Jak jsem slíbil, mám tu nějaké dotazy k jednotlivým PIDům.
1126 - ATMR1 - Time since Engine Start
1126 - ATMR1 - čas od startu motoruNa osciloskopu není vyšší hodnota než 250 sec.
1127 - BP - Barometric pressure
1127 - BP - atmosférický tlakZobrazuje se mi hodnota cca 29,36. V jakých jednotkách? Pa; mm/Hg?
1153 - ISCDTY - Idle speed valve duty cycle (current)
1153 - ISCDTY - regulace proudu při řízení volnoběžného ventilu (aktuální)Zobrazují se mi hodnotycca 0,38 - 0,4. jaké jednotky? %; A?
Pokud je to možné, přimlouvám se za změnu rozlišení, nepatrné změny.
1624 - CHT - Cylinder Head Temperature
1624 - CHT - teplota hlavy válcůZobrazuje se mi hodnota cca 25,7. Jaké jsou jednotky?
1638 - IACPRES_SEN - A/C Pressure, counts, from analogue input.
1638 - IACPRES_SEN – tlak v klimatizaci (A/C), analogový vstupHodnoty mezi cca 793 - 795. Netuším jaké jsou jednotky. Na tlak mi to nepřipadá, při různých otáčkách (při zapnutém A/C) se hodnoty nemění. Chvilkový pokles pouze při zapnutí A/C. Nemohly by to být volnoběžné otáčky při zapnuté A/C?
1672 - FPUMP_DC - Fuel Pump output duty cycle (%)
1672 - FPUMP_DC - regulace proudu při řízení výkonu palivového čerpadla (%) Zobrazená hodnota buď 0 (čerpadlo neběží) nebo 0,999 (99,9%?)
1679 - HTRCM11 - Current monitor heater of HEGO sensor
1679 - HTRCM11 – elektrický proud protékající topným tělískem LAMBDA sondyZobrazena hodnota 0,806. Jsou to A?.
1685 - CHT_CNTS - Cylinder Head Temperature - A/D counts
1685 - CHT_CNTS - teplota hlavy válců - A/D převodníkZpočátku hodnota 102, pak skok na 670. Jaké jsou jednotky? 102°C by mohlo odpovídat, ale 670?
1698 - INJ1MX - Fuel injektor x commanded mode
1698 - INJ1MX – vstřik paliva x příkazový režimObjevuje se hřebenový graf. Max. hodnota 7,76, min. hodnota 0. Malé rozlišení grafu. Netuším funkci.
16C3 - OCTANE - octane flashed into vehicle at final assembly during spark test
16C3 - OCTANE – přizpůsobení zážehu paliva oktanovému číslu (jiskrový test)Zobrazena hodnota 94,78 (oktanové číslo?) Jednotky jsou programovány pro jednotlivé druhy paliv. Při přechodu na jiný druh se musí přeprogramovat ŘJ.
16E8 - GENFIEL - Generator/Alternator Control Field Output Duty Cycle in percent%
16E8 - GENFIEL - kontrolní pole generátoru/alternátoru na výstupu regulace proudu v %Co přesně zobrazený graf znázorňuje?
16F0 - TIREREV - Tire revolution, Tire size
16F0 - TIREREV – Otáčky pneumatiky, velikost pneumatikyZobrazena hodnota 825,74. Jaká je to hodnota? V ŘJ je uložena informace o poměru stálého převodu a velikosti pneumatik. Při změně větší než 5%, musí být nová informace sdělena PCM z důvodu zajištění přesnosti měření ujeté vzdálenosti a rychlosti.
Je toho docela dost. Prosím až budeš mít chvilku, jestli bys mi mohl alespoň něco z toho vysvětlit. Děkuji předem.
_________________
Ford Focus Mk1; 9/1999; hatchback;
Red PeperGALERIE