fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 96 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 lis 2006 17:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Jimmy píše:
No obecně pokud chceš závodit s tédéíčkem - musíš to hlavně držet v otáčkách protože benzím pokud nemá otáčky nemá nic. takže když budeš řadit u takových 5500ot/min tak už ti o moc neujede :-D

To bude platit skor u Teba s 1.8 nez u nas 1.6-ovych :-)
Neujde Ti ak bude mat spatnu vahu vzduchu :-D

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 lis 2006 17:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
A nebo když bude víc naložený než TY :-D

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 lis 2006 17:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Tak s tim naporovym si asi nepomuzes, jen se koukni jak ti vede privod vzduchu do air boxu a dal ... "strati se to v ulickach" :o

Jinak s 1.8 (130koni) ti fabka RS neujede ... ale taky ji nepredjedes ... ja se dokazal akorat tak drzet za ni, protoze pri startu ti poodjede (nez se dostanes na dvojice do vyssich otacek) a pak uz drzis krok, mozna mirne dotahujes ale na tom startu ti to nalozi :o

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 lis 2006 20:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
mě neujel kámoš s golfem 1.9tdi.rok něco kolem 2000.Ale měl tu slabší verzi.při rozjezdu mi to natřel ale pak sem se ho bez problému držel jak klíště

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2006 08:21 
Offline
Forďák

Registrován: 02 pro 2005 08:33
Příspěvky: 89
Bydliště: Praha
Honza_013 s fordem sem jel já Verunka jela předemnou mim toledem na kostkách sem se jí držel dokence předjel (toledo je u země komplet sportovní podvozek) jakmile sme se dostali na asfalt tak mi toledo ujelo... i když sem forda točil do 6 000 ot jinak v kopci mi zmizla úplně a nadělila mi

_________________
Berunka_013
Ford Escort 1.6. 16V Zetec r.v. 1998
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2006 08:22 
Offline
Forďák

Registrován: 02 pro 2005 08:33
Příspěvky: 89
Bydliště: Praha
dík to eec si počtu

_________________
Berunka_013
Ford Escort 1.6. 16V Zetec r.v. 1998
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 lis 2006 22:14 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Někde tady na fóru k tunění 1,6 bylo psáno asi toto: zkotrolovat stav motoru, tlaky, čidla, maziva, lambdu, tlumiče, ramena, řízení.... atp...... a rázem možná vám auto pojede tam že budete spokojení. Prostě auto mít v naprostém pořádku je předpoklad tuningu :-)
Potom pár nálepek, kinder vajíček, céček, pár modrých LED a je to :-D


Já se svou 1,6 si i docela v mezích 66 kW (nevím kolik to má reálně) i "zazávodím". Je třeba ale točit.

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 08:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Taky si myslím, že 1,6 není nic tak hrozně líného, na trošku svižnější jízdu a hlavně na naše cesty bohatě stačí. Samozřejmě není to žádnej trhač asfaltu, ale když bych chtěl něco takového (a měl na to manyny), tak bych si pořídil 1,8mu nebo rovnou RSo.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 08:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
jo a taková otázka: stojí za to u 1,6ky snižovat hlavu? Bude se muset dělat těsnění pod hlavou, takže by se to dalo udělat přitom, jen mě zajímá, jestli to má cenu. Spíš se na to asi ale vykašlu.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 09:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
lemans-prvně si řekni jak a na co to auto budeš používat.
budeš jezdit na nákupy na výlety atd.-tak to nemá cenu
budeš jezdit závody tak ju sniž ale chtělo by to potom ještě nějaký úpravičky k dokonalosti

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 09:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Charlie píše:
lemans-prvně si řekni jak a na co to auto budeš používat.
budeš jezdit na nákupy na výlety atd.-tak to nemá cenu
budeš jezdit závody tak ju sniž ale chtělo by to potom ještě nějaký úpravičky k dokonalosti


no spíš jen to první plus mít určitou rezervu při předjíždění, tot veškeré mé požadavky, takže se spíš přikláním k tomu, co už sem říkal - vykašlat se na to, nejspíš by to i snížilo životnost motoru. A kdybych chtěl závodit, tak bych si nepořizoval 1,6ku ale minimálně 1,8mu... (i o téhle variantě jsem uvažoval :lol: )

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 09:50 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
ano životnost by to snížilo.já mám tak neupravenou 1.6 a jezdí velice pěkně.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 10:56 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Charlie jo to sem si taky rikal, nez jsem vymenil za 1.8, ale takhle by se clovek za chvili dopracoval k V8 7 litr

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 10:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
mrazik píše:
Charlie jo to sem si taky rikal, nez jsem vymenil za 1.8, ale takhle by se clovek za chvili dopracoval k V8 7 litr


No právě.. když má člověk 1,8mu, tak chce kit na 130 kobylek, jak má kit, tak by nebylo od věci radši RS 2000... žee? :-D

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 13:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
jojo to máte recht.Já tady povídám o tom jak krásně jede moje 1.6 ale po zimě si brousím zuby na nějaký hezký rs 2000.auto budu totiž určo prodávat a když už budu něco kupovat tak ať to stojí za to.

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 lis 2006 13:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
ale z vlastní zkušenosti můžu hodně moc potvrdit obrovský rozdil mezi 1,4 a 1,6. jestli je stejný odstup i mezi 1,6 a 1,8 no tak potěš koště..

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 pro 2006 18:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
no a co teprve 1.8 a 2.0 :-)

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 pro 2006 15:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
no a už je to tady - a za chvíli bysme skončili tam jak psal mrazík NE, 1,6 musí stačit. ..... zatím.....

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Hodně vzduchu a průchozí výfuk
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 15:46 
Vlastním 1.6 Efi 8ventil 105ps a zvýšení výkonu jsem řešil následovně s teorií dobře a hodně nasát vzduch a rychle bez zbytečnejch překážek pryč s spáleným benzínem. Takže jsem na místo původního boxu na sání dal sportovní kužel pro lepší sání, vyměnil jsem pístní kroužky pro dobrou kompresi (teď v průměru 14,5) a vyhodil katalyzátor a středovej díl (místo katalizátoru rezonátor (pro urychlení a roztočení plynů), koncovej díl kvalitní laděný výfuck. A v neposlední řadě odpojení lambda sondy (ŘJ si nastaví nějaké optimální hodnoty nahrané v paměti a zbytečně neupravuje směs kvůli emisím)
I v základu s těma 105 kobylama jel pěkně, ale teď je z něj pila. Zrychlení z nuly na sto za 9s předtím 10.5, kolikrát se divím co to dokáže na jednašestku.
zatim


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2006 20:50 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Koubis hezká pohádka a teď se na to podíváme pěkně z gruntu :
1. sportovní kužel - kromě zvuku nepřidá nic, fakt nepřidá, nemá vliv. častokrát je to ještě horší, protože k teplu motoru je pak nebezpečně blízko a jak známo, teplý vzduch má větší objem. takže nezapomenout odstínjit od tepla motoru !
2. pístní kroužky - jo to chvalim, tohle mohlo mít vliv na to, aby se motor dostal zpet do kondice
3. vyhodil katalyzátor a středovej díl (místo katalizátoru rezonátor (pro urychlení a roztočení plynů), koncovej díl kvalitní laděný výfuck - takže jsi ztratil točivý moment v nízkých otáčkách, což sice částečně eliminoval rezonátor, ale chybějící střeďák to opět posune nahoru. Jo spočítat dobře výfuk dá zabrat a že by ve fabrice u Forda neuměli počítat ?
4.odpojení lambda sondy - tak teď jsi tomu natrh triko. Řídící jednotka neví, jeslti je směs moc bohatá nebo moc chudá, takže je nastavená na nějakou prostřední hodnotu a mluvit o ideální spalovací směsi nelze.

Zrychlení z nuly na sto za 9s předtím 10.5 - podívejme se na zrychlení ostatnich silnejsich escortu :
XR3i Cabrio 130 koní - 9.3
RS2000 MK5 150 koní - 8.4 s
1.6 77kw - 10.5 s
Teoreticky připusťme, že jsi původně měl 10 sekund - i když dostat se kolikrát na tovární hodnoty zrychlení je spíše sci-fi - ale připusťme. Víš kolik výkonu by jsi potřeboval na zlepšení o 1.5 sekundy ? Ono to vypadá., že 1.5 sekundy není moc, ale v tomhle případě to je hrozně moc a každá desetina vteřiny znamenají koně navíc. Za těch 9 sekund to nezvládne ani verze 130 koní , takže by jsi měl víc ? Těžko, zvláště, pokud výrobce uvádí u tvého motoru zrychlení 10.5.
Toto je realita, nemusíš s ní souhlasit, můžeme diskutovat, nejlepší bude důkaz změřit výkon na brzdě a zrychlení měřit na profesionální úrovni.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 96 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz