fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2006 18:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Deset stupňů je nějak moc velikej rozdíl.
Jinak dnes jsem si opět půjčil digitál tlakoměr a turbo mi po roce dává v plný palbě 0,96 bar,takže ještě víc než před rokem nový.
Buď si nějak sedlo,nebo se bordelem utěsnily netěsnosti,nebo se prostě jen zajelo :-D

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Naposledy upravil mrJekill dne 25 kvě 2006 17:12, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2006 20:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
deset stupňů je opravdu blbost, čidlo mi spadlo dolů.

tlaky mám po přetěsnění hadic atd. max. 0,8, spíše 0,75. Jede to už dost dobře, takže jsem spokojenej.... :-D

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2006 17:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
teploty naměřené asi 3cm nad IC jsou stejné jako venkovní, při jízdě nad cca 80km/hod se teplota ještě snížuje, asi o necelý stupeň.
Ve městě se teplota zvýší při delším stání, zřejmě ten hic z výfuku projde skrz IC nahoru, po rozjetí to zase zchladne. Po zastavení a vypnutí motoru to vyleze i k 60ti stupňům.

Je ale fakt, že teď nejsou žádný vedra, spíš naopak........... :-D

Jestli letos někdy bude slunce pálit na kapotu, pak kdo ví?

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 kvě 2006 21:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Tak dnes jsem testoval teploty a průchod vzduchu sáním cooleru a žádná sláva.
V týdnu to vykuchám a udělám díru do kapoty s nasáváním

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2006 14:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Tak sem napis ty hodnoty?

Nasavani sjem chtel taky delat,a le zadny hezky jsem nesehnal, jen jedno a to nevim presne kde sehnat:


Obrázek

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2006 16:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Teplota začátek a konec cooleru dělala asi 4 - 5 st.,ale hlavně mě štvala rychlost a množství proudění vzduchu.Testoval jsem to položením ventolátoru na cooler a snímáním rychlosti otáček toho ventilátoru při různých rychlostech a moc velkej rozdíl tam není,jestli jedeš 50,nebo 150.Ta minidíra v nasávání už prostě víc vzduchu nepobere.Někdo to tady sice částečně vyřešil vložením mřížky do sání a roztažení začátku nasávání,ale o moc to asi nejde,jelikož pak by nešla zavřít haubna.Jo a když jsem ten ventilátor jen tak skusmo vystrčil při šedesáti s auta,myslel jsem že se rozletí,jak se točil.A to tam ještě nebyl sběrač.
Takže přímý sání nad cooler asi bude dost znát.
Tenhle co se ti líbí,vypadá celkem slušně,ale na první pohled to vypadá,že se musela tvarovat i kapota (prohyb k motoru).Nemáš to i z jinýho úhlu?

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2006 07:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Bohuzel z jineho uhlu to nemam je ot z www.ford-escort.de a tomu dotycnymu sjem psal i E-mail ale samo bez reakce


Dost casto mi rikaji ze je to z celiky, ale ja nikdy zadnej takovej na webu na celiku nenasel.... - mozna je to nejak jeste upravovany, ale je to jediny nasavac co se mi na escu libi (zatim jsem zadnej hezci nevidel)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2006 18:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Z Celiky asi ne,když jsem si to ted prohlídl,zdá se mi,ze jsem mel uplně stejnej na Corolle US verze.Ale nevím,jestli tam byl už původně,nebo dodatečně přidělanej.
Skusím někde vyhrabat na netu fotky,protože doma žádný nemám,ale vypadal snad úplně stejně.
Průser je ten,že na vrakáči se bude moooooooc těžko shánět,protože tyhle auta byli v ČR jen dvě a veškerý díly se objednávali přes ameriku.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2006 10:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Asi by nebyl problem to z ameriky objednat ...

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2006 12:01 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2006 19:49
Příspěvky: 35
Bydliště: Olomouc
otázka na nata- uvažuji o rozšíření "náporového chobotu" na svém autě a líbí se mi tvoje řešení s plastovou mřížkou, ale z obrázku nejsem schopen rozeznat z čeho ta mřížka je? :shock:

_________________
escort 1.8 TD, 66kw, r.v. 97, combi, klima, okna v el., ABS, 2*airbag


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2006 12:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
PAVEL - z plastu - sorry, joke :)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2006 12:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
A co neco takovydleho?
http://www.mkkosa.cz/getimage.php?where ... big&id=339

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2006 15:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
To si snad děláš pr....
Vždyť to vypadá jak dekl s odpadkovýho koše :P
Podobně má ségra udělaný střešní okno na Trabantu - má tam víko s plastový popelnice.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2006 07:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Samozrejmne nepocitam ze by sji to jenom nalepil navrch, ale vyriznout diru, protahnout zevnitr a zvrchu vykitovat!!!!

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 čer 2006 11:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2005 10:24
Příspěvky: 812
Bydliště: Chodov u KV
mrJekill píše:
To si snad děláš pr....
Vždyť to vypadá jak dekl s odpadkovýho koše :P
Podobně má ségra udělaný střešní okno na Trabantu - má tam víko s plastový popelnice.

Obrázek

_________________
ford S-max http://www.CARSFOLIE.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 čer 2006 21:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
tu mřížku do chobotu jsem sebral z nějakýho roztřískanáho renaulta, zkuste tam cokoliv, z těch plastovejch mřížek se to dobře vystříhává.
Vpravo jsem kus schválně vynechal (vlevo po směru jízdy), aby šlo taky něco do airboxu.

jinak měření teplty nad IC ve velkých vedrech se asi letos neuskuteční, jak dnes hlásili v radio gaga, hice maximálně v srpnu..... :(

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2006 19:16 
hele ja mam doma delanou a varenou plechovou diru a sani, mam zvedlej plnici tlak na 1 bar, ale mam problem, ze kdyz frcim po dalnici, je jedno na kterej kvalt, tak zhruba 4000 ot a tlak jde dolu, na tech 4500 uz je standartne 0,8 bar. takze spise pro majkyho, to turbo z wv vazne stiha plnit i ve vyssych tockach? nebo je to moje uz tak jety?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 čer 2006 19:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
for DjTommy:

sorry, že mimo mísu

nemáš někde nějaký fotky, konkrétně zelené osvětlení, mřížky přední...
ladím též green...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2006 17:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
tak jsou tady ty hice, takže měříme.
Podle mých zkušeností a měření je teplota vzduchu mezi haubnou(resp. chlupatou dekou a IC zhruba stejná jako venkovní, ale musí se jet, logický, že jo? :-D

jak se zastaví na světlech, v koloně, čili jízda město, ta teplotarapidně stoupá na 40 i 50 stupňů, a velice neochotně leze dolů.
Při zastavení a vypnutí motoru ta teplota vyleze i nad 60 a to i ve stínu
Myslím, že za to ponejvíce může výfuk pod IC, tam je horký vzduch který se tlačí přes IC nahoru a dokud nepojede auti svižněji, tak ten studený nápor ten horký vzduch nevytlačí skrz IC zpět dolů k výfuku a pryč.

Uvažoval jsem o nějakým ventilátoru, jenže by musel běžet pořád, jakmile by se zastavil, působil by coby překážka, takže tudy asi ne... :roll:

Co zkusit oddělit prostor mezi IC a výfukem nebo izolovat sběrné potrubí nebo udělat zespodu IC výdech někam pryč?
Nebo už to někdo vymyslel? :-D

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 čer 2006 21:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Prave mam dalsi skusenost.
V techhle horkach mi plnici tlak turba nejde pres 0,8bar a v zime konstantne 1bar.
Ja o tom vim a je to normalni,tak jen aby se nekdo nedivil,za mu v lete dava turbo míň.
Fyzika je fyzika.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz