fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2006 20:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Taky jsem měl problémy s dobíjením a nakonec jsem dělal komplet opravu důležitých částí alternátoru. Je to tu i psáno. Hodnoty se posunuly do mezí jaké píše Walker a vše je ok.
Uhlíky do alternátoru Bosh (70A) jsem kupoval přímo v prodejně kde repasujou alternátory Bosh a stály okolo 300Kč samotné (musí se napájet), ale už si to nepamatuju přesně. S regulátorem to stálo opravdu okolo 1000Kč.
Přesné ceny se daji zjistit na mailu: aei@volny.cz . Stačí napsat co to je za alternátor. Nebo mají možná na stránkách ceník : http://silhart-aei.cz .
V Praze ale asi budete taky mít takovej servis, takže stačí jen hledat.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2006 21:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Stejnou službu udělají i ty uhlíky za 20 peněz, ovšem pokud nechceš sponzorovat Bosch, mám je ve svém autě a jsou v poho. Když dobře slouží ve Fávu, coby nefachčily ve fordu. Nejdřív zkontroluj ale kabely, aby to nebylo jenom nějakým uhnilým, já měl oboje, altík i kabel, ten se projevil až při zpětné montáži toho altíku.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2006 16:06 
Offline
Forďák

Registrován: 04 kvě 2006 20:32
Příspěvky: 150
diky za rady, dneska jsem cely den jezdil a bez problemu.Musi to vydrzet do konce mesice.stejne jsem mel v planu za 14dni menit rozvody tak udelam rovnou ten altik.Uhliky neni problem v praci jich mam spoustu tak se mrknu jsetli nejake nebudou pasovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2006 19:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
14V/70A Bosch 0 123 310 029

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2006 20:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Bosch 55A/14V třídrážková řemenice, venkovní chlazení vrtulkou za řemenicí. Ten Magnetti-Marelli jsem jednou koupil na vrakáči, a byl ve špatným stavu. Ale nechtěl bych ho ani v dobrým stavu. Přivařený lanka uhlíků, zadní ložisko jehlový-samý lepší kusy, když je tam chyba, nelze to snadno opravit jako Bosch. Ten má ulhíky pájený(daj se snadno vyměnit cca 20kč) a běžný ložisko, který se dá snadno koupit. U Magnetti-Marelli uhlíky vyměnit nelze, pouze celá regulace (min 60x dražší než uhlíky do Fáva který pasujou do Bosche), a shánět to vymydlený jehlový ložisko je asi brutus. Měl jsem štěstí a Magnetti-marelli dodavatel pro zahradní sekačky a ostatní Fiaty se mi vyhnul, diky bohu... :-D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 20:39 
Mám taky 14V/55A a už je dost oběhaný potřeboval by repasi,koupil sem si baterku Varta Bluedynamik a ta prej chce 15 volt,tak uvažuju že bych sehnal jinej alternátor ali ono jich je moc druhu a dost blbě se to schání 15 volt maj fordy po roce výroby 1998 tek nevím jestli by to šlo nějak zbastit třeba jen dát tam ten patnáctivoltovej regulátor,máte s tím někdo zkušenosti?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 21:21 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
No když ti tam pásne, tak by tam asi šel, ale bylo by asi lepší ho vyměnit za 70A. Ale myslím si že když bude šlapat ta stará 55A/14V na stopro a nebude k.o. tak tu baterku taky zvládne, jen se bude muset víc hlídat, a občas jí případně hilfnout nabíječkou.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 22:04 
S tou nabiječkou je to to stejné nám koupenou a ta vypíná při dosažení 13volt,takže jí asi v mejch podmínkách nenabiju víc jak na 13,podle toho magickýho oka je asi nabitá už po dosažení 12 volt.kdyš jí změřím tak má rovnejch 13.


Naposledy upravil Návštěvník dne 14 črc 2006 22:14, celkově upraveno 1

Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 22:12 
Alternátor těch 14 dá ale už má vúli v ložiskách,kdyš to někomu dám udělat tak bych byl zase týden bez auta a to bych asi nepřežil,kdyš je v servisu tak ani nemúžu spát asi sem závislej,tak bych chtěl sehnat ještě jeden ten bych nechal udělat a pak bych to jen přehodil,to víže bych raděj vzal 70tiampérovej snad něco seženu ale novej za 6 tisíc teda kupovat nebudu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2006 23:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Hubert píše:
Alternátor těch 14 dá ale už má vúli v ložiskách,kdyš to někomu dám udělat tak bych byl zase týden bez auta a to bych asi nepřežil,kdyš je v servisu tak ani nemúžu spát asi sem závislej,tak bych chtěl sehnat ještě jeden ten bych nechal udělat a pak bych to jen přehodil,to víže bych raděj vzal 70tiampérovej snad něco seženu ale novej za 6 tisíc teda kupovat nebudu.
Je vidět, že žiješ ještě v naivitě. Sehnat slušnej altík na ropáka je docela kumšt, moc nejsou a dobrý teprv ne. Je to jednoduchý, motor vydrží hafo, takže když je na vrakáči motor, tak je altík skoro nebo úplně po smrti, navíc je vepředu před motorem, takže každá bouračka ho má na kaši. Proto moc nejsou, od benzů se lišej. Na tejden to nevidím, jestli máš Bosch, tak tam jsou tuším stejný ložiska jako ve škodce, nový uhlíky z fáva za dvácu, stačí svěrák, stahovák trojnožka, pár klíčů a šroubovák, a s kafem a cígem je to za 2-3 hoďky hotovo, ložiska a uhlíky se bajvoko do 300,- vejdou, a máš za hubičku hafo muziky. Jestli máš taliána se zadním jehlovým ložiskem, tak tam to je horší, ale vše lze řešit, hlavně nejančit, já byl taky hin do koupě, a měl jsem průser doma, a přitom stačilo tak málo, za to co jsem projel a protelefonoval jsem mohl altík repasovat desetkrát.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 črc 2006 00:12 
Je to bosh,jo kdybych si vzpoměl dřív tak sem ho měl,jenže pokaždy není ta potřebná hotovost,a víš rozměr těch ložisek?já bych to nakoupil než to rozeberu,jo kdyš to musím páchat před domem na parkovišti tak je to náročný.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2006 17:47 
Tak sem sehnal ten alternátor je to sice magnetti marelli ale je v dobrém stavu ložiska bez vúle uhlíky krásně dlouhé,jak sem to tak prohlížel tak ta krabička v tom držáku uhlíkú je prázdná ten regolátor je asi uvnitř alternátoru,dal sem ho na auto běží pěkně tiše a dává něco přes 14 volt,ten bosh sem rozebral ale tak dobře to zase nešlo ty šrouby v tom hliníku byly tak zatuhlý že sem si s tím hrál 4 hodiny,ložiska ani tak hrozný nebyly ale kdyš už sou venku tak dám nové uhlíky byly tak dva milimetry před smrtí.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2006 09:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Tak přidám taky svou páteční zkušenost k dobíjení. Jedu si takhle v pátek večer a najednou se rozsvítila kontrolka ABS. Po chvíli umřela ručička otáčkoměru. Když jsem vypnul světla, zdálo se být všechno v pořádku, ale jakmile jsem je zase pustil, opět se kontrolka rozsvítila a otáčkoměr umřel. Zrovna jsem velmi spěchal, tak jsem si myslel, že někde zlobí nějaká kostra a jel jsem dál. Cestou mi začal pípat panel rádia (to dělá vždycky když vypnu klíček) a tak mi došlo, že asi nedobíjím a baterka umírá. Bylo mi jen divné, že kontrolka dobíjení nesvítila, přestože při zapnutém klíčku a neběžícím motoru normálně svítila. Po pár kilometrech auto umřelo :evil: Museli pro mě přijet a v noci jsme táhli auto přes 40 km domů na laně. Druhý den jsem chtěl vyndat alternátor, abych zkontroloval diody - těsně před touto jízdou mi totiž v jedné dílně přivařovali drnčící plech na katalyzátoru a měl jsem tudíž podezření na proražené diody od svařování a neodpojení baterky. Když jsem si ale lehnul pod auto a chtěl jsem alternátor odpojit zjistil jsem, že mám také uhnilý ten hlavní silový vodič do alternátoru :!: Takže jsem tam naletoval nové očko a vše je zase v pořádku :-)

To bylo poprvé, co mě Fordík nechal ve štychu :?

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2006 23:59 
Offline
Forďák

Registrován: 30 bře 2006 18:43
Příspěvky: 81
me zas kontrolka porat svitila ale dibijel sem pricinu sem nasel v uhnilim kabelu od alternatora, modrej kabel.

_________________
Ford Escort 1.6 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nesvítí kontrolka dobíjení.
PříspěvekNapsal: 07 říj 2006 19:57 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
Nesvítí mi kontrolka dobíjení při zapnutí klíčku, ale při chodu motoru to dobíjí.
Horší je, že když vypnu motor, tak mi altík vybije baterku. Přijel jsem do práce, ráno ještě kontrolka svítila a při pokusu odjet se mi málem nerozsvítili ani kontrolky. Sáhnul jsem na altík a byl teplej. Přes noc jsem nabíjel baterku a ráno to sotva otočilo. Když altík odpojím (mám Bosch a je tam konektor se třemi dráty), tak je to v pohodě. Baterka se nabije a start je v pohodě. Nevíte náhodou co mi asi odešlo?

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 říj 2006 20:01 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
Ještě na doplnění. Baterku mám asi týden novou 74Ah.

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 říj 2006 20:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
regulátor napětí nebo některá diodav usměrňovači

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2006 15:22 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
No to bude asi ono. Vyčistil jsem jsem uhlíky, protože se moc nechtěli hejbat. Bylo to tam zaprášené, dal to zpět a je to pořád stejné. Akorát si nejsem jistej, jestli to při chodu motoru nedobíjí střídavý proud, protože místo aby napětí v síti stouplo při zapojení altíku, tak naopak poklesne a mírně kolísá a altík je za chvíli jak žehlička. Doufám, že to bude jen ta dioda.

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2006 00:07 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Ten alternátor půjde do skratu když po připojení začne topit . Pokud je pryč dioda , tak se musí vymněnit celý diodový blok .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2006 11:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
a nebo jestli nemáš včudu viz níže

Obrázek

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz