fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 23  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2006 18:44 
Offline
Nováček

Registrován: 23 črc 2006 17:26
Příspěvky: 43
Bydliště: Příštpo
Tak mě to stálo 1007 kč včetně dph a byla to dioda, měnili celej novej diodovej můstek. Pár dní jsem jezdil do práce jen na baterku. Při příjezdu domů jsem ji dal na nabíječku a do rána zas byla plná. Jelo to o poznání líp, když tam nebyl altík. Aspoň vím, že mu dost koníků bere na výkonu.

_________________
Ford Fiesta 1.8D CL 91
Otočená na střechu. Kastle K.O.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 lis 2006 20:43 
Offline
Nováček

Registrován: 03 úno 2006 14:22
Příspěvky: 33
Vážení obvykle vyletí jedna z + diod na můstku. Pozná se to podle toho když se + a - část můstku rozpájí a lehce zahýbete s vývodem bude se zaručeně kývat , to je známka toho, že dioda je v pr--li Co se týče regulátoru, taky jse ho 2x kupoval , ale po té co mě odešel 2x tak jsem se na vybodl a opravuji si ho sám. Investice do opravy je 35,- Kč.
Jinak místo malých diod mám můstek předělaný na naše diody co jsou ve škodovkách jsou festovní.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 pro 2006 21:55 
Prosím o radu, mám opačný problém. Po startu vše v pořádku, ale po chvíli lehce začne žhavit kontrolka dobíjení. Ve dne zcela nepostřehnutelné, v noci pokud se člověk na kontrolku opravdu zadívá. Baterie v pořádku a někdy je kontrolka zhasnutá, jindy žhaví. Díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 pro 2006 22:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
gesvik píše:
Prosím o radu, mám opačný problém. Po startu vše v pořádku, ale po chvíli lehce začne žhavit kontrolka dobíjení. Ve dne zcela nepostřehnutelné, v noci pokud se člověk na kontrolku opravdu zadívá. Baterie v pořádku a někdy je kontrolka zhasnutá, jindy žhaví. Díky

Regulátor nebo uhlíky. Ale nejdřív bych prošel kabey a svorky (očka).

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Slabé dobíjení
PříspěvekNapsal: 09 led 2007 00:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2005 00:27
Příspěvky: 92
Bydliště: Strakonice, JČ
Mám problém s nedostatečným dobíjením (cca13.7V)
Tadyhle http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=379
jsem četl cituji"
Při zapnutí světel napětí zhruba o 0,4-0,6 V poklesne, to je vlastnost devítidiodových alternátorů a za normálních okolností s tím nic neuděláte. Pokud jezdíte celoročně s rozsvícenými světlomety (velmi chvályhodné), je možné mezi svorku R (D+) na alternátoru a svorku D+ regulátoru vložit tříampérovou křemíkovou diodu v propustném směru (katodou, nebo-li označeným vývodem) směrem k regulátoru. Na diodě průchodem proudu nastává úbytek napětí cca 0,6 V a o toto napětí se palubní napětí zvýší.
"
Nezkoušel to někdo? Co na to elektrikáři profesionálové? Taky je otázka, zda by se to nechalo aplikovat, když je regulator přímo na altíku.

_________________
Ford Escort 97 1.6 Zetec16, 3dv


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2007 01:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
Pokud Ti to blbe dobiji tak hledej pricinu jinde a necpi tam nejaky udelatka ! My na nasem Escu mame kolem 13.5V a to napeti drzi a moc to neklesa, takze to neresim. Ale pokud se Ti to zda malo, coz dokonce je, tak pouzij funkci hledani a uvidis co Ti to najde veci :wink: Uz se to tu resilo hodnekrat . . .

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2007 03:09 
Tak já tam mám 14 volt a to i se světly.Měřeno na baterii.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2007 08:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2005 00:27
Příspěvky: 92
Bydliště: Strakonice, JČ
Auto bylo u doktora - alternátor na stolici- výsledek? vše je ok, u esca je to prý normální. Prý když se málo jezdí musí se dobíjet. (Jezdím přes zimu tak cca 200km/týden, 20-30km trasy)
Vzhledem k tomu, že po povinném stálém svícení baterii (1rok stará 55Ah) musím baterii občas dobíjet, tak to řeším.

_________________
Ford Escort 97 1.6 Zetec16, 3dv


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2007 11:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
I kdyby jsi jezdil jen 10 Km, baterka se musí stihnout dobít. Já jazdím 11 Km do práce a neměl jsem nikdy problém. Zkontroluj kontakty na altíku a hlavně kabel od altíku ke startéru - na tom startéru to hrozně rádo koroduje.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 12:21 
Offline
Nováček

Registrován: 04 led 2007 19:18
Příspěvky: 9
Bydliště: Holasice
Taky jsem měl problém s dobíjením -odborníci mi taky radili, že mám někde nějakej kabel do skratu, že to mám blbě ukostřený ... vše jsem prošel a nic jsem nenašel a pak jsem zkusil rozmontovat altík a když jsem odmontoval regulátor, tak jsem našel chybu -krátký uhlíky (musí mít minimálně 5mm a já tam měl jeden 5mm a druhej 2mm). V úterý jdu koupit nový, tak ti pak napíšu, jestli to bylo tím a kolik jsem za to popřípadě dal.

_________________
ESCORT 1.4i CLX 1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 19:07 
Ty uhlíky tam pasujou z favorita a stojí 10 kč/kus.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2007 19:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Taky jdsem do Esca dával uhlíky z Favorita. Jen jsem trošku přibrousil strany, aby tam lehce jezdili. A šlape jak hodinky.

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2007 11:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2005 00:27
Příspěvky: 92
Bydliště: Strakonice, JČ
k tomu alternátoru je teda přístup, nechá se vůbec se zhora vyndat samotnej regulátor? Je možný nejak promeřit diody bez rozebrání?

_________________
Ford Escort 97 1.6 Zetec16, 3dv


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2007 12:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Samotnej regulátor vyndat jde, ale musíš se vsoukat pod auto a není to nijak pohodlný, co si pamatuju, část děláš zespoda a část svrchu. Ale doporučil bych vyndat celý alternátor a rozebrat ho - pro kompletní posouzení stavu, zda není třeba vyměnit nebo aspoň osoustružit kroužky a posoudit stav ložisek apod.
Já měnil právě jen ten regulátor a mám pocit, že si to zasluhovalo větší repasi (po nastartování zhasne kontrolka dobíjení až po prvním prošlápnutí akcelerátoru). Ale co dělat, když jsem si na vymontování alternátoru netroufl a dnes bych na tom asi nebyl o moc líp, byť na tom prý vcelku nic není.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2007 15:47 
Ty ložiska jdou vyměnit v pohodě,já měl problém s těmi šrouby co drží ty dvě púlky alternátoru v celku,dva jsem musel odvrtat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 20:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Sundavat altík je pakárna. To bylo zprostejch slov... Když jsem se do toho po prvý pouštěl, tak jsem se bál, že něco zkurwim, ale je to v poho.

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2007 15:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Čím může být, že mi kontrolka dobíjení po nastartování trvale svítí a zhasne až s prvním prošlápnutím akcelerátoru? Napnutí řemenu (po přidání se dopne?) nebo těžký chod alternátoru (ložiska)? Nebo jiná příčina? :smt102

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2007 08:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 09:38
Příspěvky: 446
Bydliště: Krupka - Soběchleby
Nenabudí se alternátor,potřebuje větší ot.Mě to dělá také,že začne dobíjet,až po prvním zvýšení ot. Jen s rozdílem,že mi kontrolka stále slabě svítí. Ale dobíjí ,tak to neřeším.

_________________
Escort 1,3 MkIII - Tuzex - koupím interier a chrom.lišty oken,r.v.83 "PEPEK"
Escort XR3i Cabrio MkIV - originál a tak i zůstane ,motor L4B KE-Jet ,vše v elektrice i střecha - komplet po GO - 2 roky práce "LUĎA"
Škoda Octavia 1963,Škoda 100
http://www.fordfans.cz/galerie/index.php?cat=10127


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2007 13:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
4PADY: u mě ten samý problém! Po startu svítí dobíjení, jakmile prošlápnu kontrolka zhasne,ale při volnoběžných otáčkách mírně žhne. Při otáčkách 1200ot/min ale zhasíná a auto bobíjí 14,4Volt, takže to taky neřeším.
Většinou je průser buď v uhlíkách nebo v regulátoru a nebo taky bordel na kontaktech

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2007 19:43 
Offline
Nováček

Registrován: 04 led 2007 19:18
Příspěvky: 9
Bydliště: Holasice
Slíbil jsem, že písnu, jak jsem dopadl s těma uhlíkama.
Byl jsem donucen nakonec koupit celej novej regulátor napětí -neměl jsem zrovna po ruce dostatečně výkonou pájku (je to tam pájený nějakým technickým stříbrem, či jakýmsi sajrajtem, kterej moje pájka ani nerozehřála, aby se ten starej uhlík dal vyndat). Přišel mě na necelých 1000 korun a asi 3 hodiny práce -nějak mi se nedařilo nacpat altík zpět na své místo, ale nakonec se podařilo a zas jezdím. A cena za opravu taky celkem ujde -když si představím, že bych s ním měl jet někam do opravny, kdy jen za pozdrav si účtujou 500,- za podívání na auto dalších 500,- ...
A tady na ty uhlíky teď dojeli i moji kámoši, kteří se mi ještě před měsícem smáli (Felície a Oktávie) -to je to celoroční svícení.

_________________
ESCORT 1.4i CLX 1993


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 460 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 23  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz