fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 12:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 293 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 14:48 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2005 18:36
Příspěvky: 36
Bydliště: Nemecko
Nadalsom fore:


07/07/05 14:17 Conan

www.bluetuning.cz -> kluci vozej MAgicar a montujou, mají s tim hodně zkušeností.
Obecně dálkový start funguje tak, že než z auta vystoupíte, tak máte pořád nastartováno. Takže dáte neutrál, zatáhnete ruč. brzdu, vystoupíte a zmáčknete příslušné tl. na dálkáči. To vypne motor a zamkne auto a aktivuje alarm. No a pak až budete chtít nastartovat, tak zmáčknete tlačítko na dálce a auto nastartuje (zamčený). Takhle to zhruba funguje u manuální převodovky.


Zdroj: http://www.autohifi.cz/forum_rep.php3?a ... orum_new=0

_________________
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 14:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Jasne je to vec nazoru.

Ale chudak motor ja by som si nikdy nezahrieval auto na neutral dlhsie ako 1-2 minuty ... na to mam svoje auto az velmi rad. :wink: Neviem ako je to u naftakov ale tiez to asi velmi nemaže v nižších otáčkach tak ako pri vyzšich. :roll:

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006 14:58 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 zář 2005 18:36
Příspěvky: 36
Bydliště: Nemecko
Alebo hned 1. prispevok na http://www.autorevue.cz/Poradna/SubChil ... 69&Main=66


Autor: neregistrovaný - MK [194.213.xxx.xxx] Datum: 14.04 14:55
Titulek: Re: Má někdo autoalarm Magicar 9000A ?

Odebírat reakce:
Odpovědět
Mam jej asi mesic namontovany. Jsem s nim velmi spokojen, jen jeho montaz do zapadnich aut (WW, Skoda, Audi ...) neni jednoducha/levna. Je totiz potreba tahat ze vsech dveri draty, aby alarm poznal presne, ktere dvere jsou/nejsou otevrene/zavrene. Nelze jej zapojit jednoduse na lampicku vnitrniho osvetleni jako jine alarmy. Zvlaste, kdyz je zapojena funkce dalkoveho startu - hlavne z duvodu bezpecneho nastaveni tzv. "rezervacniho rezimu", aby tam majitel nemohl nechat zarazenou rychlost a pak dalkove startovat. V pripade dalkoveho startu je take problem s rozpoznanim uz nastartovaneho motoru (aby vcas odpojil startovani a nedrtil zuby starteru) - alarm poznava nastartovani motoru z elektrickeho sumu. Tato metoda ale nefunguje spolehlive v elektronikou preplacanych autech jako jsou ty zapadni (M9000A je urcen spis pro asijske vozy). Takze je treba pridat modul pro rozpoznani volnobeznych otacek na zaklade signalu z ridici jednotky. Dalsi vec kterou alarm primo nepodporuje je dovirani okenek pri aktivaci a uzamceni --> dalsi krabicka navic. A co me nejvice prekvapilo, kdyz se mi alarm dostal poprve do rukou je to, ze obsahuje vstup pouze pro otresove cidlo (originalni) a nepodporuje napr. ultrazvuk nebo naklonove cidlo. To se take vyresilo dalsim obvodem, spojujicim vsechny tyto cidla na jeden vstup. Negativum je, ze nepoznam, ktere z cidel spustilo poplach, jen poznam zonu, jaka byla narusena (jsou tri - jedna je slaby otres, druha je silny otres, naklon nebo ultrazvuk a treti je naruseni plaste vozidla). Jeste pro dalkovy start je nutny tzv. transponder bypass - dalsi krabicka, ktera "precura" imobilizer v pripade dalkoveho startu. Celkem mi to hodilo i s montazi cca:

Alarm M9000A - cca 5000,-
Montaz s dalkovym startem (prace + instalacni material) - 4000,-
Naklonovy senzor - cca 1800,-
Ultrazvukovy senzor - cca 800,-
Start modul - cca 850,-
Prodluzovac zamykacich impulsu (interface OCT) - cca 590,-
Bypass pro imobilizer (Magicar TBP) - 490,-
------------------------------------------------------ -------------
podtrzeno secteno neco pod 14000,- pomerne dost drahe :(

Puvodne jsem do toho sel s predstavou, ze mi alarm namontuji a hotovo, ale pri montazi mi kazdou chvili oznamili, ze to ci ono neni podporovano a je treba tahle nebo tamhleta krabicka, ktera funkci doplni. Podotykam ze jde o vuz Octavia 1.9 TDI. Ale ted jsem velmi spokojeny s funkcemi, ktere alarm umoznuje. Dalkovy start je fajn, i kdyz jsem ho jeste v plne mire nepouzil (nejsou ani velka vedra ani mraz). Libi se mi dvoucestny pager, ktery potvrzuje veskere prikazy a ma pekny prehledny LCD display. Dobry je take dosah pageru. V praxi asi 700m v ne prilis huste zastavbe (auto je v garazi). Falesne poplachy jsem zatim neregistroval, pouze mam trosicku moc citlive ultrazvukove cidlo, takze pokazde kdyz vypnu (dalkove) motor, ultrazvuk mi veme vzduch setrvacne cirkulujici autem (z vetracku). Ale resim to tak, ze cidlo dalkove vyradim pred vypnutim motoru.

_________________
Ford Focus C-MAX 2.0 TDCi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2006 01:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Hmm, velmi zajímavé informace, už teď děkuju :) Vůbec by mě nenapadlo, že je to startování vymyšlené tak rafinovaně, že člověk musí opustit auto, zavřít dveře a pak vypnout motor ovladačem! Akorát bych řekl, že montáž asi nebude moc jednoduchá a představa o tom, že bych si ho namontoval sám se mi pomalu rozplývá :smt017

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2006 01:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, asi to nebude s tou montáží nijak jednoduché.
Jinak co se týká zařazeného neutrálu a ruční brzdy - já parkuju na takovém místě, kde by mi auto asi neujelo ani kdybych tam měl neutrál a ruční brzdu nezataženou (zvlášť teď v zimě, kdy parkuju ve vytátém "lavóru"). Ale úplně klidný bych nebyl, radši podkládal kola a z okna merčil, zda se to auto přece jen nerozjelo.

Na volnoběh se navíc moje auto ohřívá zatraceně pomalu, je to tak na oškrábání čelního skla po několika minutách poskakování kolem auta. Na jakés takés ohřátí interiéru by to muselo blafat tak 15-20 minut, což je sakra hodně, navíc mému autu na volnoběh dost dlouho tvá, než se objeví olej u vaček, chci sice udělat nějaká opatření kolem toho olejového "hospodářství", ale stejnak budu radši co nejdřív vyjíždět.

Spíš bych to viděl na nějakou montáž elektrického topení, hlavně kvůli rychlejšímu odmražování a prohřátí předního skla.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2006 08:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2005 15:43
Příspěvky: 119
Bydliště: Banská Bystrica, SR
Nagant píše:
... Spíš bych to viděl na nějakou montáž elektrického topení, hlavně kvůli rychlejšímu odmražování a prohřátí předního skla.


Súhlas 8)

_________________
Ford Escort 1,8 16V, rok:1996, ECC-V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2006 08:48 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Zrovna včera nebo předevčírem jsem někde v obchodě viděl takovej malej topící fukárek, dalo se to picnout do CL. Co by tomu ale řekla baterka bez nastartovaného motoru, to ani nechci slyšet... :D

Myslím, že ať to obracíte jak chcete, stejně je nejlepší mít (nevyhřívanou) garáž.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2006 08:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Já měl na mysli s nastartovaným motorem. Abych z toho dřív sundal tu hrbatou sněhovoledovou námrazu, nebo aby se mi nedělaly ledový květy po nutném ostříknutí skla.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2006 12:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
To dálkové startování je výborná věc,hlavně v zimě.Ráno uděláš kafe,dálkou nastartuješ,dopiješ a přijdeš do teplého auta. Nebo na parkovišti,to se lidi taky pěkně lekaj.Jo zasněžený auto a začne vrčet. Měl jsem to na služebním SAABu 9000 ,byl to automat, ale 220 PS. Jak je to ošetřené pro manuál nevím.Můj mechanik říkal,že opravoval přední nárazník na Sceniku,když si majitel omylem zmáčknul DO a měl tam rychlost .Prý to otočilo starterem a tuk do zdi. Auto sice nenastartovalo,ale v pravydelném intervalu to opakovalo startování. Takže byl pěkně poškrábanej.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2006 12:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Ještě dodatek, bylo to před 8 lety. A ten SAAB fakt dobrý letadlo jelo to 260 km/h. Po D1 na to BMV a Audi neměli,odpadli tak ve 240.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2006 13:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Pořád nad nějakým alarmem přemýšlím. Někde jsem četl, že ideální zabezpečení auta by mělo stát asi desetinu ceny vozu (nevím, co je na tom pravda). Také nevím jak vy, ale já si auto nekupuju každý rok a je to na mé poměry (finanční 8) ) docela drahá záležitost, takže bych ji nějak chránit chtěl. A ono jestli dát plácnu 4000 za výborně vybavený alarm bez dálkového startu nebo 5000 za stejně vybavený alarm ale ještě s možností toho startu, tak tu tisícovku klidně přidám - už jen kvůli tomu "machrování" :lol: . Otázka ale opravdu je té montáže - když k tomu člověk připočte tak 3-4 tis. za montáž, tak to už je docela palba :? A jestli bych to zvládl sám fakt nevím...

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Alarm, relé, etc...
PříspěvekNapsal: 20 bře 2006 09:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Úvodem takovej blbej dotaz - jak otestuju, jestli mám v autě alarm nebo ne? Zamykání mám centrální s originál rádiovým DO včetně kufru. Dodnes (resp. do soboty) jsem žil v tom, že nemám ani dvojité zamykání, ani alarm, ale jak jsem tak ležel v sobotu v garáži pod volantem a při práci obhlížel "okolí":...co je tohle?...aha krabička na airbag...a tohle?...je na tom napsánao blablabla alarma blablabla.... Tak jsem z toho jelen. Je to taková modrá krabička vlevo pod volantem, cca mezi pojistkovkou a blatníkem, má tři konektory, ale vedou do ní jen dva svazky (s modrým a zeleným konektorem, ten třetí konektor nejblíže motoru je neosazený. Moje teorie je taková, že je to jednotka, která ovládá centrál (i když jsem se tu dočetl, že ten se ovládá sám čidly na dojezdech v zámcích?) a na rádiové DO a při případném osazení dalších prvků (čidla, siréna...) a zapojení do toho třetího konektoru by to fungovalo i jako alarma, ale rád bych si to nějak ověřil, ale nevím, jak to auto otestovat.

Další věc, šťoural jsem se v relátkách v pojistkovce - snažil jsem se o úpravu na denní svícení a odlehčení přepínači na světla. Ještě jsem to nedotáhl do konce, nesehnal jsem modré rozpínací relé, ale pracuju momentálně na jeho "výrobě" z normálního přepínacího relé, nicméně mám v tom už nějaké zkušenosti, takže mohu poradit.
Jak jsem se v tm rýpal, probíral jsem tam jednotlivá relé a jejich funkčnost a narazil jsem na relé cyklovače předních stěračů - moje Esco má jen jednostupňový cyklovač, na páčce nemám regulační krouek. Kdybych to chtěl rozšířit na vícestupňový, chtělo by to nové páčky a teď otázka za padesát - bude to chtít i nové relé cyklovače? Podle toho, jak jsem na něj čučel, tak patice je tam sedmiopinová a moje relé má jen čtyři kontakty - takže by se muselo vyměnit asi i to, že jo...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2006 10:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Spousta lidí tu dělala paměťový cyklovač s použitím relé AEZ. Pak nemusíš měnit páčky.
Já se k tomu bohužel zatím nedostal, ale musím to udělat.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2006 11:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Paměťový cyklovač by byl taky docela fajn, to je dobrý tip. A to stávající relé cyklovače předních stěračů bych využil na zadní stěrač :-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Alarm vyřadil el. okno + z.dveře
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2006 10:09 
Zkoušeli jsme jak funguje alarm. Mladou sem v aute nechal par minut zavřenou a pak se snažila otevřít dveře u spolujezdce, načež se alarm aktivoval.

Po deaktivaci alarmu otevřením dveří klíčem u spolujezdce nastal problém....

nefunguje el. okno u spolujezdce + nefunguje el. odemčení zadních dveří u combi.

zkoušel sem odpojit baterku a nic, muze byt problem v pojistkach nebo v alarmu, kterej to okno a kufr blokuje?

ford esco combi 1,6 Zetec, rv 96, centrál bez DO.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2006 12:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Možná se mělo odmykat / deaktivovat alarm odemčením dveří řidiče. Alespoň mně po odemčení dveří řidiče začalo fungovat elektrické stahování oken, odemykání 5.dveří a bylo možno nastartovat, přestal se spouštět alarm, pokud byl "narušitel" v autě. Ale uznávám, je to divné a nenapadá mne, proč by to tak mělo být.
Pozn. Odemknout dveře spolujezdce jsem nemohl, nemám od nich klíč.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2006 19:32 
Nagant píše:
Možná se mělo odmykat / deaktivovat alarm odemčením dveří řidiče. Alespoň mně po odemčení dveří řidiče začalo fungovat elektrické stahování oken, odemykání 5.dveří a bylo možno nastartovat, přestal se spouštět alarm, pokud byl "narušitel" v autě. Ale uznávám, je to divné a nenapadá mne, proč by to tak mělo být.
Pozn. Odemknout dveře spolujezdce jsem nemohl, nemám od nich klíč.



to jsem zkusil.....alarm se pak deaktivoval......projistky pro stahovani okna jsou ok....nejspis to okno a zadni dvere blokuje ten alarm.......

kde ho najit nebo jak ho vypojit??....slo by to i odpojenim baterky na delsi dobu??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2006 19:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nevím, zda má alarm nějaký zálohovací akumulátor či kondenzátor vysoké kapacity, ani jedno se mi moc nezdá a že by pomohlo odpojení tedy moc nevěřím, spíš to bude opravdu nějaká závada v modulu centrálu+DO (nějaké relátko?) nebo jinde v elektrice.
Originální alarm+centrál FORD odpojíš třeba vytažením pojistky 35 (té utopené v pojistkovce), pak Ti ovšem mimo centrálu nepůjde ani elektrické otevírání 5. dveří. Elektricky stahovaná okna by ovšem i pak měla fungovat.

O alarmu je tu již pár témat v sekci Elektrika, možná i jinde.

Mimochodem, mně do přepájení pojistkové skříňky nefungovala funkce dvojitého zamykání.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2006 19:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Nejraději bych založil nový topic s nadpisem "Neuvěřitelná smůla" :evil: Představte si, že jsem se pro Magicar opravdu nakonec rozhodl a objednal jsem si ho z jednoho e-shopu. Celý nadržený jsem každý den chodil na poštu, urgoval u dodavatele a pořád nic - po deseti dnech, kdy mi provozovatel toho e-shopu nevzal ani jeden z pěti telefonátu jsem mu napsal, že svou objednávku tedy ruším a objednal jsem si ho jinde. Mělo to být pro mě varováním... Z jiného shopu mi opravdu dorazil druhý den. Pln radosti a očekávání jsem si vzal v práci dva dny dovolené (a díky velmi nepříznivému počasí, ve kterém jsem to venku dělal to protáhl na dny tři) a jal se alarm montovat. I díky hromadě informací v různých tématech tady na fóru (pánové díky :wink: ) jsem ho relativně bez větších obtíží kompletně rozchodil (včetně onoho dálkového startu), ale... Když už jsem měl všechno hotové a už jsem si hrál jen s nastavením citlivostí jednotlivých čidel najednou přestal fungovat ovladač :evil: Na nešlehlo by to s vámi?! Tak jsem zase pěkně sundal palubku, alarm pěkně odpojil, ovladač zabalil a poslal ho na reklamaci... A dál odemykám a zamykám klíčem. Prostě pech :cry:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nefunkční Alarm
PříspěvekNapsal: 11 čer 2006 23:10 
Mám problém.u Ford Escort 1,4 r.v. 1997 mi nefunguje alarm..Je tam asi originál a jednou jsem auto zamkl a pak se o nej oprel a zaclo na me rvat.Ted se snazim jak chci a ani nepipne.Zkousel jsem i dvojite zamykani a to mi funguje..Kontroloval jsem pojistku č.35 na zabezpečovací systém a ta je v pořádku.Když ji vyndám,nefunguje mi centrál.Mám ho jen na klíč bez DO.Muzete mi prosim nekdo poradit?Diky moc.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 293 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz