fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2006 17:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Infradioda tam asi neni. Já mám jeden ten snímač někde v garáži, tak ho najdu a otestuju. Koukal jsem se do příručky a je o tom psáno jen že to tam je, ale ne jak to funguje. Myslím ale, že to bude fungovat jinak než jako optický snímač.
Někdo mi taky říkal, že si na škodovku stavěl podtlakový snímač. Když přidal plyn, tak to sálo víc vzduchu, tim i víc benzínu a ukazovala to ručička na tlakoměru. Ten byl nějak upravenej.
Jinak v druhém autě (Fiat Tipo) máme taky ekonoměr, ale ten nevím jak funguje.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2006 23:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
pro mk4 je prutokomer paliva i originalni. Bez nej by nefungoval PC, ktere se do MK4 davaly... jestli si vzpomenu az budu v aute, tak nafotim, jak to vypada.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: 12 led 2006 23:50 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
V Dieselu byl "průtokáč? Jak poznám, co mám ? (MK4) Které ročníky to měly? Zatím jsem tam nic neobjevil..

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2006 00:05 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
ty mas MK7 sedma generace

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2006 20:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Tak k té excelovské tabulce Jirky H: - jedno je jisté, že funguje.
Výhody: - není nutné tankovat do plna nebo vyjíždět nádrž do nuly
- žádné počítání, vše se děje automaticky
- možnost vedení dalších nákladů a poznámek na jednom „papíře“
Nevýhody - použitelná spíše pro dlouhodobější sledování (s větším projezdem se zmenšuje chyba výpočtu,
jinými slovy = chyba 10 litrů se projeví jinak na 1 000 km a jinak na 40 000km
- při náhlém zvýšení spotřeby se prudký nárůst v dlouhodobém sledování neprojeví tak rychle,
jako při metodě od plné do plné.

To je můj názor :-D , sám jsem vzal plnou a budu spotřebu sledovat obojím způsobem, pro porovnání.
pokud máte pocit, že tento příspěvek nějak nenavazuje na předchozí, počátek této debaty vznikl zde:
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 1901#51901

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2006 19:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Má první spotřeba - od plné do plné - 33,69 litrů na 442km = 7,6
Spíš couračky, 40 km ve sněhu na 1 a 2. rychlost.
Jsem spokojen, určitě to bude časem ještě lepší.
:-D

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Pre TD ?
PříspěvekNapsal: 20 bře 2006 23:48 
Offline
Forďák

Registrován: 10 dub 2005 22:57
Příspěvky: 51
Bydliště: Nitra
Ahoj!

Chcel by som instalovat pal. pocitac do 1,8TD 66Kw, r.v.1997. Ma k tomu nejake informacie? Pripadne kupim i vhodnu jednotku pal. pocitaca. Mam tam i riadiacu jednotku na sledovanie zakladnych funkcii.

_________________
Slovensko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 20:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2004 20:10
Příspěvky: 170
Bydliště: Veseli n. Mor
nat píše:
Má první spotřeba - od plné do plné - 33,69 litrů na 442km = 7,6
Spíš couračky, 40 km ve sněhu na 1 a 2. rychlost.
Jsem spokojen, určitě to bude časem ještě lepší.
:-D


Člověče, to se mi zdá hodně. Jel si poprázdnu nebo si měl třeba vozík?

Normálně jezdím od 5,9 - 6,2 litrů. Když jsem zkoušel extrém - 300km, z toho 200km po dálnici rychlostí 140-160km, ten zbytek okrsky a spotřeba byla 6,8l.

I když jezdím za přítelkyní do Krkonoš a vyrážíme na hory, tak mi spotřeba nikdy nejde tak moc nahoru.

Nejvíc co sem měl bylo 10 litrů, ale to bylo v pěti lidech, vozík s loděma o váze cca 500kg a vůbec sem to nešetřil. 400km za 4,5 hod....:o)

Všeobecně mám zkušenost, že nejvíc mi to žere když jedu po dálnici. Okrsky nejmíň.

Někdy není špatné zahoupat s autem a chvilku počkat. Někdy je v nádrži vzduch a po chvilce se ovolní a můžeš dolít další litr, dva, což při množštví co jsi nabral může změnit spotřebu o půl litru.

_________________
Ford Mondeo combi 2007, 2,0 tdci 96kw
Ford Escort combi 96, 1,8TD 66kW,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006 21:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Dálnice v tom nebyla, dlouhé jízdy po sil. I. třídy tak 100km, zbytek couračky a na chatě jsem ale párkrát zapad´ ve sněhu, a cesta sněhem na jedničku a dvojku jak jsem psal asi 15km, né 40.
A je to první měření, nechte mě ještě jezdit................. :-D

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Moje zkušenost
PříspěvekNapsal: 23 bře 2006 10:14 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Zdravím,
taky přispěju trochou do mlýna. Mám Esco 1,8TD čtvrtý rok a roční průměry byly: 5,9 6,6 6,1 6,2 . Podle mých zkušeností je nejekonomičtější rychlost do 110km/h. Pak začíná spotř. narůstat. Po dálnici napříč ČR jsem se při 130-140 dostal v plném obsazení na 7,8L/100. a jinak nalůl prázdný do 110km/h 5.7L. Dost záleží na pneu - na zimních a na sněhu samozřejmě spotř. roste. Také dřív jsem měl Orina 1,8D a tam jsem měl sp. od 5,3 - 6,1 a rozdíl v šířce pneu 205 a 155 činil přes 0,5L/100km. (v neprospěch 205 - ale zase to lépe drželo v zatáčkách).
Jinak vždy beru do plné. - dobře se to počítá - tab. v excelu mám svou už od začátku.

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2006 20:54 
Ahoj!! jsem tu dnes poprve... a hned dotaz!
Před týdnem jsem montoval palubní PC do Scorpia (tam, kam správně patří :) ) - Je to Scorpio 2.0i, DOHC, rv. 90(91?), jednotka EEC-4

Palubák na oko funguje, ale za provozu ukazuje pořádný nesmysly.... :( . Při testování senzoru rychlosti napočítá od 0 - 255, průtok paliva od 0-7, s testem paliva v nádrži mám stejný problem jako Mrazik - 254, test typu motoru - motor je EFI a hodnota kolísá cca od 249-255 ??? nevím proč ???
A nyní další potíže, které se projevují za provozu. Okamžitá spotřeba - ta snad funguje dobře... zkontrolovat se to takhle na autě asi nedá,co? tak zbývá jen doufat :-D
Průměrná spotřeba a využité palivo - to jsou dvě veličiny, které si u mě moc nerozumí. Příklad - po zhruba devítikilometrové projížďce, zastavím, motor nechám běžet na volnoběh a přepínám tyto dvě hodnoty... Po pár minutách sleduju, že průměrná spotřeba roste- ale v !!!LITRECH!!! Za čtvrt hodinky jsem podle pal.PC na volnoběh při stání spotřeboval zhruba 7l !!!!! zatím co využité palivo vzrostlo o pár deci... Po vynulování se už na volnoběh hodnoty nemění - stále ukazuje 99. A teť mě poraďte....je to vůbec možné??? a v čem by mohl být podle Vás problém???
A ještě jedna potíž byla při připojení k ŘJ - nemohl jsem najít signál rychlosti (toto scorpio má elektr. tachometr) Na pinu 3 nebyl žádný signál - podle schématu to má být pin 4(hnědo-zelený)- (po připojení byl proveden úspěšný test senzoru rychlosti 0-255) Myslíte si, že můžou být takové odlišnosti v ŘJ nebo jejím zapojení?? Průtok paliva zůstal na 17(hnědo-zelený) -34 bez konektoru a bez signalu.
Snad mi odpustíte délku dotazu :? A předem díky za odpovědi !!! Martin


Naposledy upravil Návštěvník dne 25 bře 2006 01:48, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2006 21:05 
OPRAVA: podle schématu to má být pin 4 (ŽLUTO-HNĚDÁ)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2006 21:25 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Mat.FS pokud jsi kupoval ten jednodisplejový, tak ten neukazuje na volnoběh reálnou spotřebu, na displeji je skutečně jen hodnota 99 - prostě vlastnost. Ono jde o to, že na volnoběh nejde žádný signál. Až ten novější dvoudisplejový ukazuje i spotřebu na volnoběh v litrech za hodinu.
Koukám, že všechny testy dopadli v pořádku a bude to znít divně, ale palubák asi funguje správně. On ten volnoběh to asi strašně zkresluje. Soudím podle toho, že spotřebované palivo stouplo na volnoběh jen o pár deci. Zkus zajet delší trasu a uvidíš.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2006 06:29 
Jj, mám jednodisplejový. Okamžitá spotřeba začíná fungovat až po rozjezdu (co jsem vysledoval, tak asi od 15-20km/h) z hodnoty 99(na místě) klesne na okamžitou sp. (hodnoty dle režimu jízdy), decelerace = 0 (nedodává palivo)
Takže tam žádná potíž nebude, to je jasný.... ale ta PRŮMĚRNÁ SPOTŘEBA by se neměla po zastavení auta měnit - nebo max. o pár deci(teť si nejsem jistý, jestli to ukazuje desetiny při průměrné sp.), ale shodně s využitým palivem ??? je to tak???

Myslíte, že by PC ve funkci samotestu odhalil chybné připojení - jako že bych se napojil na signál od něčeho jiného?? Nebo tuto chybu "chybného připojení" můžu vyloučit - když min. test 1 a 2 dopadl dobře??


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2006 10:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Testy dopadli dobře, takže z toho právě vycházím. Test průtoku paliva i test rychlosti dopadl dobře, což jsou v podstatě nejdůležitejší veličiny. Jak je to s tím elektronickým tachometrem ? Asi se doma podívám do schémat pro Scorpio, odkud se přesně bere senzor rychlosti.
To spotřebované palivo je reálné, to ukazuje správně ?

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2006 10:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Mátě někdo udělaný ten počítač co vytvořil jsmach ? Já o tom uvažuju....

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2006 22:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
nicus píše:
Infradioda tam asi neni. Já mám jeden ten snímač někde v garáži, tak ho najdu a otestuju. Koukal jsem se do příručky a je o tom psáno jen že to tam je, ale ne jak to funguje. Myslím ale, že to bude fungovat jinak než jako optický snímač.
Někdo mi taky říkal, že si na škodovku stavěl podtlakový snímač. Když přidal plyn, tak to sálo víc vzduchu, tim i víc benzínu a ukazovala to ručička na tlakoměru. Ten byl nějak upravenej.
Jinak v druhém autě (Fiat Tipo) máme taky ekonoměr, ale ten nevím jak funguje.

TIPO jsem měl taky, ten ekonoměr funguje tak, že tammje přivedena gumová hadička sání a podle podtlaku se hýbe ručička. Měl jsem to venku.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2006 01:16 
Jak je to s tím spotřeb. palivem se pokusím zjistít během dneška......


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2006 07:52 
Mraziku, poslal jsem Ti na mail (mrazik@fordfans.cz) dvě schemata jak jsem došel k pinu 4 na ŘJ (senzor rychlosti)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 bře 2006 22:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Dodo píše:
Mátě někdo udělaný ten počítač co vytvořil jsmach ? Já o tom uvažuju....

Uz som si ho objednal od jsmacha, ak mi napise, ze uz to poslal, idem po zbytok suciastok, hned zacnem skladat, a prvy nasledujuci vikend nainstalujem :)

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 635 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 32  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz