fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 20 říj 2015 12:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Ahoj, mam problem, ze posledni dobou se mi podari nastartovat se studenym motorem az na podruhe (za posledni mesic pravidlem). Vubec nemam tucha proc. Budu rad za jakoukoliv radu. Mam sice auto na LGP, ale rozhasene adaptace benzin/LPG nemam.

Tady je odkaz na video s chovanim pri startovani https://youtu.be/1e0qSnVBG6Y

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2015 13:20 
Offline
Forďák

Registrován: 07 led 2013 16:23
Příspěvky: 66
Bydliště: Krkonoše | Praha
Ahoj, protoze reseni neznam, napisu ti aspon par postrehu k problemu co jsem tak ruzne pochytil.

1. U prvnich mondei Mk3 byl tusim nejaky problem s benzinovou pumpou, meril se tlak paliva po nejaky dobe stani a pokud klesnul pod nejakou hodnotu, tak se menila. Najdes to spis na uk forech jako http://www.talkford.com. Teoreticky by se aut r. 2005 uz nemelo tykat, ale kdo vi :)
2. Jezdis na LPG, tady nekdo psal, ze mu neco podobneho delaly podpalene ventily.
3. Nedavno se neco podobneho, ale pro teply start resilo na fordiag foru. Reseni byla opet palivova pumpa.
4. Ja mam celou dobu (uz 4. rok) na tomhle mondeu problem s kolisanim otacek pri studenym startu. Aktualne to resim tak, ze studenej motor startuju s trochou plynu. Tlak paliva se mi nepodarilo zatim zkontrolovat - nemam ventilek na railu, potreboval bych asi nejakej specialni merak/redukci. Kompresni tlaky jsem meril vloni a byly pekny. Opet tam byl nejakej problem u prvnich mondei, kterej se resil updatem softwaru, ale soft mam posledni a stejne mi to dela. Zapalovani mam vymeneny komplet (kabely, svicky, civka), tak uz snad jedine neco s palivem nebo volnobeznej ventil. Ten jsem kdysi cistil, ale nevyresilo se to. Mozna by to vyresil novej, ale nejak mi to zatim nestalo za investici 3k s nejistym vysledkem. Trochu se to zhorsuje, ale pomalu...
5. Existuje taky problem, ze auto naopak podruhy nechce chytit, treba tady.
6. Jestli chces, tak namer fordiagem studenej start - treba RPM, buzeni volnoventilu, MAP, TPS. Ja mam taky neco namereno, tak muzem porovnat jestli na neco neprijdem :)

_________________
Ford Mondeo MK III 2.0 Duratec HE r.v. 2005


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2015 14:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Diky za tipy. Mas nekde napsane pidy pro to buzeni volnobezneho ventilu? Ten zbytek snad dohledam.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 říj 2015 17:32 
Offline
Forďák

Registrován: 07 led 2013 16:23
Příspěvky: 66
Bydliště: Krkonoše | Praha
Ten PID je ISCDTY, presne ISCDTY/neco, ale to uz najdes ;) Dal sem pouzil ENG_RPM, MAP_V a TPS.

_________________
Ford Mondeo MK III 2.0 Duratec HE r.v. 2005


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2015 09:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Tak ted budu za totalniho blbce;)

1/ nacepoval jsem 15l benzinu (protoze mam LPG, tak to vzdy resim az na posledni chvili), ale takto to resim vzdy, takze toto to asi nevyresilo
2/ zkusil jsem poslednich 500m dojet na benzin

no a rano startuji a vse v naprostem poradku. Jeste zkusim vysledovat zavislost mezi dojetim na benzin a studenym startem.

Pokud te i tak zajima vystup z osciloskopu, tak tady jej najdes: http://morpheus.iop.cz/out/FORDIAG_LOG_TEST_TPS_21.10.2015_08.07.ZIP

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2015 10:00 
Offline
Forďák

Registrován: 07 led 2013 16:23
Příspěvky: 66
Bydliště: Krkonoše | Praha
Zajimave ;) Dik moc za data, aspon vim jak to ma vypadat normalne :)

_________________
Ford Mondeo MK III 2.0 Duratec HE r.v. 2005


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2015 10:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Posles i sva data?

BTW, nejsem si jisty, jestli ta ma data brat jako nejaky etalon :)

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 říj 2015 12:57 
Offline
Forďák

Registrován: 07 led 2013 16:23
Příspěvky: 66
Bydliště: Krkonoše | Praha
Jasna vec, hodil jsem tam i tvoje at to tu je pro porovnani.

Prvni je muj start, je tam krasne videt jak hopou otacky a ECU se to snazi uridit volnobeznym ventilem, ale moc se to nedari :)
Obrázek

U tebe to IMHO vypada dobre:
Obrázek

_________________
Ford Mondeo MK III 2.0 Duratec HE r.v. 2005


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 říj 2015 16:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
vojbarz píše:
no a rano startuji a vse v naprostem poradku. Jeste zkusim vysledovat zavislost mezi dojetim na benzin a studenym startem.


Takze ujetej plyn a rano ti to udusi spatne adaptace.
Vycti si adaptace kdyz dojedes (idealne po mestske jizde = nizke otacky) domu na LPG.
Druhy den to same, ale dojedes na benzin.
Rozdil % v bunkach nizkeho zatizeni LPG vs. benzin by nemel byt vetsi jak jednotky, max kolem 10%.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 říj 2015 08:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Ahoj tomine, netusil jsem, ze zvladnes sledovat kazdou ptakovinu co se tu septne (potesi to).

Adaptace mam spravne, toto si hlidam. Bohuzel to vidim na souvislost se skoro uplne prazdnou nadrzi (zatim 2 starty byly OK). Netusim sice proc, ale po docerpani cca 15l benzinu to startuje jako za "mlada". Treba uz nejaky stary benzin.

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 23 říj 2015 11:08 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Nezvladam, ale vse kolem pumpy u MK3 me ted velice zajima :-D
viz. http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 07&t=43344

To reseni te pumpy je slozite jak orloj.
Zkus pro priste 3x jen cvaknout klickem do on, chvilku pockat nez se pumpa zastavi, pak vypnout a znova.
Pak az zkusit nastartovat.

Ta pumpa si taha benzin k sobe do te plast. nadrzky pomoci takoveho hnus systemu a ten dle meho
moc dobre nefunguje v dobe kdy je nizka hladina. Takze mu to "natahani" rano chvili trva. To bude asi zpusobovat
ten problem "prvniho startu Duratecu".

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 říj 2015 08:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2011 16:38
Příspěvky: 161
Diky za vysvetleni. Aspon vim, ze se nic nesere ;)

_________________
Ford Mondeo 2.0L Duratec HE SEFI (145PS) + LPG Magic2, r.v. 5/2005
Pro mě je auto stroj co má čtyri kola, volant a nějaké pedály a páčky. Náhodným používáním těchto ovládacích prvků se auto uvádí do pohybu a udržuje na vozovce. Proto berte mé rady jako rady laika a ne odborníka. Hrabu se v tom z donucení a ne z lásky. Na lásku mám doma jiné, mnohem poruchovější a nevyzpytatelné stvoření které již bohužel nejde opravit.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz