fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 11:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 462 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 11:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
2 Homik:
no tak jestli jsi do toho šel takhle, tak už pro tebe bude určitě lepší hříbek :wink: A když tak nad tím přemýšlím, tak ŘJ bude registrovat větší přítok vzduchu a ted jde o to, jestli přidá benzínu, nebo se bude spíš snažit snížit průtok vzduchu... Takže bych asi udělal i nějaké úpravy ŘJ...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2006 10:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2006 22:31
Příspěvky: 318
Bydliště: Brno
A jak se takové změny na ŘJ dělají. Zkušenost s tím nemám. :(

_________________
FordScale18
HomikRacing
Ford Escort RS 2000 MK VII 03/1996
Ford Transit - 2006
Ford Escort MK III - 1982
Ford C-MAX - 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2006 11:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
A co si takle pročíst forum, je toho tady hodně jak o filtrech tak o resetu RJ.

Ale aby jsi to nemusel hledat, zakladem je odpojit baterku cca na 20min. Pak se ale zase tzv. učí - lepsí než to zase rozepisovat když projdeš forum a najdeš to na 100%

TO Oldys: no Green nejsou zas až tak drahé, asi určitě najdeš levnější, ale Green je taková asi zlatá střední cesta, pak KN a jsou i dražší

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2006 18:16 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
komplet sani od KN filtr, trubka i vaha vzduchu snad jen 4750 kc na RS2000...

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2006 22:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2006 09:13
Příspěvky: 829
Bydliště: Hradec Králové
Ještě když jsem měl 120cítku,tak jsem na ni měl K&N(přímo na karbu) a znát to celkem bylo oproti klasickýmu papíráku(ale je fakt,že se měnil i výfuk a svody). Cena byla cca 2100,- ,takže ty Greeny se mi zas tak drahý nezdaj. Půjdu do něj,ale ještě nevim jestli jen hříbek a dát ho místo tý ošklivý krabice(rozuměj origo kryt na filtr) a nebo robnou celej kit i s trubkou?? V čem je kit lepší,jakože ty trubky maj lepší průchodnost vzduchu,než ta origo plastová??

_________________
Ford Fiesta, 2012, 1,25 60kW
ex:Mondeo mk3,2001,Ghia, 1,8 92kW
ex: Escort 1,8 16V Zetec 85Kw


"dokud nás STK nerozdělí"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 08:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2006 22:31
Příspěvky: 318
Bydliště: Brno
Na kitu sání od KN je nějaká příruba na volnoběžný ventil? Nerad bych kupoval zajíce v pytli.

_________________
FordScale18
HomikRacing
Ford Escort RS 2000 MK VII 03/1996
Ford Transit - 2006
Ford Escort MK III - 1982
Ford C-MAX - 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 12:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 573
Bydliště: Praha
jo K&N uz to ma komplet pripraveny .... staci to akorat prehodit .... ale ceny komplet kitu se pohybujou kolem 5k

_________________
Ford Escort RS2000 MK5 ....... ticho léčííííí
Ford Mondeo MK3 2,0TDCI 96kW ..... konečně rozumně velký auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 13:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2006 22:31
Příspěvky: 318
Bydliště: Brno
To není zrovna málo, ale když se bude motoru dýchat lépe a k něčemu to bude, tak proč ne. :)

_________________
FordScale18
HomikRacing
Ford Escort RS 2000 MK VII 03/1996
Ford Transit - 2006
Ford Escort MK III - 1982
Ford C-MAX - 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 13:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Cokoliv co pomůže motoru se nadechnout můžu jen doporučit... rozdíl je dost výraznej... 5000 není málo, ale když pak lépe táhne odspodu a jde za plynem jak ohař za zajícem a slyšíš to krásný hvízdání, jak vzduch je nasáván filtrem, tak je to dobrá odměna... ;-)

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 21:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Za vložku do airboxu bych se absolutně nestyděl, a kdyby předchozí majitel mýho auta nebyl aktivní a nekoupil konus tak bych ji měl taky.
Ten airbox má pro a proti, pokud chceš výkon pak je vložka the best, pokud parádu jdi do konusu. S konusem zvuk motoru výrazně zhrubne, ale je problém se studeným vzduchem, a když se ho nepodaří dostat patřičný množství pak je to horší jak s papírákem v airboxu. I závodní motory RS2000 A7 (pokud se nejedná o fabrickou A7 ta má sání carbon) používají originální airbox s výkony kolem 230-240k.

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2006 21:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
To carbonový sání si můžeš(byť mizerně) prohlédnout nalevo od tohoto textu :D takhle todávalo 260-290k a má taktéž airbox i když o několik řádů lepší

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 08:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2006 22:31
Příspěvky: 318
Bydliště: Brno
Ale teď jsi rád, že tam ten konus máš že? :D
V případě, kdybych tam dal konus, musel by se pořádně odstínit luft, to by bylo v poho.
Dávali jsme vložku do P 406 2,0i a bylo to stejný jak papír. Pak se vyměnila za konus a rozdíl byl hned znát.

_________________
FordScale18
HomikRacing
Ford Escort RS 2000 MK VII 03/1996
Ford Transit - 2006
Ford Escort MK III - 1982
Ford C-MAX - 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 10:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Pozitivum pro mě bylo v tom, že po předělání sacího paroží jsem nemusel dělat nový airbox :shock:
Ale jo taky si rád poslechnu ječící motorek, v tom je to přínosný ale vložka by byla lepší (půl Wattu sem půl tamhle a nakonec je to pěkný stádečko)

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 10:56 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
mozna u lukasovo auta je kazda zmena videt ale u te me rachotiny teda vymena filtru za konus byla pekna chyba - nejdriv jsem mel moc velkej takze motor protestoval pac mel moc vzduchu - ted jsem vymenil za mensi ale resim problem ze mi porad vypadava hadice sani vzduchu co jde od filtru z toho plastoveho nastavce skrz ktery to jde do motoru. Doufam ze vite o cem mluvim. Proste ujedu 10Km a musim tu hadici nandat - a kdyz to nahodou uplne vypadne za jizdy tak bych vam nepral videt to chovani auta. Vubec nevim jak to tam pridelat aby to drzelo - kdyz to hodne utahnu stahovacim paskem tak to sklouzava bych rekl lehceji. Odmasteni nepomohlo. Filtr je podeprenej - sice ne moc dobre takze se tam kinkla ale to casem doresim - tim to ale neni na 100% pac ten vetsi a mnohem tezsi filtr byl uchycenej stejne a hadice spadla jen jednou za cele ty tri mesice co jsem ho mel. Tenhle filtr mam 14dni a pada porad ... Jak ho tam prichytit? Sekundove lepidlo? Nebo natvrdo tu hadici propichnout v miste nasazeni a svazat dratem? (bude to tamtudy nepatrne profukovat zkrz tu propichnutou dirku kolem dratku. Tak panove co s tim?

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 10:59 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tady je fotka s tim vetsim filtrem abyste videli z ceho mi to spadava - sklouzava ta hadice z te plastove potvory jak je na ni napsano 90PS (cerna lichobeznikova plastova potvora co jde nahore do motoru a vpravo na ni je hadice - tak u te hadice mi to vzdy spatdne)
Obrázek

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 11:25 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Hnata píše:
Jak ho tam prichytit? Sekundove lepidlo? Nebo natvrdo tu hadici propichnout v miste nasazeni a svazat dratem? (bude to tamtudy nepatrne profukovat zkrz tu propichnutou dirku kolem dratku. Tak panove co s tim?


Co zkusit tu plastovou rouru omotat takovou tou textilní černou elektrikářskou izolepou? (nebo jak se ten krám jmenuje) a pak na to nasunout tu hadici?

Jinak zkoušel jsem taky konus, ale přesně jak píše lukáš, pokud se nevyřeší přívod vzduchu zvenku, ztrácí to efekt. Jestli uhamouním nějaké prašule, půjdu časem do vložky do airboxu.

(kdyby chtěl někdo asi měsíc jetý konus, nechám ho levně)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 12:00 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak prisun vzduchu jsem vyresil zatim jen pridanim roury z pod auta smerem pod konus - jeste k tomu pridam tepelny stit kolem toho konusu (mezi konusem a motorem a snad to bude stacit)
Co se tyka toho napadu s tou paskou - vim presne jako myslis - je to dobrej napad zkusim to.

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 12:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2006 22:31
Příspěvky: 318
Bydliště: Brno
Nebo to zkus obtáhnout tavnou pistolí. Co jsem si ji za 250 kč pořídil, tak s tím dělám vše. Např. tahokovy na nárazníkách atd. Jsem s tím max. spokojen.
To Hnata: všiml jsem si, že máš Layting. Jsi s ním spokojen?
takže říkáš raději vložku, než kit?

_________________
FordScale18
HomikRacing
Ford Escort RS 2000 MK VII 03/1996
Ford Transit - 2006
Ford Escort MK III - 1982
Ford C-MAX - 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 13:49 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
jj tuhle pistolku mam taky a taky ji pouzivam jako ty ... mozna to zkusim ale obavam se ze na to nebude prilis vhodna
Vejfuck mam skutecne jak pises - 100 mm prumer ... jsem s tim spokojeny nad miru - pro me je to naprosto idealni zvuk a dokonce se s tim da jezdit i po dalnici aniz by te bolela hlava - ackoliv od te doby co nemam kufr ted vejfuk moc slyset nejni :)
Pro konus uz bych se znovu nikdy nerozhodl - moc starosti a efekt nikde - radeji vlozku od greenu

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 říj 2006 14:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2006 22:31
Příspěvky: 318
Bydliště: Brno
Pravda, že vložka se jen vymění a je to. Žádná demontáž, montáž a pracnost. Možná by to chtělo vyměnit hadici od sání k air boxu za alu trubku, protože si myslím, že se v ní může výřit luft, jak je těmy prolisy vyztužená.
Jinak tyky přemýšlím nad Laityngem respektive mám vybráno a taky 100 mm :)
viz.: http://www.laityng.cz/vyfuky/images/gal ... l/100r.jpg
Teď jen otázka jestli místo katu šupnout rezonátor a trubku až ke koncovce. Jestli to nebude dělat moc bordel. :-D Ale pokud to nezkusím, tak to nepoznám. :wink:

_________________
FordScale18
HomikRacing
Ford Escort RS 2000 MK VII 03/1996
Ford Transit - 2006
Ford Escort MK III - 1982
Ford C-MAX - 2007


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 462 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 24  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz