fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 09:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
A za chvíli do toho polezeš znovu kvůli dalšímu? Nehledě na to, že v různým stadiu "načatosti" asi budou všechny...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 19:39 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2006 20:55
Příspěvky: 19
Bydliště: Ústí n/L
Chlapi dík,no nepotěšili jste mě ale asi to budu muset vyměnit. :shock: To je zase peněz óóóóóóóóóóó.

_________________
Escort 1.8 16V Zetec 115kobyl 1996 combi-Ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2006 12:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Nikdo jste to nečistil??
Jedná se mi o to, zda mám box škrticí klapky sundat a sehnat si někde nějaký ohebný vytěrák na ty roury, nebo to nesundávat a čistit výhradně chemicky nějakým speciálním sprejem.
Nebo se na to úplně vykašlat (vzduch si cestu najde :wink:)...

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: volnoběh - trochu jiný dotaz
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 11:52 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 22 črc 2005 22:54
Příspěvky: 48
Bydliště: Praha
Čau chtěl jsem se zeptat jestli se vám taky stává tohle.:
Když jedu, a vyřadím (kdykoliv) tak se volnoběh drží zhruba na 1100-1200 otáček a spadne do normálu(800-900) až když uplně zastavím ale úplně, je to normální, stává se Vám to taky???

_________________
Ford Escort 1.6 16V r.v.94 5dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 12:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
V čem je tento dotaz "trochu jiný"? :wink:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 12:22 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
QuickShot: Kliiiid, to je normální, ale nic si z toho nedělej, já nad tím ze začátku taky dumal :-)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh - trochu jiný dotaz
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 13:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
QuickShot píše:
Čau chtěl jsem se zeptat jestli se vám taky stává tohle.:
Když jedu, a vyřadím (kdykoliv) tak se volnoběh drží zhruba na 1100-1200 otáček a spadne do normálu(800-900) až když uplně zastavím ale úplně, je to normální, stává se Vám to taky???

Je to kvoli tomu, ze ECC - riadiaca jednotka riadi volnobezne otacky aj podla aktualnej rychlosti auta.
Robi to kazdemu Fordakovi.
U inych aut som si toto chovanie este nevsimol.
PS: Neriesim na co je to dobre, podla mna na 2 veci...( na <|> a na nic)

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 15:15 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Je to normální a dělá to např. i Fabia HTP :-D

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 15:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
jan79: Já myslím, že je to docela dobrá vychytávka. Díky zvýšeným volnoběžným otáčkám ti nehrozí chcípnutí motoru v nejméně vhodné situaci - když máš v zimě ztuhlý olej v servu a prudce zatočíš a ještě u toho šlápneš na brzdy, nedejbože zapneš ještě něco s velkým odběrem...

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 16:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
-petr- píše:
jan79: Já myslím, že je to docela dobrá vychytávka. Díky zvýšeným volnoběžným otáčkám ti nehrozí chcípnutí motoru v nejméně vhodné situaci - když máš v zimě ztuhlý olej v servu a prudce zatočíš a ještě u toho šlápneš na brzdy, nedejbože zapneš ještě něco s velkým odběrem...

To by mi to este az tak nevadilo, ak ked ja chodim 99 % casu so zaradenym "kvaltom" a ak nie, tak zrovna pri brzdeni ho tam hned vrazim.
Co sa tyka situacie totalne studeneho motoru, tak vtedy to beriem.

Ale kedy mi to vadi :
Ked sa vytoci motor na napr na 4500 rpm, a preradzujem na dalsi stupen, otacky neklesaju tak rychlo, ako u inych aut.
A vtedy tam clovek ak chce rychlo radit dava do "nosu" synchronom.
Pri pianko jazde nie je problem.
A nemam pocit ze mam nieco so synchronmi, ja tam rychlostny stupen dam bez problemov, len pri vypustani spojky proste citim,ze ten motor ma stale vyssie otacky, nez bude mat pri to danom rychlostnom stupni v danej rychlosti...
Diskutoval som toto s viacerymi ludmi, vraj to tak proste ECC riesi.
To mi dost teda vadi.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 16:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
dj.DEKL píše:
Je to normální a dělá to např. i Fabia HTP :-D

Nic proti HTP :-) , ale tento argument je u mna nepostacujuci.
Naposledy som riadil tieto auta:
Oktavka 2.0 to nerobi
Golf 3 1.4 to nerobi,
Hyundai Lantra 1.6 16V to takisto nerobi....
(a ak by to aj robili, tak som to nepostrehol, a to som nesiel len pianko jazdou)....a ocenil by som, ak by to nerobil ani Ford.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 16:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
jan79: Já měl na mysli právě ty situace, kdy brzdíš na křižovatce a do toho ještě zatáčíš a podřazuješ nižší rychlostní stupeň. Nejednou se mi za této situace stalo, že se volnoběžné otáčky krátce prohouply pod 900rpm. Když jsem měl problémy s volnoběhem a motor nedržel zvýšené otáčky, za těchto situací to málem chcíplo.
Jinak tvůj problém pomalého padání otáček je běžný, nechci tě zneklidňovat, ale asi to není úplně v pořádku. Mně to dělalo to stejné co píšeš, ale po vyčištění volnoběžného ventilu padají otáčky poměrně rychle. Ovšem ten ty máš nový, tak nevím.
Jediná zvláštnost co jsem pozoroval je, že když v zimě studené auto na chvíli (1-2min.) nastartuju, pak vypnu motor a zachvíli opět start - vše se chová divně - zvýšený volnoběh, jede líně a pomale padají otáčky. Stačí znovu nastartovat a je to OK. Stalo se mi to asi třikrát za zimu, neřeším to.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 18:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
-petr- píše:
jan79: Já měl na mysli právě ty situace, kdy brzdíš na křižovatce a do toho ještě zatáčíš a podřazuješ nižší rychlostní stupeň. Nejednou se mi za této situace stalo, že se volnoběžné otáčky krátce prohouply pod 900rpm. Když jsem měl problémy s volnoběhem a motor nedržel zvýšené otáčky, za těchto situací to málem chcíplo.
Jinak tvůj problém pomalého padání otáček je běžný, nechci tě zneklidňovat, ale asi to není úplně v pořádku. Mně to dělalo to stejné co píšeš, ale po vyčištění volnoběžného ventilu padají otáčky poměrně rychle. Ovšem ten ty máš nový, tak nevím.
Jediná zvláštnost co jsem pozoroval je, že když v zimě studené auto na chvíli (1-2min.) nastartuju, pak vypnu motor a zachvíli opět start - vše se chová divně - zvýšený volnoběh, jede líně a pomale padají otáčky. Stačí znovu nastartovat a je to OK. Stalo se mi to asi třikrát za zimu, neřeším to.

@ -petr- : Viem si to predstavit s tou krizovatkou, kazdopadne v takom pripade je to plus.
Ja neviem proste co s tym pomalym padanim otacok,
obycajne to tak, ze to chvilku akoby zostane na tych samych otackach a potom nasleduje pad otacok.
Tak to je +/- aj na inych autach.
Lenze ja mam to"PADANIE" otacok take spomale.
(trojka na 110 km/h, a rovno das do patky, potom je to akoby fajn, ale kebyze som presne vtedy daval 4-ku, ta by to dorovnavalo otacky znizenim okamzitych otacok motoru...)
A mam navyse pocit, ze pri plne zohriatom motore je to horsie ako pri takom ktory je niekde okolo O na teplomeri.
Ak je niekto z Prahy a okolia, a ma taketo auto s 1.6 16V, pridem za nim, chcel by som len vidiet ako to funguje na jeho aute, a kludne mu dam skusit moje.
EDIT: snad dodam len, ze diagnostika mi prejde bez chyb, a meral som aj TPS + jeho pripojenie k EEC. ( to napatie tam sedi, ma byt od 0.9 po 5V, nameral som 0.91V az 4.9V, plynule podla stlacenia plynu, bez skokov, reakcia bola okamzita, jazdil som s pripojenym voltmetrom)
Proste som nenasiel chybu. A sacie potrubie je normalne utesnene, ziaden problem som nenasiel.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 19:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
jan79: S tím padáním otáček vím přesně o čem mluvíš, dělalo mi to v podstatě to stejné. Zmizelo to, jak jsem říkal, po vyčistění volnoběžného ventilu a ventilu odvětrání klikovky. Zároveň byly na diagnostice nastaveny výchozí hodnoty pro řídící jednotku. Těžko říct co to ovlivnilo, víc Ti k tomu asi nepovím.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2006 21:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
jan79: To jsem na tom prakticky stejně. Otáčky zůstávají při přeřazování viset a nebo klesají velmi pomalu. Dělá mi to ale pouze při zahřátém motoru. Při studeném se otáčky chovají normálně. Volnoběžný ventil i ventil odvětrávání klikovky mám relativně nové, necelých 20 tis.Km. Někdy pomůže, když zahřátý motor vypnu a znovu nastartuju, pak se chová korektně. Jako by si ŘJ pamatovala hodnoty za studena a s těma pak jela i ze tepla. Chci otestovat čidlo teploty, ale v zimě se mi s tím venku nechtělo hrát, tak doufám, že se k tomu v dohledné době dostanu.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 08:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Ja to snad nahram o vikendu ako video na mobil, do formatu 3GP. Tam bude vidiet ako to pada, skusim zachytit otackomer, motor by tam malo by pocut tiez.
Ak chlapi mate takuto moznost, prosim skuste to tiez.

Dlho mi to vrta hlavou. Este skusim urobit / skontrolovat toto:
1 - premeriam snimac znova snimac teploty vzduchu + pripojenie k ECC
2 - mam kdesi prechodovu charakteristiku MAF + pripojenie k ECC
3 - skusim mrknu na hadicu od ventilu odvetravania kluk. skrine,
(Nagant minule pisal, ze sa ma menit s ventilom, mam povodnu)
4 - snimac otacok motoru :roll: , zeby kvoli nemu RJ mohla toto robit....otackomer mi facha dobre.
5 - dufam,ze nemam nejaku netesnost sacieho potrubia...

EDIT:
BTW: Pri demontazi hlavy valcov musel predsa servisak odmontovat aj sacie potrubie a spol, ci nie?
Alebo aj toto ma Ford nestandardne ? :D

No benzin tam musi ist tak ci tak, nejake mnozstvo, kedze to pada pomaly, mechanicka zavada by to predsa ovplyvnit nemoze.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 08:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Bohužel videem posloužit nemohu, ale můžu porovnat svoje auto s tvým a dát vědět, jestli se se to chová jinak, popř. v čem.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 08:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
jan79 píše:
3 - skusim mrknu na hadicu od ventilu odvetravania kluk. skrine,
(Nagant minule pisal, ze sa ma menit s ventilom, mam povodnu)

Já to psal jako dotaz, zda měnit. Pokud by to nebylo třeba, asi bych tu hadici neměnil, jak znám Fordy za míň než pět stovek ta pitomá hadice nebude...
Pokud by byla za nějakou rozumnou cenu, tak bych ji asi vyměnil. (Ale někdy dělám víc než musím a nedělám, co bych měl; ale to je boj)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 08:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
@ -petr- : Diky, ja az to natocim, tak sem hodim link. (dam to niekde na rapidshare, alebo tak nejak)

@ Nagant : ja viem, ze to bol len dotaz, ale juknem na to - pre istotu. Inak ju radsej obtocim nejakou paskou, alebo kupim niekde "jetou" nez zase investovat Fordovi kopec penazi za taku stupidnu vec.

Asi aj ja si na kazdu kravinu na aute zbytocne potrpim, ale co s tym narobim, ze? :)
Verim tomu, ze kopec ludi by takuto zavadu ani neriesilo, a jednoducho by jazdili.
Asi chcem by detailistom na 10 rokov starom krame 8)

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 dub 2006 09:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Já na svém autě nepozoruju nějaký problém s pomalu padajícími otáčkami.

Je tedy pravda, že někdy jde přeřazování krásně hladce, a někdy mám pocit, žo to nějak drhne, ale na tom se podílí x dalších vlivů (mé auto jede nejlépe po delší odstávce, týden je optimální, ale znát je již v pondělí když auto 2 dny stojí, na plnou nádrž je najeto cca 200 - 300km a je vlhko; pokud není splněna některá z těchto podmínek, je to podstatně horší; auto nesnáší popojíždění v kolonách a courání - jízda mimo obec 3000ot. a 90km/h a je ve svém živlu).

Taky pozoruju určitý vliv vypnutí motoru a opětovného nastartování, pokud auto dobře jede, chce to jet "furt pryč" a nikde nezastavovat, byť by to mělo být zas pro další díly ve Fordu :wink:.

S tím pojmem 10 let starý krám souhlas, něco musíme prohlásit za "standard" a zvyknou si na to, nebo se z toho zblázníme. :roll:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz