fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 24 pro 2024 01:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 108 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Komfortní blikání
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 15:29 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 led 2006 16:16
Příspěvky: 18
Bydliště: Vsetín
Chci se zeptat, zda nahodou nema nekdo zkusenosti s tzv. "komfortnim blikanim". Maji to fabie a koktavky. Klepne se po pacce blinkru a on 3x blikne. Nejka jsem si na to ve sluzebnich fabkach zvykl a kvuli sve "rozezranosti" bych si to chtel dat i do Fordika. Nevi nekdo Jak Na To?
Diky

_________________
Ford Escort Cabrio 1,6 16V Zetec (12/1993)
http://www.walachmotors.com e-mail: tony@walachmotors.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2006 17:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Nejspíš by stačilo koupit příslušný Škodovácký relátko a strčit ho do Fordu.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 21:28 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 led 2006 16:16
Příspěvky: 18
Bydliště: Vsetín
A nevi nekdo, jake by to relatko melo byt?

_________________
Ford Escort Cabrio 1,6 16V Zetec (12/1993)
http://www.walachmotors.com e-mail: tony@walachmotors.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 22:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Zeptej se přímo v nějakým škodováckým servisu :wink: ..... a až to zjistíš, tak dej vědět cenu a typ - taky by mě to zajímalo, ale kolem žádnýho zastoupení škodovky nejezdím :D

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 22:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Presne tohle bych taky chtel - ve firemni Fabii jsem si na to sakra rychle zvyknul.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 22:56 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 led 2006 16:16
Příspěvky: 18
Bydliště: Vsetín
Dawe píše:
- ve firemni Fabii jsem si na to sakra rychle zvyknul.

Povidej mi o tom :lol:

Zkusim to zjistit. Koupím, vyzkouším a napíšu.

_________________
Ford Escort Cabrio 1,6 16V Zetec (12/1993)
http://www.walachmotors.com e-mail: tony@walachmotors.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2006 23:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
...výborně, to je správnej přístup k řešení problému :smt023 :smt038

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2006 12:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
No koukal jsem do schématu, ve Fordech je přerušovač blinkrů 3-vývodový(kostra, k blinkrům, napájení). Kostra je trvalá, napájení se připojuje páčkou blinkrů po dobu blikání. Takže sepnutím páčky se připojí +12V na přerušovač a on přerušuje +12V k žárovkám(L, P - podle polohy páčky).
Tedy relé u aut "Boleslaf Motoren Werke" musí mít aspoň 4 vývody - navíc trvalé(či "prodloužené") napájení +12V, které zajišťuje blikání i po vypnutí páčky blinkrů. Teoreticky u Fordů dodáním zpožděného napájení bude ještě po nějakou dobu přerušovač fungovat i po vypnutí páčky. Ale horší to bude s rozdělením "kam blikat" - puštěním páčky blinkrů se navíc rozpojí přepínač určující konkrétní blikry(L,P) - to je problém větší.
Chtělo by to vidět zapojení ve škodovkách, pak by se dalo přemýšlet nad použitím přerušovače z Fábie apod.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2006 13:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
určitě to nebude tak jednoduchý, aby se jen vyměnilo relé "kus za kus" - s tím snad ani nikdo nepočítá :lol: ... předpokládám, že bude nutný nahradit celou část mezi páčkou a jednotlivejma vývodama k blinkrům, dodělat nějakou větev napájení, kostry, apod. .... ale určitě je to realizovatelný.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 08:45 
Ono to neni jenom ve Skodovkach. My mame tohle treba i ve sluzebnim FOCUSu, takze Ford to ma taky zpracovane. Mozna by bylo sehnat FOCUSacke rele nebo alespon informace o zapojeni nejvyhodnejsi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 10:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Tady mate kompletni dilensky manual k fabiim, tak to zkuste najit :-D

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6210

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 11:43 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 led 2006 16:16
Příspěvky: 18
Bydliště: Vsetín
Po blizsim prozkoumani el. schemat fabie jsem dosel k zaveru, ze si asi budu muset trhnout nohou, nebot to blikani (dle meho nazoru) ovlada ridici jednotka. :(
viz. schemata.pdf (str. 187) vsechny kabely vedou do RJ a pak az do zarovek.

Ale ja to nejak vykoumam 8)

_________________
Ford Escort Cabrio 1,6 16V Zetec (12/1993)
http://www.walachmotors.com e-mail: tony@walachmotors.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2006 11:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Urcite by to slo udelat pomoci mikrocipu ktery by na vstupu detekoval jak dlouho mas zaplou packu blinkru a pri impulzu by 3 krat blikl a pri delsim intervalu na pacce by nechal vystup tak jak je a klasicky by blikal po dobu zapnuti packy. A jinak ja jsem ty schemata fabie nestahoval, hodil jsem je sem jenom jako odkaz, jeste zkusim vygooglit schemata focuse, ten by teoreticky mel mit EEC V

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 čer 2006 09:47 
Dá se to také koupit.... :wink:

http://www.skodaoctavia.cz/zajimavosti/Trippling.htm


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 čer 2006 10:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Jo, super. Dík za info :smt023 ... sice cenu bych uvítal tak poloviční, ale co se dá dělat, možná to autíčku někdy dopřeju.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2006 22:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
žádný šikovný elektronek_?

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 pro 2006 23:34 
A nebylo by jednoduší forda prodat a koupit fábku? :-D :-D :-D Takovejhlema udělátkama je nejlepší zpúsob jak si rozesrat celou elektriku,mam s tim už skušenost nacpat tam spoustu novejch drátů a pak se v tom nevyznat,je to pak nepředvídatelné co to udělá,kdyš pak takovéhle auto odvezeš na opravu k atoelektrikáři tak tě s tím vyžene. :!:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 pro 2006 17:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
No já bych v tom zase takové problémy neviděl. Když se dodržují barvy, typy a průřezy vodičů, vše je správně ukostřeno, použijí se vhodné konektory, smršťovací trubice popř. bužírky, jsou zvoleny správné trasy, tak nikoho žádný autoelektrikář nevyhodí (pokud není línej se tomu troch věnovat). No a když chce mít člověk vše vychytané, tak může ještě nakreslit zapojení na kus papíru a je to úplně super. To vše dokáže nejen elektrikář, ale i normální člověk třeba i s nějakou tou radou od někoho kdo se tím živí. Vše mu sice trvá déle, ale když se chce, rak jde vše.
Tohle zařízení je dle mého docela super. Vždycky když vlezu ze služební fabie do svého, tak mi to značně schází, takže to asi otestuji…

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 pro 2006 21:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
každý pitomý mozek centrálu umí dvakrát, třikrát bliknout na jedno máčknutí ..........

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 pro 2006 08:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 črc 2006 21:07
Příspěvky: 68
Bydliště: Louny - okolí
MV:No koukal jsem do schématu, ve Fordech je přerušovač blinkrů 3-vývodový(kostra, k blinkrům, napájení). Kostra je trvalá, napájení se připojuje páčkou blinkrů po dobu blikání. Takže sepnutím páčky se připojí +12V na přerušovač a on přerušuje +12V k žárovkám(L, P - podle polohy páčky).

+12v tam je po zapnutí klíčku.Protože je páčka v normálnim stavu v mezi poloze tak se nic neděje.Jak ji dáš blikat tak přes žárovky ukostříš relé přerušovače a dojde k blikání.
Ford relé přerušovače:31-,49+,49a výstup k žárovkám.

_________________
Ford Escort Combi 1.8TD 66kw 1998 abs,elektrony 14"Pneu AVON ZV3 185/60/14,klima,2airbaky,el. okna,servo,vyhřívané přední sklo,automatika světel,cyklovač stěračů s pamětí,komfortní blikání.Elektrický i vodní ohřev nafty - prosinec 2014 jel do šrotu pá pá
Prosinec 2014 :
Ford Mondeo 2.0 Tdci 96KW Duratorq DI CR (130PS) SPORT STORM combi r.2005 Černá Panther (met)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 108 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz