fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 09:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 462 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2005 10:00 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Je tady již obsáhé téma, ale kupoval jsem GREEN na www.fun-tuning.cz

Vložky se dělají na spoustu aut. Na www.autodoplnky.cz mají hezkej seznam jinak tam kde jsem kupoval ja mám kamaráda a ten mi to našel v katalogu.

Na TD zkušenosti nemám, ale plánuji to koupit i na nový auto což na 100% bude TD

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2005 09:10 
Offline
Nováček

Registrován: 26 pro 2004 18:50
Příspěvky: 44
Má dilema zda koupit vložku do stávajcího airboxu nabo to nějak překopat a dát tam konickej filtr. Finančně to výjde nastejno. Zajímá mě tedy rozdíl ve zvuku, výkonu, akceleraci atd. Díky všem za vaše názory a zkušenosti.

_________________
Escort 1,6 16V Zetec r.v.96 tm.modrá metl. 3-dv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2005 09:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
v první řadě tě to asi nevyjde finančně na stejno, pročti si témata která tady již jsou ohledně vzduchového filtru, je tam již všechno popsáno.

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... n%ED+filtr

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... n%ED+filtr

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... n%ED+filtr

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... n%ED+filtr

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2005 09:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
U Fordu jsem to nezkoušel, ale u Talbota jsem měl vloženou do vzduchového boxu na míru uříznutou pěnovku napuštěnou olejem . Na mastnotě se zachycoval prach , a filtr měl minimální odpor sání. Jednou za čas jsem ho vyždímal v technickým benzínu , nastříkal olejovým sprejem a jezdilo se dál. Toto se dříve používalo i na závoďácích. Byla to nejjednoduší ůprava sání.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2005 16:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Nezakladajte prosim nova temata se stale stejnym nametem, pouzijte nejdrive vyhledavani at v tom neni neporadek - stejne napriklad threadu o "sportovnich" filtrech je tu tolik, ze zrejme probehne cistka.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Filtr, ale jinak
PříspěvekNapsal: 21 led 2006 22:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
Mám takovej dotaz, možná stupidní, ale nedá mi to. Dnes sme vyměnili motor do mé Zdechliny za ten samý – 1,4 jednobod a až dnes mi došlo, s čím sem vlastně jezdil. Teď už můžu nápis zdechlina 1,4i slepit, páč to jede hodně dobře a ten kdo říká, že 1,4 nikdy nejela a taky nikdy nepojede, tak nemá pravdu 8) . Rozdíl jak prase, žádná klepající zdvihátka, zátah už od nižších otáček, prostě max. spokojenost.

No, ať se k tomu vůbec dostanu – nějak se mi na tom motoru nelíbí ten plastový airbox. Tak se chci zeptat, jestli to jde nahradit nějakým jiným sáním, protože chci koupit sportovní vzduchový filtr, ale ne vložku, prostě kónus a dávat ho na konec sání od airboxu – fuj. Tak se ptám, jestli to de něčím nahradit. Do motorů nedělám….

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2006 00:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Pro inspiraci............
http://carekl.wz.cz/auto_foto/1_4i_motor.JPG

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr, ale jinak
PříspěvekNapsal: 22 led 2006 04:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
JarinEsco píše:
Teď už můžu nápis zdechlina 1,4i slepit, páč to jede hodně dobře a ten kdo říká, že 1,4 nikdy nejela a taky nikdy nepojede, tak nemá pravdu 8) . Rozdíl jak prase, žádná klepající zdvihátka, zátah už od nižších otáček, prostě max. spokojenost.


:smt043 :smt044 :smt046

Na druhou stranu jsi stastny clovek, kdyz Ti staci 75 BHP ke spokojenosti - a to myslim vazne.

K veci - profi kit jako napr. tenhle - (samozrejme bez MAFu apod, foto je pouze ilustracni)

Obrázek

Te vyjdou MIN. okolo 7 - 12k Kc zalezi samozrejme na vyrobci. Nevim jestli nekdo na 1.4u neco dela, protoze je to preci jenom trosku uz mimo. Nehlede na notna specifika - nestandartni prumer, apod. Takze spise prichazi ke slovu domaci vyroba, jak uz ukazal Lukas. Hlavne pri konstrukci nezapomenout odstinit teply vzduch od motoru a vymyslet kudy privedes do motoroveho prostoru dostatek cerstveho vzduchu.

Male upozorneni - mas sice motor, ktery neni nijak narocny na presne mnozstvi dodavaneho vzduchu, ani netrpis premirou cidel, skrtici klapka taktez prezije, ale stejne, pokud nebudes mit propustnost systemu alespon priblizne spocitanou, muzes se dockat, ze motor poleti mnohem rychleji do otacek a prida na zvuku, ale ve skutecnosti k zadnemu zvyseni vykonnu nedojde. Za dalsi pokud dost casto jezdis po prasnych cestach (a tim nemyslim notne sotolinu - staci velkomesto), coz je prave nejlepsi v kombinaci s nakym levnym filtrem, at uz konusem nebo ne - proleze Ti "sportovnim" sanim mnohem vice bordelu. Videl jsem uz spoustu produktu spatne imitujici KN apod., nekdy dokonce tak, ze skrze filtr bylo dost dobre VIDET.

A jeste - jestli se pohybujes casto v mestskem rezimu - spotreba Ti poleze nahoru minimalne o litr.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2006 04:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 čer 2005 14:41
Příspěvky: 384
Bydliště: Sokolov
chlapi mám stejný problém, ale s čeho to udělat, a jestli by mi to někdo udělal tak to i rád zaplatím, už jsem i pár obrázků viděl, ale stejně pořád nevím

_________________
Escort 1,3i r.v.92 3dv. černý, alu Enzo R14, výfuk Laityng - UŽ PRODANÝ
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_a ... ?p=cendler
Pro své pohodlí jsem si koupil VW PASSATA 1,9 TDi PD 85KW(116PS) - v plné náloži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2006 05:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
cendler píše:
chlapi mám stejný problém, ale s čeho to udělat, a jestli by mi to někdo udělal tak to i rád zaplatím, už jsem i pár obrázků viděl, ale stejně pořád nevím


Plastovy se delaj nejcasteji z tvrzeneho polyethylenu. Pripadne naky smesi silikonu apod. Vic nevim, nejsem chemik. Kovovy sem videl jak hlinikovy, tak zinkovy, i nerezovy. Ale material od materialu je konstrukce nutna prizpusobit jeho tepelnym vlastnostem - nemuzes udelat nerezovy nasavaci trubky, tak aby vedly tesne kolem bloku, kdyz nerez silene rychle nabira teplo, atd.


Jinak detail - mate vubec ujasnene k cemu a proc hlavne se montuji systemy s vetsi propustnosti ? A ze to ma smysl hlavne (nekdy temer pouze) u turbomotoru ?

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Filtr, ale jinak
PříspěvekNapsal: 22 led 2006 10:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
Dawe píše:
JarinEsco píše:
Teď už můžu nápis zdechlina 1,4i slepit, páč to jede hodně dobře a ten kdo říká, že 1,4 nikdy nejela a taky nikdy nepojede, tak nemá pravdu 8) . Rozdíl jak prase, žádná klepající zdvihátka, zátah už od nižších otáček, prostě max. spokojenost.


:smt043 :smt044 :smt046

Na druhou stranu jsi stastny clovek, kdyz Ti staci 75 BHP ke spokojenosti - a to myslim vazne.

Já vím, je to k smíchu, těch 75 kobyl, ale ve srovnání s původním motor je to fakt jinde. Ten měl obsah tak 500 ccm :-D

prostě a jednoduše sem šťastnej, že sem dobře koupil. Chtěl sem tam dát 1,6 XR3i 77kW, ale bylo by to pak pěkně na pikaču, až bychto chtěl střelit na 1,4 papírech .... Prostě su hepy no.

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2006 12:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
No, tak 7 – 12 klacků dávat do auta v hodnotě 25 K jen kvůli filtru teda nebudu. Myslel jsem něco jednoduššího, domácky udělaného, jestli už někdo zkoušel a bylo to 100% funkční. Já se do toho rozhodně pouštět nebudu. To by nedopadlo dobře. Jen sem se tak díval na motor a ten airbox mi tam prostě vzhledově nesedí

No a když to teda nepůjde, má cenu koupit alespoň tu sportovní vložku?

Co se týká prašných cest – je fakt, že bydlím na vesnici, takže nějaký pěkný cesty, ani v okolí nejsou, ale taky bych nekoupil nějakou mrdku filtr, ale nejspíš Greena.

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 17:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Kompletni kvalitni kit stoji kole 4k, tech 12 je tak mozna za zavodni sadu v karbonu... Na 1,6 CVH 66kW a 77kW kit sani nenabastlis, ale na 1,4 by to melo jit s prehledem. Ruzne trubky sani se prodavaji i zvlast a konus taky sezenes samotny. Dopurucuje rozhodne koupit nejaky od renomovane fïrmy, ne to co maji na kazdem stanku na tuning srazech. Nevyjde to o moc draz a kvalita je nesrovnatelna.
Behem mesice bych mel mit, krome jinych nove kompletni nabidku od Raid HP, tak kdyztak dej vedet.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2006 19:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
O.K. nějak to zkusím finančně pořešit :smt012

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: diesel
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 02:07 
Vlastnim Escorta MK4 1.8 hladky diesel a rozmylal som o oziveni motora akurat sportovim filtrom. Ma uz niekto nejaku skusenost a hlavne pri diesel motore ? Aka zmena by bola po instalacie ? aky narast sily myslim.... Inac aky nasledok by to malo pre motor, ako to tu citam pri instalacii sportoveho filtra sa zvacsi priepustnost a moze dojst k prieniku necistot do motora, nie je to skodlive ? Ked by som potreboval zakupit nejaky drahy K&N abo green filter kt stoji mozno 100 eur, nad tym by som este porozmyslal :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2006 09:57 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Pokud to dáš na D tak nečekej nic razantního, prostě jen to pojede lehce lépe. Na to aby to bylo patrnější je potřeba udělat více uprav. Já jsem kupoval filtr green cca za 1500 (vložku do AIRBOXU). Bejt tebou se kouknu, jestli něco na tvůj model vůbec prodávají, jinak viz příspěvky výšše s propočítáváním průtoku vzduchu.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Sport. filtr
PříspěvekNapsal: 14 čer 2006 11:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2006 19:30
Příspěvky: 73
Bydliště: Ml. Boleslav
Zdravim... Chtěl bych zainvestovat do sport. filtru ale jako fakt nevim kterej tip patří do mého auta.. http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=26518
a nebo
http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=26521

_________________
Ford Escort MK6 1.6 16V 66kW (L1K) - 90PS
1992, 3dv


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2006 11:52 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
na kit se vyser!

http://www.fordfans.cz/nase_auta/sedlon/p1110044.jpg

staci jen kvalitni filtr,kousek zeleza z toho vytvoris drzak a tak pul hodinka prace

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2006 12:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 úno 2006 04:23
Příspěvky: 108
Bydliště: Teplice
Určitě!!! Já to mám dokonce tak, že během 10ti minut jsem schopnej to mít v původním stavu s origo boxem!!

_________________
Escort 1.6 16V Zetec MKVII kombi CLX r.v.11.97,stř.metal. ,alu15"195/50,orig. Ford

mám ho od 2004.

http://bandzone.cz/dorady


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2006 12:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2006 09:44
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Chlapi mohli by jste trochu detailneji popsat jak jste si ten svuj sportovni filtr vyrobili?! A je to aspon trosku poznat co se tyce vykonu, nebo to tam mate jen na to aby jste mohli rikat ze mate sporotovni filtr? :wink:

_________________
Ford Escort MKVI 95.rok 1,8D - pracant :)
Ford Escort MKVI 95.rok, 1,8, RDA, GHIA - pryč
Opel Kadett 1.6 55KW, cerveny 88.rok - zesrotovan
Ford Escort MKV, 92/02, 1,8 105HP (16V, RDA, CLX) - prodan
Opel Kadett 1.6 55KW 90.rok, stirbna metla - prodan


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 462 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz