startuješ.... Jde ti z výfuku rozprášená nafta?


Mě to právě z výfuku kouřilo, takže nafta mi tam šla, teď záleží co to dělá Pavlíkovi.

To Karel: s tím řetazem v nádrži se to dělá i tady, na něm se vlastně vymrazí ta voda, ale parafin ti ztuhne kdekoli dále v pal. soustavě.





No, žádnou rozprášenou naftu jsem nezaregistroval, ale protože venku celý den sněží, tak jsem se ještě o nic nepokoušel


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 145 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz