fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2006 15:24 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Karel píše:
A ty neznas velmi dobrou radu,ktera se nevztahuje jen na auta,ale treba i na pocitace"Nevrtej do neceho, co funguje"? :D


Tak téhle rady se držím. Do vstřiků na mém autě zatím nebylo vrtáno a žhaviče jsou původní a ani se nezkoušely. Startuje mi to slušně pokud mi za totálních mrazů neklekne baterka - Akuma která mi do auta už příště nepřijde. Uvidím letos v zimě co s ní udělala loňská léčebná kůra s Amper plusem. Až začnou problémy se startováním tak pak se do toho začne vrtat.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2006 16:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
to že teče neb propouští vstřik a to hodně poznáte tak že Vám z vejfuku jde modrý kouř a to značí netěsný vstřik který je totála i chod motoru neni tak vyrovnaný je to poznat pak Vám to propálý píst kdo má přímé vstřikování.A když jde bílej kouř tak zase Vám se do válců dostává voda.Ale pozor i když to ráno nastartujete a jde namodralej kouř může to být i tím že je nějaká žhav. cv. vadná.a také při modrym kouř.když je cejtit olej tak jsou pístní kroužky neb gufera na ventilech kaput ale total.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2006 21:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
Tak už mám taky problém se zimním startováním. Minulý rok se to ještě na nule chytalo vcelku dobře. Sice o trošku déle ale chytlo. Problém byl až v těch -15ti, ale to bylo baterkou a ucpanym/zamrzlym palivovym filtrem.
Ale teď se chová uplně jinak. Poslední týden co začaly ty mínus teploty.. :?
Prostě otočim klíčkem. Cívka se natočí, nažhaví, cvakne relátko - doba pořád stejná. Ale když chci nastartovat a otočim klíčkem tak přibližně jednou natočí a pak začne tak jako "pokuckávat" Zatim vždy tak za 5vteřin i s tim pokuckáváním naskočil ale vůbec se mi to nelíbí. Když se takhle chová na nule nebo v -1 tak co potom až bude -10??? :(
Čím myslíte že by to mohlo být? Chystám se dát ho do servisu na předzimní prohlídku. Ráda bych věděla co můžu čekat za opravy/výměny.
Baterka je nová. Žkavičky mám pořád ty samé - takže asi toto. Mno a pak se bojim vstřiků .. jelikož jak jsem tu kdysi psala že auto cuká .. tak cuká pořád. :? a to např při zařazené trojce na 2400 otáčkách .. takže tak normální jízda, v klidu, po rovince a najednou začne cukat. ale udělá to třeba jen dvakrát za týden.

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 lis 2006 21:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
catrr píše:
to že teče neb propouští vstřik a to hodně poznáte tak že Vám z vejfuku jde modrý kouř a to značí netěsný vstřik který je totála i chod motoru neni tak vyrovnaný je to poznat pak Vám to propálý píst kdo má přímé vstřikování.A když jde bílej kouř tak zase Vám se do válců dostává voda.Ale pozor i když to ráno nastartujete a jde namodralej kouř může to být i tím že je nějaká žhav. cv. vadná.a také při modrym kouř.když je cejtit olej tak jsou pístní kroužky neb gufera na ventilech kaput ale total.
No to jsou zase kusy... :D takhle se prostě poznat nedá, modrej kouř neznamená nic víc než blbě spálenou naftu, ato buďto špatným vstřikem nebo špatným předvstřikem či předžhavením...a esca žádný přímej vstřik nemaj, takže to spíš vypálí komůrku, neboť maj komůrkový spalování...bílej štiplavej kouř zase neznamená nutně vodu, leda když to páří jak sentinel...opět nesprávné spalování... když je vstřik vážně špatnej, tak motor buďto "kope na tři válce" a ozývá se detonační spalování v tom špatném válci, motor moc netáhne a volnoběh je neklidný...a pokud je vstřik přidřenej, tak vydává takový kovový rány připomínající klepání, a co se týče vody, tak na tu je dízl háklivej, takže pokud by netěsnilo těsnění pod hlavou nebo hlava samotná tak se to pěkně rychle přehřeje, a hlavně jdou tlaky do nádobky s vodou, takže to je cítít z nádržky po "výfuku"a po nastartování to začne z nádržky probublávat....je to dáno vysokým kompresním tlakem, a těch 25-29 barů se tam prostě netěsností protlačí....žhavicí svíčky doporučuju změřit nejen na vodivost (zda není spálená) ale taky na dobu a rozsah nažhavení kolíčku...starší žhaviče jsou "vyhřáté" a pomalé, a při nižších teplotách již nestačí...nejlepší je je pro kontrolu vyšroubovat...pro případnou výměnu stačí v pohodě tuzemské Brisk, jenž jsou stejné kvality jako zahraniční značky, ale cena je o dost nižší....a ještě co se oleje týče, tak je daleko snazší a viditelnější úbytek oleje v průběhu provozu, takže pokud je třeba od výměny k výměně dolévat abnormální množství oleje než které je v toleranci dané výrobcem, a olej nevytéká jinudy, tak je jasné že se odporoučel "výfukem" a není třeba strkat nos do výfuku...on když je cítit olej z toho výfuku, tak mizí dost horentně a pokud jsou tlaky u olejového víčka tak to jsou ty kroužky na pístech...toliko k předchozí veselé výfukové diagnostice...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2006 09:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tady je to kolo a ty tri sruby.Zajima mne ,jestli jde sundat cerpadlo bez rozhozeni rozvodu,ale asi ne, to kolo drzi na hridelce cerpadla ne?
Obrázek

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2006 14:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Karle jako opravdu nouzovka lze použít nějaká svorka co nepoškodí řemen, a pomocí ní se dá zajistit řemen na klikovce, polohu kola čerpadla a řemenu máš zajištěnou svým barevným značením, ještě pro sichr (kvůli předvstřiku) pokud jej máš v pořádku bych si označil polohu kola vůči náboji čerpadla.....jinak kolo sundat jde po sejmutí těch tří šroubů...samozřejmě po povolení napínací kladky...no a pak to opačným způsobem dáš zase dohromady...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2006 16:17 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
Ly-lu určitě to sou žhavící svíčky

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2006 18:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
ly-lu píše:
Tak už mám taky problém se zimním startováním. Minulý rok se to ještě na nule chytalo vcelku dobře. Sice o trošku déle ale chytlo. Problém byl až v těch -15ti, ale to bylo baterkou a ucpanym/zamrzlym palivovym filtrem.
Ale teď se chová uplně jinak. Poslední týden co začaly ty mínus teploty.. :?
Prostě otočim klíčkem. Cívka se natočí, nažhaví, cvakne relátko - doba pořád stejná. Ale když chci nastartovat a otočim klíčkem tak přibližně jednou natočí a pak začne tak jako "pokuckávat" Zatim vždy tak za 5vteřin i s tim pokuckáváním naskočil ale vůbec se mi to nelíbí. Když se takhle chová na nule nebo v -1 tak co potom až bude -10??? :(
Čím myslíte že by to mohlo být? Chystám se dát ho do servisu na předzimní prohlídku. Ráda bych věděla co můžu čekat za opravy/výměny.
Baterka je nová. Žkavičky mám pořád ty samé - takže asi toto. Mno a pak se bojim vstřiků .. jelikož jak jsem tu kdysi psala že auto cuká .. tak cuká pořád. :? a to např při zařazené trojce na 2400 otáčkách .. takže tak normální jízda, v klidu, po rovince a najednou začne cukat. ale udělá to třeba jen dvakrát za týden.



máš při startu zmáčlký plynový pedál? stačí jen ho zmáčknout na půli. mám obdobný problém, řeším to jestli mi padá nafta, nebo to špatně žhaví. žhavičky mám nové, tak jedině, že by byl někde velký odpor.

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2006 21:32 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Tak to klidně můžu poslat fotky pokud bude mít někdo zájem. A u přímého vstřiku je to ošetřené tím, že v pístu je už uzpůsobena vířivá komůrka. Ale pokud bude téct tryska u přímého vstřiku tak samozřejmě propálí píst taky. A se servisy to je taky blbé, není servis jako servis. Vesměs je to jen banda fušerů, kteří umí jen něco sem tam ojebat a pak hezky zkasírovat, jo bacha vyměnit olej snad umí všichni, na tom se snad zkazit nic nedá.
Takže pokud nemáte fakt někoho dobrého známého tak bacha!!!!!!!!!
Jinak je to celkem dobrý motor, jen se musí dodržovat udržba a šetrně jezdit.

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2006 22:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
to lancelote:no pedál nemačkám, jakmile je pár stupňů nad nulou tak to nedělá ale jak je pod nulou tak "kucká"
uvidim co mi řeknou v servisu, doufám že to nebude moc nákladný :?

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2006 20:30 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
ly-lu píše:
to lancelote:no pedál nemačkám, jakmile je pár stupňů nad nulou tak to nedělá ale jak je pod nulou tak "kucká"
uvidim co mi řeknou v servisu, doufám že to nebude moc nákladný :?



Určitě to sou žhavící svíčky nic míň nic víc

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 16:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
Tak jsem včera koupila bosh duraterm 280,- jedna, a ještě do rezervy palivovej filtr - minulou zimu mi zamrz :-D

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 18:02 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
No a je to už lepší ne

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 19:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
ještě jsem je tam nedala :?
doufám že to bude jen tím
mám tam pořád ty původní když jsem ho koupila tak snad to bude lepší :)

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2006 10:52 
Offline
Nováček

Registrován: 29 pro 2005 08:33
Příspěvky: 49
Bydliště: 3nec
Měl jsem také problémy se starty a škubáním motoru při plynulé jízdě při 1200-1600ot/m. a byl to vadný ventil předvstřiku (předtím zkontrolována těsnost paliv. soustavy, žhaviče ok,...). Po zapn. klíčku do polohy II by měl být slyšet takovým ťukáním necelou sekundu (kromě nastavení "sytiče" - krokovým motorkem). Mě se to projevovalo tak, že ťuknul 2x a pak 8-10x tiše. Po výměně je to slyšet zřetelně a i při běhu motoru na volnoběh je jeho zvuk rozeznatelný (při zvednuté kapotě). S původním nebylo slyšet nic.

_________________
Focus 1,6 Ti-VCT 77kW r.v.2015
bylo C-max 1,6TDCi, 80kW, DPF-off, r.v.2008
bylo combi 1,8 TD 66kW, Ghia r.v.1998, klimatizace, ABS, PP vlastní výroby
bylo Orion 1,8D, r.v.1991
bylo Š105L, r.v.1979


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2006 13:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
to jan: neděs mě! mě tam ale nic neklepe ani nebouchá, chová se to pořád stejně .. zítra zkusím vyměnit ty žhavičky a uvidím .. :?
je pravda že teď už dva měsíce beru shell V-power a téměř to cukat přestalo - jen chvílema takové náznaky, ale necuká.. možná zase začne.

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 lis 2006 22:28 
Ten filtr ti zamrz protože tam je voda já ho před zimou odvodnuji.Letos sem na tom zapracoval : nová baterka a žhavičky (bosh duratherm) repase starteru a alternátoru.Tak jsem zvědav jestli se to nějak projeví.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2006 13:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Hubert píše:
Ten filtr ti zamrz protože tam je voda já ho před zimou odvodnuji.Letos sem na tom zapracoval : nová baterka a žhavičky (bosh duratherm) repase starteru a alternátoru.Tak jsem zvědav jestli se to nějak projeví.
minimálně na šrajtofli určitě.... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2006 13:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
Walker píše:
Hubert píše:
Ten filtr ti zamrz protože tam je voda já ho před zimou odvodnuji.Letos sem na tom zapracoval : nová baterka a žhavičky (bosh duratherm) repase starteru a alternátoru.Tak jsem zvědav jestli se to nějak projeví.
minimálně na šrajtofli určitě.... :D


Jak říká poručík Trojník v černých baronech: "to je ale pravda Romane". :-D

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2006 19:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2006 10:10
Příspěvky: 158
Bydliště: Východní Čechy
Tak jsem včera konečně vyměnila ty svíčky :)
No a dnes v 5:30 ráno jsem šla startovat. Žhaví o něco déle.
A naskočil v první vteřině!!!!! :-) 8) :-) :P :twisted:
Paráda!!!
Byly tam svíčky champion - těžko říct jak dlouho. :? Každopádně poslední cm té žhavící tyčky byl o polovinu užší než zbytek.

_________________
Stříbrák delfínek už odešel do věčnýc lovišť, nechť je Ti země lehká. Díky za těch 170tis km, které jsme spolu projezdili: Ford Escort Combi 1.8TD '97, 66kw, Moondust Silver, ABS, klima, orig ALU kola, 2x airbag, dovezen z Německa. Teď už i komplet v barvě -zrcátka,kliky, lišty a modré bubny. Modré podsvícení a (jako)chromovaní vnitřku, alarm, 320tis km RIP
Aktuálně : Zelená žába - Ford Focus 1.6Ti-VCT 85kW combi, Sublime Green, nejvyšší výbava


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz