Mokré řemeny NEJSOU problém, pokud k nim řidič přistupuje zodpovědně. Ve 216.000 km jsem nechal dělat rozvody, protože se dovršilo 10 let. Řemeny mám nafoceny, nechybí na jich ani jeden zub, v sacím koši po tak dlouhé době zase tolik bordelu nebylo a na řemenech je vidět i logo Ford (viz foto).
Proč? Krátkým trasám se vyhýbám, motor nepodtáčím (pod 2000ot. nejezdím, i když mi přístrojovka radí, ať přeřadím). Párkrát za rok udělám pyrolýzu (sací ventily viz foto). Olej měním v rozmezí 12-15000km, nebo rok, pokud bych jezdil málo. Běžně dávám Castrol forďácké normy, jednu výměnu jsem vyzkoušel i Petronas forďácké normy.
Jak říkám, pokud se k mokrým řemenům přistupuje rozumně, nevidím v nich absolutně žádný problém. To, že valná část kritiků tohoto motoru a mokrých řemenů (což nemyslím nikoho odsud z fóra, ale ty pitomce, co si tam nalijou 5w40, protože ho má garážník v sudu a na to popojíždění to přece stačí) jsou slušně řečeno pitomci, je u mně jasná věc.
Příloha:
IMG_1035.jpg [ 67.47 KiB | Zobrazeno 82 krát ]
Příloha:
IMG_1036.jpg [ 53.47 KiB | Zobrazeno 82 krát ]
Příloha:
IMG_1037.jpg [ 51.98 KiB | Zobrazeno 82 krát ]