fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vše o vstřikovacím čerpadle
PříspěvekNapsal: 20 srp 2006 17:35 
Offline
Nováček

Registrován: 03 úno 2006 14:22
Příspěvky: 33
Vážení jak se nastavuje vstřikovací čerpadlo tak aby vstřik z výpustného ventilu A= ventil pro 1 válec, šel správně na 1 válec. Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2006 21:04 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=6946

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nevím vo ten odkaz chtěl říct
PříspěvekNapsal: 20 srp 2006 22:33 
Offline
Nováček

Registrován: 03 úno 2006 14:22
Příspěvky: 33
protože absoluně neřeší můj problém, tedy aspoň si to mYslím


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2006 22:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Já jsem asi trochu mimo mísu, píšeš o přípravě kuchařky jak na čerpadlo, a pak nevíš jak ho seřídit? :shock: No, to je jedno, nerozumím tý tvojí rovnici A= , takže o co jde, o seřízení předvstřiku?

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: vyměna kus za kus
PříspěvekNapsal: 21 srp 2006 06:34 
Offline
Nováček

Registrován: 03 úno 2006 14:22
Příspěvky: 33
pokud vyměňuji čerpadlo kus za kus, jde mě o to jak nastavujete správně vstřik s vypouštěcího ventilu A = 1 válec, neboť 1/4 otáčky tohoto čerpala je na výstupu vstřik do jednoho ze 4 válců. Tak to bylo z mé strany myšleno. Kolega mi dal odkaz na stránku, kde to bylo o ničem.

Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ještě k té rovnici
PříspěvekNapsal: 21 srp 2006 06:46 
Offline
Nováček

Registrován: 03 úno 2006 14:22
Příspěvky: 33
Na distributoru vstřikovacího čerpadla jsou 4 výpustné tlakové ventily
A = pro 1 válec , B = pro 3 válec , C = pro 4 válec , D= pro 2 válec , a pávě ozubené kolo musíš podle mého názoru natočit tak aby pálil ventil A
do válce 1. Tak to bylo myšleno a jde mě o to jak postupujete když vyměňujete čerpadlo a nevíte v jaké poloze se právě náchází vstřik.

Diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2006 10:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jestli jesm to dobře pochopil, tak máš čepadlo zkompletovaný, tj. je v motoru, akorát nevíš jak natočit správně ozubený kolo rozvodovýho řemenu, abys mohl složit rozvody. Čerpadlo se prostě zaaretuje pomocí trnu, který se zasouvá směrem od rozvodového kola do čerpadla. A postup montáže rozvodů už jsem tu několikrát popsal.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2006 22:24 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Na ozubeném kole čerpadla je podélný otvor a ten se musí krýt s otvorem pro aretační trn .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2006 22:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
pořád řeším ty špatný zimní starty.
jedna z možností - údajně:

ve vstřikovacím čerpadle je podávací čerpadlo(?), které je opotřebované.
proto jsou ty starty delší.

ruční pumpička je tvrdá, problém není v padání nafty!



rady, názory.............. :idea:

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 01:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Spíš než to čerpadlo to budou vstřiky....při nízkých otáčkách během startování již tak dobře "nemlží" a proto nafta při chladnu hůře chytá, důležitá je též rychlost startování, zda startér dokáže vyvinout správné startovací otáčky....tlaky a předvstřik bych vzhledem k známým faktům vyloučil...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 pro 2006 13:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
trn pro nastavení vstřik.čerpadla je pro bosch průměr 6 mm ,pro Lucas 9.5mm. vstřikovací trysky otvírací tlak Lucas CAV 12000 +- 600 kPa, Bosch 14300 +- 700 kPa.pokud nemáš tlaky u válců motoru nepomůže Ti nic ani baterka myslím v zimě v létě to natočíš.co se týče nastavení čeradla seřízení na jemno to nedělej podle sluchu ale nech si to udělat podle budíku.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 110 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz