No jezdil jsem na benzín s čistejma adaptacemi, nechtělo se mi čekat až se to někam pohne.... ale když jsem chtěl třeba předjet, tak na plyn ani boha, tak jsem přepl na benzín a taky nic - adaptace prostě total v háji.... v OL okolo 4500 ot to prostě přestalo táhnout, adaptace byly okolo 25%
Tak na čisto najezdit nějaký km a na seřízení, jenže na volnoběh to bylo mos bohatý (na LPG) a ve výkonu zase moc chudý, 40% naklonění a stále se děli nějaký korekce ve volnoběhu, tak abychom to víc ochudili, tak se vyměnily trysky 2,4 na 2,2. Tím jsme dostali dobrej volnoběh bez korekcí vstřiku Tb a potom se jelo na obchvat ladit provoz....
Napích se do EEC a podle korekcí ladil plyn, ale v OL se nedostaneme na mírně bohatší směs, takže na nějaký výkonový sprinty, nebo závody to není. To říkal, že bude nejspíš reduktor v čudu, protože mi ve vysokých otáčkách nezdvihne tlak aby se to obohatilo, tak tam půjde novej + plus nové seřízení, tohle je vymodelovaný pro tenhle, ale dle mýho názoru a i provozu, kultivovanosti chodu, bych řekl precizně
Opravdu ten člověk tomu rozumí a dá si práci se seřízením....
_________________
moje maličkostFord Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem
Takhle zrychluje na "kilčo" Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HPBylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal
***************************************
Video sraz FF2008video sraz FF2009