fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 09:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 čer 2006 11:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Wizzy píše:
Skoro mi to připadá, že ti "experti" napíchli obd zásuvku vpravo u země u spolujezdce a nic jim to neukázalo, protože po r.95 jsou ty zásuvky zapojené několika různými způsoby a to je pro ně už vyšší dívčí. Takže neměli raport z řídící jednotky, tak to na to hodili. Samozřejmě je to blbost.

Uplny suhlas, dufam, ze tuto skvelu diagnostiku problemu si mal aspon zadara

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh
PříspěvekNapsal: 27 čer 2006 16:09 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2006 16:59
Příspěvky: 19
Bydliště: OSTRAVA
Dík za rady,jinak za tu diagnostiku jsem neplatil nic,jen po mě chtěli 550kč bez daně za to,že se snažili hodinu na tu řídicí jednotku napojit.

_________________
FORD ESCORT 1.8i 16V Ghia, r.v.1996,centrál,servo,ABS,2x airbag,el.okna,el.ovládaná a vyhřívaná zrcátka,vyhřívané čelní sklo+sedadla,imobilizér,alu kola,klimatizace


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: volnoběh a altík
PříspěvekNapsal: 20 črc 2006 15:07 
Offline
Nováček

Registrován: 17 kvě 2006 18:07
Příspěvky: 34
Bydliště: Karviná
Nazdárek!!!

Mám dotaz ohledně vysokejch otáček. Po vyřazení skočí až na 3500. Chci se zeptat, zda tato závada může být důsledkem toho, že přebíjí alternator. Dává 14.17, slyšel jsem, že by měl dávát max 13.5

Poradí někdo?

Díkes

_________________
Escort 1,8 16V Zetec, 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2006 19:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To není nikterak mnoho, a pokud se toto napětí při zvýšených otáčkách již moc nemění, tak je to v pořádku, regulace mají určitou toleranci, a záleží i na výkonu altíku, altík 70A pří stejných podmínkách má vyšší napětí než altík 55A jenž je slabší a výkon dodá až při vyšších otáčkách. Tu závadu bych s altíkem tedy nespojoval,bude příčina jinde.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2006 12:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Přesně tak, závada není na altíku, ale klasická, která se tady probírá asi v milion tématech.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2006 19:23 
Offline
Nováček

Registrován: 17 kvě 2006 18:07
Příspěvky: 34
Bydliště: Karviná
díkes za radu..ale asi máte na mysli ventil volnoběžnejch otáček...ale ten byl měněnej cca 15 tis km zpátky. Všichni mi říkali, že musí vydžet 100 tisíc, pokud je nový. A on byl.

_________________
Escort 1,8 16V Zetec, 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 21:37 
Zdravím Forďáky, já mám úplně opačný problém než jezzy21. Po nastartování studeného 1,6l Zetecu z 1998 a rozjetí se otáčky drží kolem 2500-3000 a spadnou až po úplném zastavení auta po několika desítkách metrů. Volnoběžný ventil je nový před rokem, ventil odvětr. klik. skříně před týdnem. Známý mi poradil a odpojil snímač rychlosti (je na náhonu tachometru), ale ani to nepomohlo. Zkusíte mi někdo poradit co dál? Předem díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2006 10:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Mohl by to dělat snímač polohy škrtíci klapky TPS. Podrobnosti najdeš na webu fordfans: http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=tps

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2006 14:16 
Mě zase po nastartování studeného motoru vylítly otáčky na 2000, pak klesly na1000,pak 1900, 1100, 1800 a tak dál až se ustálili na 1500 a odtut velmi neochotně klesly na 1200 až 1100. Když jsem to chcipnul a zkusil nastartovat znovu tak vybehly na 1500 a pomalu a neochotně šly na 1100. Přitom mi to včera kamoš dovezl ze svý autodílny a když jsem to nastartoval abych ho šel projet tak držely na volnoběh otáčky na 900. Měnil mi mimojine kabely a svíčky. A to on si hrozně pochvaloval jak to skvěle jede. Zajímalo by mě jestli je to normalní a ja jsem paranoidní nebo se něco děje. Zkusím asi vyčistit ten volnoběžnej ventil. To bych snad mohl zvládnout i ja se svejma levejma rukama. Mám pocit že ideální bude zajet na nějakej sras Eskorťáků a poprosit nějakého zkušeného fordistu ať sev tom projede a k tomu stavu se vyjádří. Jinak co se týče opakování tématu tak jsem prozatím tady problém s takovým kmitáním otáček nenašel. Proto se ptám jetli to třeba není normálni když o tom nikdo nepíše. Pokud jsem to téma přehlédl tak se omlouvám, ale na tema volnoběh je toho tady zpousta a názvy jsou si často velmi podobné. A taky jsem chtěl poděkovat lidem kteří tohle fórum provozují. Díky tomuhle fóru už jsem vyřešil problém se světly a páčkou ovládání světel. Je to skvělá věc že to tady takhle funguje. Díky.


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 05 srp 2006 15:10 
Díky za odpověď, ale po proměření má snímač polohy škrtící klapky kontinuální hodnoty z čeho soudím, že je v pořádku.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2006 21:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Snímač může být OK ale signál do ŘJ už ne. Jestl ichceš mít jistotu musíš měřit na pinech ŘJ a nejlíp když se závada projeví.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2006 16:34 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2006 16:59
Příspěvky: 19
Bydliště: OSTRAVA
Tak už jsem tady zase.Stále mám problém s volnoběhem za studena,Byl jse s tím te´d v servise a řekli mi,že to bude dělat takzvaný "trojboj".Vyčistily mi motorek volnoběhu,škrtící klapku,výdech ventilu měřič vzduchu a závada se stále projevuje,teď mi navíc k tomu ještě motor drží volnoběžné otáčky na 1500ot/min.Spadnou na zhruba 900 t/min až po úplném zastavení.jediné co mi to přestalo dělat bylo drobné škubání při jízdě se studeným motorem.Takže problémy spíš přibyly než ubyly.Nevím čím to ještě pořád může být a ještě bych potřeboval vědět,kde se nachází řídící jednotka u eskorut 1.8 r.v 96.Díky

_________________
FORD ESCORT 1.8i 16V Ghia, r.v.1996,centrál,servo,ABS,2x airbag,el.okna,el.ovládaná a vyhřívaná zrcátka,vyhřívané čelní sklo+sedadla,imobilizér,alu kola,klimatizace


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 09:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
To, že otáčky klesnou až po zastavení je v pořádku, pokud se auto pohybuje jsou volnoběžné otáčky zvýšené, ale 1500 je moc, mý být tak 1100.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 09:50 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2006 15:09
Příspěvky: 23
Bydliště: PRAHA
Zdravím. Podle příspěvků vidím, že problém nemám zdaleka jenom já. Ale vidím, že příznaky jsou růzé a najít zakopaného psa asi není snadné. Než se svěřím do rukou servisu, kde mě oškubou na kost bych se rád poradil zde... :P Takže jak vypadá start... Pár sekund drží vyšší otáčky a pak se pokusí udržovat něco kolem 1000.. moc mu to nejde, kolísá nahoru a dolu a motor lehce poškytává. Jestliže se nešáhne na plyn dokáže se většinou zahřát a uklidnit. Ale jakmile se sáhne na plyn a motor protočí, volnoběh pak už neudrží, spadna a začne se dusit kolem 400x. Vetšinou to ukočíruje a zase vytáhne. Ale stane se to ještě víckrát. Někdy se to děje i když se na plyn nešáhne....
Když je motor zahřátý, jede jak hodinky..
Máte, nebo měl jste někdo stejný problém?? Budu mooc vděčný za radu. Díky! 8)

_________________
Ford Escort, 1.6 16V r.v 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2006 16:46 
Offline
Nováček

Registrován: 25 čer 2006 16:59
Příspěvky: 19
Bydliště: OSTRAVA
Nemohlo by to být škrtící klapkou,že zůstává moc otevřená.protože ke škrtící klapce mám pocit,že vede nějaké lanko,ale nejsem si jistý.

_________________
FORD ESCORT 1.8i 16V Ghia, r.v.1996,centrál,servo,ABS,2x airbag,el.okna,el.ovládaná a vyhřívaná zrcátka,vyhřívané čelní sklo+sedadla,imobilizér,alu kola,klimatizace


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2006 12:34 
Offline
Nováček

Registrován: 24 srp 2006 14:24
Příspěvky: 8
Bydliště: Praha
mám uplně stejný problém a děje se to od doby co mi vymenili volnobezej ventil... pred tim to tolik nekolísalo ale poslední dobou se to deje celkem casto..
:roll: :?

_________________
Ford Escort 1.6 16V 90 poníků r.v.98
disky CMS 7,5Jx15" ET15!! 195/50 R15"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 16:25 
me to dela podobne..nastartuju, pet sekund se to drzi na cca 1200ot/min a pak to spadne na cca 900..tech 900 az 1000 je ale noramlni pocet otacek u esca..potom mi to trochu kolisa mezi 800-900..jinak v pohode..bude to volnobeznej ventil..je tady toho k tomu spousta..


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 17:07 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 srp 2006 15:09
Příspěvky: 23
Bydliště: PRAHA
Mám toho svého krátce a vrtal jsem se zatím vesele jen ve škodovce... Tak z toho mám trochu respekt. Ale zkusim ten volnoběžný ventil vykuchat, snad to nějak nepo.... :o))

_________________
Ford Escort, 1.6 16V r.v 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 19:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Ten ventyl snad nepodrbes.nekde je tady napsany ze se ma dat bacha na tesneni.Jestli jsi technickej tip a mas moznost rampy nebo alespon najezdy tak neni problem.Jak je tady popsany namocit do benzinu a proplachovat a potom prostrikat WD.Delal jsem to nedavno a v pohode.Hlavne pak nauc ferdu novejm hodnotam!Jinak je to na nic.

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 19:43 
he he my co máme 95 roky výroby, tak ani nepotřebujeme nájezdy, je tam krásně přístup shoha... :-D


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz