fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 20:05 
Offline
Nováček

Registrován: 03 led 2007 20:38
Příspěvky: 4
Bydliště: Žatec
Mám na vás všechny dotaz ohledně Oriona.Docela se mi zamlouvá ale bojim bojim je to 1.8D.Na co si dát pozor a co skontrolovat abych nenaletěl!?Dík moc všem!!!! :D

_________________
Ford Orion 1.8 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 20:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Co se týče karoserie, mrkni na zadní lemy a zadní nosníky, aby to nebylo shnilý.
A taková ta klasika - jak moc je poničený interiér (ohmataná řadička, volant...) a to porovnej s ujetýma Km. Je jasný, že u auta s 90tis Km a znatelně ošoupanym interiérem něco nehraje.

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 20:39 
Offline
Nováček

Registrován: 03 led 2007 20:38
Příspěvky: 4
Bydliště: Žatec
To je dobrej nápad!Ale spíš jde o motor atd..Je to nafta a s tou nemám zkušenosti!Auto už jsem omrknul ale do motoru nevidím!A nerad bych koupil pěknou kastli a místo motoru šlapky! :))

_________________
Ford Orion 1.8 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 21:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jde o to jak byl udržovanej...počet najetejch kilometrů nejni až tak přímo určující stav...1,8D je plně mechanickej motor bez jakýkoliv elektroniky a zvlášť pokud má Bosch vstřikovací čerpadlo v dobrým stavu tak je to ta lepší varianta...dobrý je ho zahřát a projet, pokud se za tebou nebude valit neustále černý dým, tak by to nemělo být tak zlé...má 44kw, takže by ani neměl být línej... měl by snést srovnání s podobně výkonově shodným benzínovým motorem....no a já bych preventivně vyměnil rozvodové řemeny a kladky + vodní pumpu...protože v čechách nelze věřit nikomu, tvrzení že je to "nový" bych bral s rezervou..

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 21:05 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Zdar je toho hodně, ale už je to tu vše popsané dost podrobně kus to dohledat viz např.

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=7407&highlight=koup%EC+auta



A určitě se toho najde i víc, tady jsou odkazy nejen na co si dát pozor,ale i co s tím souvisí :-) alespon trošku

jěště něco

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=6877&highlight=chci+koupit

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 21:12 
Offline
Nováček

Registrován: 03 led 2007 20:38
Příspěvky: 4
Bydliště: Žatec
Ok!zatim děkuji moc všem!V sobotu ho prubnu!kdyby ještě někdo měl radu tak bubu vděčnej!

_________________
Ford Orion 1.8 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2007 22:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
dej do hledání "koupě auta" "chci koupit" a pod výrazy, najdeš toho pravdu nepřeberné množství a v jednom z témat bylo několik stránek kde se probralo vše do podrobna.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 09:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
dieslové motory při koupi se kontrolují tak že... jak startuje když je studený,sundavá se víčko na nalití oleje a zjištuje kolik fouká ven a když je natočen stačí párkrát prudce otáčky motoru naplno a kolega se podívá na vejfuk ,když hodně kouří něco neni v pořádku.Můžeš i mrknout na těsnost motoru.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 09:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Hlavně nesmí jít z auta modrej kouř ....

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 09:20 
Offline
Nováček

Registrován: 03 led 2007 20:38
Příspěvky: 4
Bydliště: Žatec
Bendy&Macíček píše:
Hlavně nesmí jít z auta modrej kouř ....
To je pak hodně špatný!?co je příčinou?Dík

_________________
Ford Orion 1.8 D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 09:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Prosakuje do motoru olej a spaluje se to s olejem, pak se taky stane, že najednou pojedeš bez oleje.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 09:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
jo zapoměl jsem poslechni si motor zda neuslišíš nežádoucí zvuky jako klepání a tak.jinak k tomu kouři. bílej neb modrej kouř... čerpadlo vstřikuje palivo pozdě,nedostatečná komprese jako netěsné ventily,kroužky hlava válců to je to nejhorší ,ale i žhavička může být načatá. Černý kouř... čerpadlo dává nadměrné množství paliva,trysky mají nízký vstř.tlak nesprávně seřízený rozvod, filtr je silně zanesen.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 11:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
No nechci ti do toho kecat, ale co já vím, tak bílej kouř je voda a modrej je olej.

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 11:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
to máš pravdu ale toto platí též.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 12:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
catrr píše:
dieslové motory při koupi se kontrolují tak že... jak startuje když je studený,sundavá se víčko na nalití oleje a zjištuje kolik fouká ven a když je natočen stačí párkrát prudce otáčky motoru naplno a kolega se podívá na vejfuk ,když hodně kouří něco neni v pořádku.Můžeš i mrknout na těsnost motoru.
Ovšem tak tohle je ideální rada ke koupi 1,8d z roku 92 laikem... fascinuje mě ta přesnost měření ....kolik fouká ven....zda to hulí málo nebo dost....mimochodem studenej čistě mechanickej diesel při "prudce sešláplým plným plynu" si zahulí každej....je to daný konstrukcí, a i kdyby byl motor zlatej, tak to prostě udělá... chudák telemotak aby si šel sehnat "vzorník barev kouře a hustoměr kouře" a velký zrcadlo aby mohl ten vejfuk sledovat... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 13:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
jde jen o to vzevrubná kontrola motoru a když jsi takovej mechanik brouk p. tak bys měl vědět že když přidávaš plnej p.tak kouří ale když něco neni v pořádku tak kouří o mnoho víc nebo snad ne ? neb když je v čudu motor a sundáš víčko tak to funí taky ven o mnoho víc to bys měl vědět.co se týče barev z vejfuku to bys měl taky vědět když všechno znáš všude si byl. A když tomu nevěříš sežen si knížku o dieslech a tam študuj.Jinak když do mne reješ Tvé rady někdy zavání taky šílenstvím ale nereaguji na to.Neb příklad žáruvzdorná podložka měděná.Tady se ptá na co si má dát pozor peníze nemá na vyhazování tak se mu aspon dá trochu rada.Ale tady každý jen krytizuje a při tom tomu možná nerozu.Tak toho už nechte a pište a pište ale ohledně jiného tématu ne se pořád dohadovat

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2007 21:39 
Je jasný že je to staré auto tak musíš počítat s tím že se tam za čas něco objeví,já sem s tim rok jezdil supr moc se mi to líbilo,motor supr i pěkně vypadal,ale tejdle to klepalo tejdle to vykvetlo,tak sem do toho rok následující vrazil 50 tisíc ( gumy,rozvody,náplně,plechařina,oprava laku,tlumiče,ložiska v kolech,čepy řízení,kotouče,destičky,pakny,prasátka,radio,baterka,žhavičky atd.) celkem běžné věci ale drahé. Kdybych ještě měl prachy tak bych je tam v pohodě umístil.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2007 12:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
když zahřátý motor kouří černý dým tak neni kaput::: jde většinou o vstřiky neb vzducháč.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 led 2007 23:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
catrr píše:
jde jen o to vzevrubná kontrola motoru a když jsi takovej mechanik brouk p. tak bys měl vědět že když přidávaš plnej p.tak kouří ale když něco neni v pořádku tak kouří o mnoho víc nebo snad ne ? neb když je v čudu motor a sundáš víčko tak to funí taky ven o mnoho víc to bys měl vědět.co se týče barev z vejfuku to bys měl taky vědět když všechno znáš všude si byl. A když tomu nevěříš sežen si knížku o dieslech a tam študuj.Jinak když do mne reješ Tvé rady někdy zavání taky šílenstvím ale nereaguji na to.Neb příklad žáruvzdorná podložka měděná.Tady se ptá na co si má dát pozor peníze nemá na vyhazování tak se mu aspon dá trochu rada.Ale tady každý jen krytizuje a při tom tomu možná nerozu.Tak toho už nechte a pište a pište ale ohledně jiného tématu ne se pořád dohadovat
Pěkně.... :D ...svým příspěvkem jsem chtěl jen říct, že to co popisuješ je sice pravda, ale né moc platná laikovi...jak pozná že tlak vycházející z víka ventilů nebo dým z výfuku je v normě nebo ne...to pozná jen ten kdo má s daným motorem zkušenosti...laik pozná jen extrém, a ten už se ukáže sám i bez toho....co se týče jmen, ponechám si ty původní.... měděné podložky jsem ti vyfotil do příslušného tématu....no a ty moje šílený rady můžeš vyhledat a třeba mi pošli odkaz na sz (ať tu tím nezatěžujem ostatní) třeba ti je časem vysvětlím, když ti to není jasné jak jsem to myslel.....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2007 09:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
opakuji řáruvzdorné podložky nejsou měděné pošli mijí já Ti pošlu novou.Za druhé proto se to tu popisuje aby laik aspon trochu chápal.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 104 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz