fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Central na esco 89...
PříspěvekNapsal: 01 bře 2006 20:36 
zdravim,mam dotaz...jsem tak trochu nouma...delam si central na esco a zajimalo by me kam se to zapojuje(zdroj-baterka)...asi bych to osobne svihl pred zapalovani ale nejsem si jisty..:) muze mi nekdo jen tak poradit jak a kam zapojit ridici jednotku centralu a alarmu??dekuji..:)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2006 20:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
no řekl bych, že bude stačit jakejkoli drát na kterým najdeš napětí i po vytažení klíčku ze zapalování. Nejdostupnější najdeš u toho zapalování a nebo ještě u autorádia - teda pokud tam máš natažený trvalý zálohování paměti (tuším to u rádia bývá oranžovej drát).

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2006 20:54 
No prave ze bohuzel mam radio az za zapalovanim...a kde u esca viz nize najdu neco kam bych se mohl napojit???(hloupy dotaz,ze??njn typicky ja..:) )


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2006 20:56 
btw koukam ze mas taky neco jako ja...takze pokud si uz neco takoveho delal,tak by si mi moc pomohl...:)...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2006 21:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Já mám alarm napojenej přímo na baterce a centrál v pojistkovce. Centrál mám ovládanej jednotkou alarmu, která spíná dvě relé (jednou mi jedno chytlo - nic příjemného), která mám v levo pod palubkou a ty spínají přímo motorky centrálu.
Když někomu dělám alarm nebo centrál, tak se snažím to napojit taky v pojistkové skříni a když to nejde, tak přímo z baterky přes pojistku v nějakém pouzdru. Jak a kudy mi to přesně vede bych se mohl mrknout, jelikož to mám zrovna rozebraný kvuli upgradu alarmu o gsm modul, ale domů se dostanu až v sobotu.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2006 21:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
jj, tyhle auta mely central uz z vyroby (na prani), takze pojistkovka je na to pripravena. A mel by na to byt pripraveny i kabelovy svazek, takze zdne extra draty (krome tech ve dverich) by nemelo byt potreba tahat. Jen zapojit do stavajicich zaslepenych konektoru

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2006 22:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Jinak v Etzoldovi (Jak na to) je myslím na konci v sekci elektroinstalace ta pozice té pojistky centrálu vyznačena. A ten přívod pro centrál je přitaženej červeným vodičem o pruřezu 2,5mm na levé straně pod palubkou jak je takovej kryt na boku co se do něj dává reproduktor. Teda alespoň já to tak mám.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2006 22:19 
Diky..zitra na to kouknu...zitra tam jdu alespon dat ty motorky a natahnout draty pod palubku...prave na privodu centralu mam pouzdro s pojistkou a tak to zkusim tedy rovnou na baterku,jak rikate...ale na blinkry a potkavacky uz to asi musim nastavit(pridelat na drat), co??a jeste jedna vec...kde najdu Etzolda????diky..:)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 bře 2006 22:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Etzold je na hlavní stránce v sekci download.
Ty blinkry se připojují na výstup z modulu alarmu. Měl by tam na to být výstup. Myslím že Jablotron má fialovou a Magicar žlutou barvu vodiču, ale nejsem si tím jistej a záleží na značce alarmu. Každopádně v návodu k alarmu to musí být napsaný.
A doporučuji dát pojistku co možná v nejmenší vzdálenosti od baterky a schovat jí někam aby nebyla moc na očích.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz